Szukaj

Informacje o Iveco Daily III

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Dostawcze

Lekki lub średni samochód ciężarowy produkowany od 1978 roku. Koncepcja stworzenia serii Daily narodziła się niedługo po powstaniu marki Iveco w 1975 roku. Model szybko zdobył silną pozycję w sektorze profesjonalnego transportu – dotychczas wyprodukowano ponad 2,5 miliona egzemplarzy Daily w różnych konfiguracjach: od lekkiego auta ciężarowego o masie 3,5 do 6 ton, samochodu dostawczego klasy maxi o masie 2,8-3,5 tony, średnich aut ciężarowych o masie 6-6,5 tony oraz 7 ton (lata 2004-2007). Od 2014 roku na rynku dostępna jest szósta generacja modelu.

czytaj więcej
Powagosław

Wół roboczy Iveco w nowej odsłonie po raz pierwszy w swojej historii nie tylko oferuje niezliczone walory praktyczne, ale i atrakcyjnie się prezentuje. Pełnia szczęścia. 

~Powagosław
Luzacjusz

Najnudniejszy dostawczak świata stał się jednym z bardziej agresywnych, patrząc na wygląd zewnętrzny. Powiadają: bywa, że zwierzyna zmienia się w myśliwego. Daily nigdy nie był zwierzyną, ale teraz z całą pewnością jest łowcą.

~Luzacjusz

Oceny Iveco Daily III

Liczba ocen: 81
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów
Średnie spalanie dla Iveco Daily III
12,3 – 16,0
l/100 km
10,5 – 12,2
l/100 km
14,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Furgon 2.3 TD 116KM 85kW
Iveco Daily III
Mam male iveco furgon. Oznaczen nie znam ale paka 2.6m po wyjeciu foteli i kola pojedyncze. Minimalne na trasie podane przy pustym aucie i prędkości 80-90kmh, czyli bez zamulania: zalane pod korek i po 550km ponowne tankowanie-wyszło 6.6L/100km. Jadąc z ładunkiem około 500kg wciąga mi 7.5 trasa i 10 w mieście. Kupiłem go pod przyczepę - 3t na haku i 3.5t dmc i z nią nie jest kolorowo - 13L/100 jadąc do 80kmh. Ogólnie polecam autko-nie psuje się, złodzieje się tym zabytkiem nie interesują, dość wydajna klimatyzacja, MEGA ale to MEGA ZWROTNY.
11,2
Furgon 2.8 TD 103KM 76kW
Iveco Daily III
myślałem że będzie gorzej z tym bydlakiem ale jak się jeździ oszczędnie to w dyszce się zmieszcze, pomimo tego że mam wywrot i podczas wywrotu silnik chodzi, elektryczny ale lepiej aby chodził bo czasami ako już nie domaga. moja jazda oszczędna wygląda tak: że śmigam raczej w koło komina jeżdże od 60-70/h jak się śpiesze jade 80/h, ścinam na zakrętach, hamuje biegami, gdy nie rozgrzany nigdy nie przekraczam 2 tys obrotów, gdy jade po polnych drogach i innych wyłączam światła. Robie wszystko aby spalanie było jak najmniejsze i nie powiem w miare mi wychodzi. Auto jest moje więc go nie katuje i dbam o swój sprzęt. w takich prędkościach jak jeżdżę w trasie koło 9/100, jak mam go zawalonego po uszy to i czasem 14 ale rzadko średnio 10,5/100. Nie, nie jestem dziadkiem i zawalidrogą mam 26 lat!
12,8
Furgon 3.0 CNG 136KM 100kW
Iveco Daily III
IVECO DAILY 35C14 3.0 HPI Kontener D4,2 S2,1 W2,4 spalanie średnie wyjadz do Warszawy (40km w jedną strone rano w korkach na pusto)prędkość do 80km/h 11,5-13,0l/100km autostrada Warszawa - Łodź 100km/h 15l/100km
Iveco Daily III