Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW od 2014

Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW od 2014
Lata produkcji: 2014 - 2015
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowana w latach 2008-2015 pierwsza generacja Jaguara XF zastąpiła w ofercie marki model S-Type. Model został zbudowany na platformie podłogowej Ford DEW i na bazie prototypu C-XF. Nie nawiązywał stylistycznie, w przeciwieństwie do poprzednika, do sławnych, starszych Jaguarów. Całkowicie nowy dla marki design, za który odpowiedzialni byli Ian Callum i Jan Thomsmon, sprawił, że XF był autem charakterystycznym. Model po faceliftingu zaprezentowano w roku 2011. Od roku 2012 Jaguar XF dostępny był także w wariancie kombi: XF Sportbrake, która w roku 2014 doczekała się swojej usportowionej wersji – XFR-S Sportbrake).
Powagosław
Widać, że Jaguar dopiero pracuje nad swoim nowym stylem, który byłby godną kontynuacją złotej ery brytyjskiej marki. Te tradycje właśnie windują oczekiwania wobec kolejnych modeli Jaguara. Czy XF może im sprostać? Na pewno bardziej niż jego poprzednik. ~Powagosław
Luzacjusz
XF w końcu ma pazury, których brakowało pierwszej generacji tego modelu. Ale nigdy nie zrozumiem, dlaczego taka marka jak Jaguar musi kopiować własne pomysły. Podobieństwo do mniejszego XE zgrzyta jak, nomen omen, kocie pazury na szkle. ~Luzacjusz

Oceny Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510 KM 375 kW

Ogólna ocena
4,31
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Dane techniczne Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW od 2014

Podstawowe parametry Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 5000 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 510 KM (375 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 625 Nm przy 2500-5500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8

Publikacje o Jaguar XF

Newsy o Jaguar XF