Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler III Unlimited Facelifting

Lata produkcji: 2011 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Samochód terenowy (segment I), najbardziej kultowy model Jeepa i jedna z najpopularniejszych i najbardziej wytrzymałych terenówek na świecie. Wrangler kontynuuje tradycję znanego z drugiej wojny światowej Willysa. W porównaniu do sędziwego poprzednika, model przez ponad 60 lat niewiele zmienił swój wygląd. Powstały trzy generacje Wranglera, oznaczone symbolami: YJ, TJ oraz najnowsza, dostępna na rynku od 2006 roku JK. Dzięki swojej stylistyce i off-roadowym właściwościom, samochód stał się motoryzacyjną ikoną popkultury.

czytaj więcej
Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostał prawdziwą terenówką. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na działkę. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest mało praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale właśnie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci się z obcisłymi jeansami ze skórzaną naszywką na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicę. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz

Jeep Wrangler III Unlimited Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,4 m
Długość 4751 mm
Szerokość 1873 mm
Wysokość 1865 mm
Rozstaw osi 2947 mm
Rozstaw kół - przód 1572 mm
Rozstaw kół - tył 1572 mm
Zwis przedni 804 mm
Zwis tylny 1000 mm
Prześwit 259 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1039 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 921 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1415 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1448 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1394 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1390 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 935 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 498 l
Kąt natarcia 38,4 stopnie
Kąt rampowy 20,8 stopnie
Kąt zejścia 31,4 stopnie
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów
Średnie spalanie dla Jeep Wrangler III Unlimited Facelifting
13,4 – 14,5
l/100 km
11,0
l/100 km
16,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,5
Liczba komentarzy: 1
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
Jest całkiem znośny na dłuższych odcinkach trasy lub w ich przewadze. Średnie maksymalne spalanie jest podane w przewadze bardzo krótkiego odcinka codziennego dojazdu do pracy, więc silnik nawet nie zdąży osiągnąć swojej temperatury pracy. Jednak nie spalanie się liczy. Kupując Jeep Wrangler tak naprawdę decydujesz się na styl życia. Jeżeli szukasz oszczędności i taniego środka komunikacji i chcesz tylko się komuś przypododbać to od razu odpuść sobie. Wsiadając do Jeepa przenosisz się do innego świata. Czujesz ze siedzisz za kierownicą solidnego samochodu z mocnym silnikiem i wiesz ze w każdych warunkach (błoto, deszcz, śnieg, zalane drogi) możesz zjechać z szarej wstążki i pokonać przeszkody, przy których zwykły użytkownik dróg i większości SUVów zostawiłby swoje autko na poboczu.
11,8
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu da się zejść poniżej 12l/100km w mieście. Rzadko jeżdżę poza miasto, podane wartości(minimalne oraz maksymalne średnie spalanie) zostały uzyskane w cyklu miejskim. Używam opon terenowych, gdyż dojeżdżam ze wsi, gdzie drogi bywają przeszkodą dla zwykłego samochodu.
10,2
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Średnie zużycie 10-11l/100km. Powiedziałbym że to nawet słabo szczególnie że na autostradzie nie zaoszczedzmy chyba że ktoś nie przekroczy 90km/h. powyżej 120 spożycie skacze do 12l i żarty się kończą.
Jeep Wrangler III Unlimited Facelifting