Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Kia Ceed II pro_cee´d 1.4 DOHC 100KM 74kW 2013-2016

Lata produkcji: 2013 - 2016
Segment: Niższa klasa średnia

100-konny motor zasilany benzyną ma jedną, dużą zaletę - jest najtańszy. Całą resztą już nie urzeka. Jest ospały, niechętnie wchodzi na obroty i nieciekawie brzmi. 1.6 135KM jest znacznie lepszy, ale na niskich prędkościach obrotowych też nie radzi sobie z autem - trzeba pozwolić mu rozwinąć skrzydła, dopiero wtedy czuć dynamikę. A że nic mocniejszego nie ma, to musi wystarczyć. Co do diesli - 1.4 90KM bardziej pasuje do flot, w codziennym użytkowaniu lepszy okaże się 1.6 110 lub 128KM.

Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Dane techniczne Kia Ceed II pro_cee´d 1.4 DOHC 100KM 74kW 2013-2016

Podstawowe parametry Kia Ceed II pro_cee´d 1.4 DOHC 100KM 74kW
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 137 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Kia Ceed II pro_cee´d 1.4 DOHC 100KM 74kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Autorentgen Kia Ceed II

Liczba wpisów: 17

Słabe ogrzewanie CRDI 1.6/90 kombi.

dodał: ~Dyduda, 7 lat temu
Od listopada - mrozów , ciepłe powietrze napływa po około 10 km jazdy, przy kilku mstopniach poniżej zera i włączonej dmuchawie / na 2-3 max/ temperatura cieczy na wskażniku to max 60 st.C. W serwizie / 1-szy przegląd po ok. 14 tyś.km stwierdzono , że wzystko OK. Moim zdaniem Europa to nie Afryka , auto produkują Słowacy , to zima im nieobca ?? . No i myślę , że kilka tysięcy Policjantów w CEEd-ach to nie masochistyczni Eskimosi.

Niesprawna pompa hamulcowa

dodał: gorofil, 3 lata temu
Niemal po siedmiu latach od zakupu (bez dwóch miesięcy) pojawił się u mnie problem z hamulcami. Wszystko działało sprawnie, gdy rozpoczynałem jazdę zimnym samochodem, ale po kilkunastokrotnym użyciu pedału hamulca, czyli po rozgrzaniu się płynu hamulcowego, hamulec zaczynał "puchnąć" i "brać" niemal na dotknięcie. Dochodziło do tego, że nawet zaczynał blokować klocki, czego objawem były gorące felgi. Okazało się, że zanieczyszczona była pompa hamulcowa i płyn hamulcowy nie mógł swobodnie w niej przepływać. Na szczęście obyło się bez jej wymiany, a mój mechanik (chwała mu...

Zawieszenie przednie.

dodał: ~RTOIP, 8 lat temu
U mnie w Pro`ceed dokładnie przy 27600 km 3 letnie auto padł lewy łącznik stabilizatora. Powiedzieli że to element eksploatacujny i nie podlega gwarancji ale wykłuciłem sie i wymienili w 20 minut. Gwarancja 7 lat to lipa!!! nie wiem co mnie czeka dalej, Jak auto miało miesiąc padł amortyzator - zgoda mogła byc wada fabryczna. Rok temu padła przekładnia kierownicza auto miało około 19 000 km przebiegu. Dramat. Teraz zaczynam czytac co mnie może spotkac i mocno zastanawiam sie na sprzedażą :(

Publikacje o Kia Ceed

Newsy o Kia Ceed

Kia Ceed II pro_cee´d
Aktualnie przeglądasz Kia Ceed II pro_cee´d