Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler III Terenowy 3.8 i V6 12V 200KM 147kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Wybór jest prosty - jeśli osiągi mają być naprawdę dobre, to lepiej od razu ustawić się w kolejce po benzynowy motor 3.6 284KM. Do oszczędności mu daleko, ale przynajmniej paliwożerność wynagrodzi dźwiękiem. Z kolei, jeśli ważniejsze jest zużycie paliwa, to w ofercie jest jeszcze 200-konny diesel. Męczy się trochę w tym aucie, ale przynajmniej oszczędzi portfel.
Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostał prawdziwą terenówką. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na działkę. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest mało praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale właśnie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci się z obcisłymi jeansami ze skórzaną naszywką na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicę. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 3778 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeep Wrangler III Terenowy