Szukaj

Informacje o Jeep Compass I SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2016. Compass stanowił dla Jeepa wejście na rynek crossoverów, mniej ortodoksyjnych jeśli chodzi o właściwości terenowe. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Compass Concept zaprezentowany w 2002 roku. Samochód zbudowano na płycie podłogowej DaimlerChrysler/Mitsubishi GS, którą dzielił m.in. z Jeepem Patriot oraz Dodgem Caliber. Od 2011 roku Compass był oferowany w wersji po face-liftingu, który stylistycznie nieco upodobnił go do modelu Grand Cherokee.

czytaj więcej
Powagosław

Kompaktowy SUV Jeepa będący w przypadku amerykańskiej marki powrotem do przeszłości. Jeep szczyci się stworzeniem pierwszego SUV-a na początku lat 60. (Wagoneer). Dziś segment ten jest silnie obsadzony, ale Compass wyróżnia się w nim charakterystyczną sylwetką, niezłym wykonaniem i rozsądną ceną.

~Powagosław
Luzacjusz

Jakoś nie mogę przekonać się do tego auta. Zachowując wszelkie proporcje, Compass ma w sobie coś z „Bohemian Rhapsody” Queen. Tylko, że tam rock, opera i nastrojowa ballada dają piorunującą całość, a tu efekt końcowy wygląda, jak zbudowany na oślep z kilkunastu różnych, niepasujących do siebie klocków. Ktoś tu chyba nie umie grać w Tetris.

~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 1750 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 95,5 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Kuba
Jeep Compass I
SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
Kupiłem auto w lutym 2018, po leasingowe z polskiej dystrybucji. Od razu po zakupie zmieniłem rozrząd, olej, filtry. W rok zrobiłem ok. 12 tyś. Jestem bardzo zadowolony, auto w terenie radzi sobie świetnie (jazda pod strome wzniesienia na mocno zaśnieżonym (kilkanaście cm śniegu) polu). Jeśli chodzi o usterki to miałem problem z kablami nad lewym nadkolem (zgniły i auto nie odpalało), zaczyna odzywać się dwumas. Posiadam wersje Limited z subem i głośnikami premium, jakość dźwięku imponująca a głośniki w klapie bagażnika nie raz przedłużyły plenerową imprezę, gdy dj skończył gre. Jedyny minus to za "niska" szyba czołowa, czasami mam problem gdy stoje na światłach bo ich nie widać. Znajomy był w szoku, że w terenie dorównałem navarze, 4x4 na prawdę robi dobrą robotę w tym modelu.Jazda większość czasu w dużym mieście, w trasie 100km w ciągu tygodnia, kilka razy w miesiącu jazda w "terenie", średnie spalanie 9l ale wystarczy trochę oszczędzać "nogę" i spada do 8 z groszem. Polecam!
3,6
~tosemjo
Jeep Compass I
SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
dobre auto, w terenie w miare daje rade choc trzeba pamietac ze to suv nie terenowka , bagaznik troche za maly taki w sam raz dla rodziny 2+1, no i plus wielki, da sie troche polatac bokami w zimie po wylaczeniu esp Choć przyzna szczerze ze myslalem ze opinie o amerykanskiej jakosci wykonania to tylko plotki, niestety to prawda auto jest bardzo plastikowe i kiepsko wykonane plastiki szybo sie rysuja, ale za to audio w wersi limited urywa ****
4,3
~Kart
Jeep Compass I
SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
W sumie jestem miło zaskoczony zwłaszcza silnikiem, o którym mógłbym pisać w samych superlatywach. Wykończenie w środku toporne (plastik ma być łatwy do czyszczenia, jak to w Jeepie), za to dużo miejsca i komfortowe siedzenia. Dobry w długie trasy. Wysokość kabiny fajna - wysokość ta nie powoduje \"bujania się\" przy wysokich prędkościach, za to głową jest jak ruszyć i widoczność dobra. Na minus stosunkowo duży słupek boczny.
Jeep Compass I SUV