Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Kia Ceed II Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 - 2015
Segment: Niższa klasa średnia

100-konny motor zasilany benzyną ma jedną, dużą zaletę - jest najtańszy. Całą resztą już nie urzeka. Jest ospały, niechętnie wchodzi na obroty i nieciekawie brzmi. 1.6 135KM jest znacznie lepszy, ale na niskich prędkościach obrotowych też nie radzi sobie z autem - trzeba pozwolić mu rozwinąć skrzydła, dopiero wtedy czuć dynamikę. A że nic mocniejszego nie ma, to musi wystarczyć. Co do diesli - 1.4 90KM bardziej pasuje do flot, w codziennym użytkowaniu lepszy okaże się 1.6 110 lub 128KM.

Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Kia Ceed II Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 216
Koszt ogólny 31,33 PLN
ON30.43 PLN
Wydatki serwisowe 0,94 PLN Pozostałe wydatki 1,56 PLN

Dane techniczne Kia Ceed II Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW 2012-2015

Podstawowe parametry Kia Ceed II Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1582 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1900-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail

Autorentgen Kia Ceed II

Liczba wpisów: 17

Niesprawna pompa hamulcowa

dodał: gorofil, 3 lata temu
Niemal po siedmiu latach od zakupu (bez dwóch miesięcy) pojawił się u mnie problem z hamulcami. Wszystko działało sprawnie, gdy rozpoczynałem jazdę zimnym samochodem, ale po kilkunastokrotnym użyciu pedału hamulca, czyli po rozgrzaniu się płynu hamulcowego, hamulec zaczynał "puchnąć" i "brać" niemal na dotknięcie. Dochodziło do tego, że nawet zaczynał blokować klocki, czego objawem były gorące felgi. Okazało się, że zanieczyszczona była pompa hamulcowa i płyn hamulcowy nie mógł swobodnie w niej przepływać. Na szczęście obyło się bez jej wymiany, a mój mechanik (chwała mu...

Stuki z tylnego zawieszenia.

dodał: ~makuhaki, 9 lat temu
Mam pro ceeda w którym po miesiącu pojawiły się stuki w tylnym zawieszeniu do dnia dzisiejszego a mam już auto 6-miesięcy i wymianie amorów razem z górnymi mocowaniami,łączników stabilizatora i nie wiem czego jeszcze stuka dalej a w serwisie,byłem już w dwóch,widać że kończą się im wiadomości i nie wiem co dalej.

Instalacja antywłamaniowa.

dodał: Mabula, 8 lat temu
Auto posiada alarm połączony z funkcją domykacza szyb, a raczej jednej szyby - tej od kierowcy. Wada odkryta przez przypadek. Kupując auto z taką funkcją bierzemy za pewnik, że funkcja zamontowana jest w szybach elektrycznie sterowanych - obu, a nie jednej. Zapewne w serwisie usuną to niedopatrzenie. Wrażenia z pierwszej wizyty w serwisie niebawem opublikuję.

Publikacje o Kia Ceed

Newsy o Kia Ceed

Kia Ceed II Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Kia Ceed II Hatchback 5d