Szukaj

Informacje o Kia Ceed II GT 3d

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Dostępna na rynku od roku 2012 druga generacja Kii Cee'd dość mocni zmieniła się pod względem stylistycznym. Wizualnie przybliżyła się do innych nowych modeli koreańskiego producenta. Tak, jak w ich przypadku, wyróżniającym elementem Cee'da II jest jego przód, który zaprojektowano według koncepcji „tiger nose”. Samochód został zaprojektowany przez Petera Schreyera, szefa stylistów koreańskiej marki. Modelem bliźniaczym Cee’da jest Hyundai i30, który jest m.in. zbudowany na tej samej platformie podłogowej.
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Kia Ceed II GT 3d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4310 mm
Szerokość 1780 mm
Wysokość 1430 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1563 mm
Rozstaw kół - tył 1571 mm
Zwis przedni 900 mm
Zwis tylny 760 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1225 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Średnie spalanie dla Kia Ceed II GT 3d
8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Kia Ceed II
GT 3d 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Żwawe autko, na miarę naszych czasów, dobrze doposażone. Problemy z potencjometrem pedału gazu wydaje się być powszechnym problemem w tym samochodzie. No... Silnik wpada w drgania na wolnych obrotach. Uroki bezpośredniego wtrysku. Wnętrze wykonane solidnie, może się podobać bądź nie, kubły robią robotę. Drugą częstą przypadłością jest sprzęgło rolki alternatora (piszczy na zimnym silniku). Generalnie Kia postarała się tym razem, samochód służy jako daily, spalanie w zależności od jazdy, w moim przypadku 6.9-7.8l/100k. Mankamentem mogą być uszczelki przy oknach które powodują charakterystyczny świst. Auto w mojej ocenie jak dla młodego 8/10
9,0
Liczba komentarzy: 3
Kia Ceed II
GT 3d 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Przy przebiegu 4000 km/m-c sprawdziłem auto w praktycznie każdym cyklu. Przy płynnej jeździe 90-100 km/h można spokojnie zejść do 7 l/100, przy 70 km/h nawet poniżej i to bez przełączania się w jakieś badziewne tryby eko umiłowane przez innych producentów więc w razie wyprzedzania moc jest zawsze pod nogą, bo jednak nie po to kupuje się takie auto żeby wozić się za tirami. W mieście w zimie to równo 10 l/100, jak jest cieplej i przy płynnej jeździe 9 l/100, niestety przy prędkościach autostradowych 140-160 to już spokojnie 11-12 l/100. W sumie w porównaniu z konkurencją (chociażby scirocco 2.0) są to porównywalne wartości, więc przy tej mocy to jest naprawdę dobry wynik - natomiast gdy do baku wchodzi 45 l realny zasięg samochodu to 450 km, nie da się przejechać żadnej dłuższej trasy bez wizyty na stacji.
8,6
Kia Ceed II
GT 3d 1.6 T-GDI 204KM 150kW

Usterki Kia Ceed II

Liczba wpisów: 10
Głuche stuki z tyłu
  • Kia Ceed II Hatchback 5d 1.6 GDI 135KM 99kW 2012-2015
  • zawieszenie
  • 145 tys. km
Występuje u mnie dziwny problem który ciężko zidentyfikować. Od około miesiąca z tyłu po prawej stronie słyszę głuche stuki, jakby odbijała naprężona sprężyna. Ale ciekawe jest to, że ten głuchy dźwięk pojawia się tyko po zatrzymaniu. Czasami sekundę po zatrzymaniu a czasami auto stoi z 5 sekund lub dłużej i dopiero wtedy jest ten głuchy dźwięki. Jakby coś było naprężone i odbiło. Diagnosta nic nie stwierdził, wymieniłem amortyzator ale dźwięk nadal występuje. Nie wpływa to w żaden sposób na jazdę, ale wkurza. W internecie wszelkie stuki i tego typu podobne dźwięki występują u innych, ale zawsze podczas jazdy nigdy na postoju przez co nie mam pomysłu co to może być.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Drgania silnika na biegu jałowym
  • Kia Ceed II Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW 2015-2018
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 25
Nie 2
Silnik po rozgrzaniu do normalnej temperatury zaczyna wpadać w wibracje na biegu jałowym. Drgania są odczuwalne w kabinie zarówno przez kierowcę jak i pasażerów. Obroty osiągają poziom około 620 obrotów. Podniesienie obrotów (gaz, odbiorniki elektryczne, wciśniecie sprzęgła) powoduje ograniczenie drgań. Podczas jazdy nieodczuwalne. W poruszaniu się po mieście duży dyskomfort. Według serwisu oficjalnie wszystko jest sprawne, tak ma być, nieoficjalnie temat znany ale nieruszany (problem był w wersji I, II a także w III w silniku 1.4 t-gdi - sprawdzałem). Zasada jest taka - niepodobna się zmień samochód.
7 komentarzy
Kamera cofania
  • Kia Ceed II Kombi
  • inne
  • 193 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 24
Nie 2
Kamera już przy 173 000 km nie domagała, po awarii wymontowałem ją i okazało się, że fabrycznie jest nieszczelna. Jedna część z plastiku, druga z aluminium. Uszczelka między nimi traci szczelność (wiek, korozja aluminium) i woda leje się do środka kamery. Szczególnie, że jest umieszczona w tylnej blendzie, pod którą leci woda z tylnej szyby i wewnątrz jest mnóstwo syfu. Niewystarczające zabezpieczenie blendy przed dostaniem się wody pod nią, brak odpływu innego niż otwór kamery, powodują że gromadzi się tam kurz, woda, błoto i mnóstwo syfu, który źle wpływa na okablowanie oświetlenia tablicy (które nota bene bardzo ciężko się wymienia bo trzeba rozbierać pół klapy bagażnika) i właśnie na nieszczęsną kamerę, która nie jest szczelna i prędzej czy później zepsuje się każdemu. Po gwarancji ASO umywa ręce, wymiana ok. 2500zł lub kombinowanie z zamiennikami, które w moim przypadku nie współpracowały dobrze z systemem multi Kii.
1 komentarz
Kia Ceed II GT 3d