Szukaj

Informacje o Kia Ceed III Kombi 1.0 T-GDi 120KM 88kW od 2018

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Wśród benzynowych jednostek napędowych do wyboru znajdziemy najnowsza odmianę popularnego turbodoładowanego silnika T-GDi o pojemności 999ccm z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 120 KM oraz nowy 1,4-litrowy silnik T-GDi, który w ofercie silników zastąpił wysłużoną jednostkę napędową 1,6 GDI. Nowy silnik T-GDi z rodziny „Kappa” oferuje maksymalną moc 140 KM. Dzięki zastosowaniu turbosprężarki jednostka napędowa 1.4 T-GDi generuje maksymalny moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości obrotowej. Jednostka napędowa 1,4 MPi o mocy 100KM z wielopunktowym wtryskiem paliwa również znajdzie się w ofercie producenta.

czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz
Produkowany od 2018 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 172 Nm przy 1500-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Usterki Kia Ceed III

Liczba wpisów: 11
przegrzewający się silnik-wada fabryczna głowicy silnika
  • Kia Ceed III Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW 2018-2021
  • układ chłodzenia
  • 1 tys. km
Silnik pokazuje wyższą temperaturę niż 90 st, przy obciążeniu silnika nawet 110-130 st, powód wada odlewu głowicy silnika tzn zwężenie kanałów chłodzących. Przebieg 300 kilometrów czyli 1 dzień jazdy!!!! Wada fabryczna usuwana przez serwis już 3 tydzień i nie wiadomo ile jeszcze. Szok, koszmar, nieprawdopodobna historia- przy dzisiejszym procesie produkcji mogą się zdarzyć takie rzeczy? Widocznie mogą, jestem tego najlepszym przykładem, najgorsze że jest brak kontaktu ze strony koncernu KIA ( nie mylić z serwisem wykonującym naprawę) Serwis lokalny robi co może, ale Panowie/Panie w centrali KIA może w takiej ciężkiej sprawie należało by jakoś pochylić nad tematem i pomóc klientowi? Miał być spokojny wyjazd na wakacje, a wyszedł koszmar, którego ni życzę najgorszemu wrogowi.
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Tempomat
  • Kia Ceed III Hatchback 1.5 T-GDI 160KM 118kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • 7 tys. km
Po naciśnięciu przycisku mode nie mogę ustawić tempomatu. Problem się pojawia nawet po wygranej aktualizacji oprogramowania, a komputer nie pokazuje żadnego błędu. Na YT jest Nawet filmik z tym problemem
Oczekuje na rozwiązanie
asystent zapobiegania kolizji
  • Kia Ceed III Hatchback
  • inne
  • 54 tys. km
podczas jazdy wyświetla się komunikat "asystent zapobiegania kolizji wyłączony, kamera cofania zablokowana", po wyłączeniu i włączenia silnika komunikat znika, ale pojawia się po kilku minutach jazdy
Oczekuje na rozwiązanie
Kia Ceed III Kombi