Szukaj

Informacje o Jaguar XF

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od roku 2008, należący do wyższej klasy średniej (segment E), usportowiony model pozycjonowany w grupie premium. Jest następcą Jaguara S-Type i zarazem pierwszym modelem Jaguara, który pojawił się na rynku, po przejęciu marki przez koncern Tata Motors. Jest również drugim autem Jaguara w historii oferowanym także w wariancie kombi (pierwszym był model X-Type). W plebiscycie magazynu „What Car?” w roku 2008 Jaguar XF zdobył tytuł Samochodu Roku. Druga generacja auta dostępna jest od roku 2015.
czytaj więcej
Powagosław
Widać, że Jaguar dopiero pracuje nad swoim nowym stylem, który byłby godną kontynuacją złotej ery brytyjskiej marki. Te tradycje właśnie windują oczekiwania wobec kolejnych modeli Jaguara. Czy XF może im sprostać? Na pewno bardziej niż jego poprzednik. ~Powagosław
Luzacjusz
XF w końcu ma pazury, których brakowało pierwszej generacji tego modelu. Ale nigdy nie zrozumiem, dlaczego taka marka jak Jaguar musi kopiować własne pomysły. Podobieństwo do mniejszego XE zgrzyta jak, nomen omen, kocie pazury na szkle. ~Luzacjusz

Jaguar XF – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Jaguar XF

Cena od: 199 900 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Jaguar XF - wyceny aut używanych

Sprawdź zanim znajdziesz wymarzone auto

Oceny Jaguar XF

Liczba ocen: 42
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~Daniel
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Jaguar XF II
Auto wygląda świetnie i wyróżnia się na tle niemieckich konkurentów. Wnętrze nie jest na poziomie Audi, nie jest też tak barokowe, jak w Mercedesie klasy E. Jakość jest ok (razi jedynie twarda obudowa tunelu środkowego). Fotele przednie - średnie. Ilość miejsca - znakomita. Przyjemność z jazdy - duża. W tej konfiguracji (diesel 2.0 180KM) nie jest to pocisk, ale jest wystarczająco żwawy, by nie narzekać (0-100km/h w 8,1 s). Auto prowadzi się bardzo przyjemnie, jest wygodne i sprawia całkiem dużo frajdy na zakrętach.
4,7
~Piotr
Sedan 3.0D V6 240KM 177kW
Jaguar XF I
Bezproblemowy serwis .Będąc na wakacjach na południu kraju,wystąpił awaryjny tryb pracy silnika.Zapytałem się mieszkańców małej wsi,gdzie mógłbym uzyskać pomoc.Wskazano mi mechaniczny zakład,taki zwykły,których jest wiele.Mechanik przyniósł modem z dużym wyświetlaczem,i w ciągu paru minut zdiagnozował po wyświetlonych błędach usterkę.Przez internet,na Allegro zamówiłem pokrywę zaworów,którą za niewielkie pieniądze dostarczano następnego dnia.Używane i nowe pokrywy do wyboru.Brakuje mi tylko tempomatu aktywnego i napędu na cztery koła.Zainstalowane funkcje nigdy nie odmówiły posłuszeństwa.Kocham przyspieszenia,łatwo wyprzedzam zawalidrogi.
3,5
~Slawek
Sedan 3.0D V6 210KM 154kW
Jaguar XF I
Gwarancja 5 lat to lipa. Beznadziejny sieć serwisowa w Polsce, po stwierdzeniu głośnej pracy układu napędowego w ramach gwarancji wymieniono wał napędowy w autoryzowanym serwisie w Bielsku Białej. Wymiana nic nie dała, kolejnym krokiem miała być wymiana tylnego mostu i tu ściana, testy, wizyta "specjalisty"importera i na koniec stwierdzenie, że porównano moje auto z trzema innymi i w każdym tylny most wibruje i hałasuje. Wniosek Jaguar XF w piątym roku użytkowania z przebiegiem 134 000 km -"tylny most musi hałasować, bo w trzech innych też są wibracje"-. To nie pojęte, jak można w ten sposób uzasadniać przerwanie po 7 tygodniach postoju w serwisie naprawę gwarancyjną. To przyznanie, że Jaguary XF są kiepskie. W ten sposób w Polsce niszczy się markę Jaguar. Pozostały kroki prawne, obiecuję, że nie odpuszczę.

Raporty spalania Jaguar XF

Liczba raportów: 72
Średnie spalanie dla Jaguar XF
9,0 – 18,9
l/100 km
6,2 – 9,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.

Usterki Jaguar XF

Liczba wpisów: 9
Elektryczne szyby.
  • Jaguar XF I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Mam pytanie odnośnie marki XF disel 3l wersja S. Zakupiłem samochód półtorej miesiąca temu fabrycznie nowy z salonu.Jest wiele(wad i usterek)ale dla przykładu od samego początku mam problem z otwieraniem elektrycxznym szyb.W temp.ujemnej sie nie otwierają(wydaje mi się,ze jest to spowodowane poprzez mycie samochodu ale nie oznacza to,że mam jeżdzić całe lata brudnym!!!Mimo zgłaszania problemu do serwisu kilkakrotnie nie została (wada-usterka) usunięta do dzisiaj.Serwis twierdzi,że mam szyby rozprogramowane ale wiem,że jest to totalną bzdurą tylko wg.mnie powodem są żle zainstalowane uszczelki,które przepuszczają wodę do środka.Czy spotkał się ktoś z czyms podobnym.
Przujacy sie zamek dzwi
  • Jaguar XF I Sedan Facelifting 2.2 D 200KM 147kW od 2012
  • instalacja elektryczna
  • 143 tys. km
Występowanie usterki:
Psujace sie zamki dzwi to jest plaga jaguarow sa praktycznie nie naprawialne tylko nowy i to w serwisie ktory kosztuje 850zl zanim kupicie jaga sprawdzcie zamki i nawiewy czy sie wszystkie otwieraja bo to tez czesta usterka i kosztowna
Samochód fabrycznie nowy , niesprawny technicznie w dniu odbioru z salonu.
  • Jaguar XF II Sedan 2.0 i4P 300KM 221kW od 2018
  • inne
  • usterka fabryczna
Samochód zakupiony po 6 miesiącach od zamówienia, dzień odbioru po ok. 2 miesiącach po dacie wynikającej z umowy. W umówionym dniu odbioru samochód niesprawny technicznie, nie został wydany. Z ogólnikowych informacji uzyskanych z serwisu problem dotyczy oprogramowania, filtra cząstek stałych. Mimo upływu 5 tygodni serwis nie jest w stanie usunąć usterki, doprowadzić auta do stanu używalności.
Oczekuje na rozwiązanie
Jaguar XF