Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW od 2014

Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW od 2014
Lata produkcji: 2014 - 2015
Segment: Wyższa klasa średnia

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2008-2015. Wprowadzona jako następstwo dla Jaguara S-Type. XF powstał na bazie prototypu C-XF i na płycie podłogowej Ford DEW. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, XF stylistyką nie nawiązywał do słynnych Jaguarów sprzed lat. Auto wyróżniało się zupełnie nowym dla Jaguara designem, za który odpowiadali Ian Callum i Julian Thomson. W 2011 roku zaprezentowano XF po faceliftingu. Od 2012 roku model był również oferowany w wersji kombi: XF Sportbrake (od 2014 roku dostępną w usportowionej odmianie XFR-S Sportbrake).

Powagosław
Widać, że Jaguar dopiero pracuje nad swoim nowym stylem, który byłby godną kontynuacją złotej ery brytyjskiej marki. Te tradycje właśnie windują oczekiwania wobec kolejnych modeli Jaguara. Czy XF może im sprostać? Na pewno bardziej niż jego poprzednik. ~Powagosław
Luzacjusz
XF w końcu ma pazury, których brakowało pierwszej generacji tego modelu. Ale nigdy nie zrozumiem, dlaczego taka marka jak Jaguar musi kopiować własne pomysły. Podobieństwo do mniejszego XE zgrzyta jak, nomen omen, kocie pazury na szkle. ~Luzacjusz

Oceny Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510 KM 375 kW

Ogólna ocena
4,31
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Drobne usterki - Koszty utrzymania - Karoseria

Dane techniczne Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW od 2014

Podstawowe parametry Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 5000 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 510 KM (375 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 625 Nm przy 2500-5500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Jaguar XF I XFR 5.0 V8 510KM 375kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8

Publikacje o Jaguar XF

Newsy o Jaguar XF