Szukaj

Informacje o Kia Ceed III Kombi

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kię Ceed trzeciej generacji zbudowano na nowej platformie podłogowej „K2”, co sprawiło, że w porównaniu do poprzedniej generacji modelu samochód jest o 20 mm szerszy oraz 23 mm niższy. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 2.650 mm. Zwis przedni został skrócony o 20 mm (do 880 mm), tylny natomiast wydłużono o tyle samo (do 780 mm). Nowa platforma podłogowa sprawiła też, że przestronniejsze jest nie tylko wnętrze nowego modelu, ale także bagażnik, którego gabaryty zwiększyły się teraz do 395 litrów. Nowa Kia Ceed zapewnia podróżującym więcej miejsca nad głową oraz większą szerokość na poziomie ramion, a kierowcy – niższą pozycję za kierownicą. Wraz z debiutem Ceeda III zmieniona została jego nazwa, z której zniknął apostrof występujący w dwóch poprzednich wcieleniach kompaktowej Kii (Cee'd).
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Kia Ceed

Cena od: 73 990 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4600 mm
Szerokość 1800 mm
Wysokość 1447 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Zwis przedni 880 mm
Zwis tylny 1070 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1642 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 625 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Karoseria

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Sebix
Kombi 1.6 CRDi MHEV 136KM 100kW
Kia Ceed III
Całkiem fajne auto. Wersja Bisnes Line. Ogólne wrażenie in +. Są malutkie minusy ale nie przesłaniają plusów. W miarę dynamiczny na trybie Eco, Sport już daje lekką frajdę. Mam porównanie z Astrą 1.6 cdti 136km. Przy ok 2800obr czuć pomoc elektryka. Z Mhev trzeba się nauczyć jeździć. Na początku lekko rozczarowuje. Ale po krótkim czasie nawet fajnie się z tym jeździ. Wykończenie skórą ekologiczną foteli i drzwi dodaje elegancji. Miękkie wykończenie kokpitu też. W białym kolorze na 17 z przyciemnianymi szybami robi wrażenie.
4,9
~Michał
Kombi 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Kia Ceed III
Od lat jeździłem Hondami CRV. Obecne ceny aut używanych są bardzo wysokie, a kilku letnia CR-V-ka czy Volvo XC60 z jakąś już tam historią i przebiegiem kosztują niemalże tyle co nowa Kia. A że życie to sztuka kompromisu, wybór padł na nowego Ceeda. Czy słusznie, to się okaże po jakimś czasie, natomiast pierwsze w życiu nowe auto to jednak wydarzenie. Zaznaczam, że prywatnie jeździłem zawsze autami kilku, kilkunastu letnimi więc moja ocena będzie bezpośrednim porównaniem do... można szczerze powiedzieć poprzedniej epoki i technologii. Za nami dopiero wspólne 1500 km, ale pierwsze wrażenia już są, a z czasem pewnie opinie będę mógł zweryfikować Kia Ceed wersja wyposażenia M.
4,9
~Wojtek
Kombi 1.4 DOHC 100KM 74kW
Kia Ceed III
Fantastyczne auto ze znakomitym stosunkiem cena jakość. Kupowałem z wyprzedaży rocznika plus zniżka na działalność i wyszło mi przestronne kombi, dobrze wyposażone (wersja M jak dla mnie w zupełności wystarczająca) w cenie 68 500 zł. Samochód jest bardzo pakowny, ma ogromny bagażnik, dużo miejsca w środku. Pasażerowie z tyłu są zaskoczeni ilością miejsca na nogi. Silnik mimo, że to najsłabsza jednostka, ma dość mocy do spokojnej jazdy. Mocy nigdy nie brakuje na autostradzie i drodze ekspresowej. Na zwykłych drogach trzeba poczekać na więcej miejsca przy wyprzedzaniu. Mam wrażenie, że przyspiesza znacznie chętniej na 5 biegu przy większych prędkościach. Silnik pracuje bardzo kulturalnie i jest cichy na niskich obrotach. Na światłach, stojąc na czerwonym, jest niesłyszalny, a wibracje niewyczuwalne. Wszyscy koledzy, którzy jechali pierwszy raz, byli pewni że jest start stop, którego brak. Głośniej robi się dopiero powyżej 120 km, ale przyrost hałasu ma miejsce do około 130 km, później niezależnie od prędkości utrzymuje się na podobnym poziomie. Auto udało mi się rozpędzić do 182 km, ale zwykle nie przekraczam 130 ze względów ekonomicznych. Średnie spalanie z całego dystansu to 7,5 litra, z tym że większość w mieście. W trasie udało mi się zejść do 5,4 na dystansie 250 km. Jadąc "normalnie" z przepisowymi prędkościami, spalanie na trasie wynosi zwykle 6-6,2 litra z włączonym radiem i klimatyzacją. Silnika nie oceniam w porównaniu do mocniejszej jednostki, dlatego daję mu 5 gwiazdek. Wiadomo, że jest słabszy od 140 KM, ale każdy kto wybiera tę jednostkę wie na co się decyduje. Ja świadomi zrezygnowałem z turbo. Auto daje ogromną frajdę z jazdy. Prowadzi się bardzo pewnie. Nawet po roku, cieszę się za każdym razem, gdy mogę nim gdzieś pojechać. Wnętrze jest zaskakująco dobrze wykonane. Nic nie trzeszczy i nie skrzypi. W wersji kombi problemem może być hałas z tylnej części. Ja wyeliminowałem ten problem matą wygłuszającą we wnęce koła. Gdybym miał teraz wybierać nowe auto, jedyne nad czym mógłbym się zastanawiać, to czy wybrać Ceeda w tym samym kolorze :)
Średnie spalanie dla Kia Ceed III Kombi
6,4 – 7,9
l/100 km
5,1 – 6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Kombi 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III
Ostatni - cały bak od rezerwy tj. 39,52l wstarczyło na 475km z czego 80 na autostradzie, reszta w mieście. Jazda zdecydowanie ekonomiczna. Jazda po mieście bardzo ekonomiczna. Miasto - trasy z zimnego silnika - średnio 8km pojedynczy przejazd. Drogi z umiarkowanymi korkami - raczej przejezdne (20% korka). Średni wynik 8,3l/100. Wcześniej jeżdżąc 50% trasa/miasto wyniki na poziomie 7,2 l/100. Trasa zwykła (krajowe) min. powyżej 6l. Trasa z przewagą autostrady 7,1-7,2l. Komputer podaje zaniżone wartości. Średnia z 5000km - komputer 6,9 - realna średnia ok. 7.3l. Automat DCT. Uważam, że to przyzwoity wynik. Nie kładzie na łopatki, ale nie ma dramatu. W normie.
7,8
Kombi 1.0 T-GDi 120KM 88kW
Kia Ceed III
Zakupiony miesiac temu. Silnik to minus tego samochodu. Jestem zawiedziony w moim mieście ciężko zejść ze średnim spalaniem poniżej 8.5 litra. Na trasie jadac do 120 nie da sie zejsc ponizej 6.5 litra. Dynamika podobna do diesla okolo 75-90 km. Jadąc dynamicznie liczyc sie trzeba z spalaniem w okolicach 12.
7,8
Kombi 1.0 T-GDi 120KM 88kW
Kia Ceed III
Zakupiony miesiac temu. Silnik to minus tego samochodu. Jestem zawiedziony w moim mieście ciężko zejść ze średnim spalaniem poniżej 8.5 litra. Na trasie jadac do 120 nie da sie zejsc ponizej 6.5 litra. Dynamika podobna do diesla okolo 75-90 km. Jadąc dynamicznie liczyc sie trzeba z spalaniem w okolicach 12.

Usterki Kia Ceed III

Liczba wpisów: 9
przegrzewający się silnik-wada fabryczna głowicy silnika
  • Kia Ceed III Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW 2018-2021
  • układ chłodzenia
  • 1 tys. km
Silnik pokazuje wyższą temperaturę niż 90 st, przy obciążeniu silnika nawet 110-130 st, powód wada odlewu głowicy silnika tzn zwężenie kanałów chłodzących. Przebieg 300 kilometrów czyli 1 dzień jazdy!!!! Wada fabryczna usuwana przez serwis już 3 tydzień i nie wiadomo ile jeszcze. Szok, koszmar, nieprawdopodobna historia- przy dzisiejszym procesie produkcji mogą się zdarzyć takie rzeczy? Widocznie mogą, jestem tego najlepszym przykładem, najgorsze że jest brak kontaktu ze strony koncernu KIA ( nie mylić z serwisem wykonującym naprawę) Serwis lokalny robi co może, ale Panowie/Panie w centrali KIA może w takiej ciężkiej sprawie należało by jakoś pochylić nad tematem i pomóc klientowi? Miał być spokojny wyjazd na wakacje, a wyszedł koszmar, którego ni życzę najgorszemu wrogowi.
Problem rozwiązany
7 komentarzy
parujące przednie reflektory
  • Kia Ceed III Hatchback
  • nadwozie
  • 4 tys. km
Witam parują mi przednie reflektory w kia cee'd III 1.4 b 100km serwis rozkłada ręce że tak ma być dziwne, a jak u innych posiadaczy tego modelu, czy też występuje parowanie lamp?
Problem rozwiązany
4 komentarze
odkształcona klapka wlewu paliwa
  • Kia Ceed III Hatchback
  • nadwozie
  • 4 tys. km
klapa wlewu paliwa odkształca się na słońcu, serwis nie chce lub nie umie naprawić usterki, brak regulacji kiepsko to wygląda klapka od poszycia odstaje brak liniowości.
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Kia Ceed III Kombi