Szukaj

Informacje o Kia Ceed III Kombi 1.5 T-GDI MHEV 160KM 118kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Wśród benzynowych jednostek napędowych do wyboru znajdziemy najnowsza odmianę popularnego turbodoładowanego silnika T-GDi o pojemności 999ccm z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 120 KM oraz nowy 1,4-litrowy silnik T-GDi, który w ofercie silników zastąpił wysłużoną jednostkę napędową 1,6 GDI. Nowy silnik T-GDi z rodziny „Kappa” oferuje maksymalną moc 140 KM. Dzięki zastosowaniu turbosprężarki jednostka napędowa 1.4 T-GDi generuje maksymalny moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości obrotowej. Jednostka napędowa 1,4 MPi o mocy 100KM z wielopunktowym wtryskiem paliwa również znajdzie się w ofercie producenta.

czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Nowy Kia Ceed

Cena od: 96 990 PLN
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 1482 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 253 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni

Usterki Kia Ceed III

Liczba wpisów: 9
przegrzewający się silnik-wada fabryczna głowicy silnika
  • Kia Ceed III Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW 2018-2021
  • układ chłodzenia
  • 1 tys. km
Silnik pokazuje wyższą temperaturę niż 90 st, przy obciążeniu silnika nawet 110-130 st, powód wada odlewu głowicy silnika tzn zwężenie kanałów chłodzących. Przebieg 300 kilometrów czyli 1 dzień jazdy!!!! Wada fabryczna usuwana przez serwis już 3 tydzień i nie wiadomo ile jeszcze. Szok, koszmar, nieprawdopodobna historia- przy dzisiejszym procesie produkcji mogą się zdarzyć takie rzeczy? Widocznie mogą, jestem tego najlepszym przykładem, najgorsze że jest brak kontaktu ze strony koncernu KIA ( nie mylić z serwisem wykonującym naprawę) Serwis lokalny robi co może, ale Panowie/Panie w centrali KIA może w takiej ciężkiej sprawie należało by jakoś pochylić nad tematem i pomóc klientowi? Miał być spokojny wyjazd na wakacje, a wyszedł koszmar, którego ni życzę najgorszemu wrogowi.
Problem rozwiązany
7 komentarzy
parujące przednie reflektory
  • Kia Ceed III Hatchback
  • nadwozie
  • 4 tys. km
Witam parują mi przednie reflektory w kia cee'd III 1.4 b 100km serwis rozkłada ręce że tak ma być dziwne, a jak u innych posiadaczy tego modelu, czy też występuje parowanie lamp?
Problem rozwiązany
4 komentarze
odkształcona klapka wlewu paliwa
  • Kia Ceed III Hatchback
  • nadwozie
  • 4 tys. km
klapa wlewu paliwa odkształca się na słońcu, serwis nie chce lub nie umie naprawić usterki, brak regulacji kiepsko to wygląda klapka od poszycia odstaje brak liniowości.
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Kia Ceed III Kombi