Szukaj

Informacje o Kia Magentis II Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW od 2009

Lata produkcji: 2009 – 2010
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2000 roku. W ofercie koreańskiej marki zastąpił w Europie model Clarus. W Stanach Zjednoczonych znany jest pod nazwą Optima, a wprowadzono go w miejsce modelu Credos. Pierwsza generacja Magentis została zbudowana na bazie Hyundaia Sonaty, z którym auto dzieliło wiele komponentów. W 2004 roku samochód przeszedł face-lifting, a od 2005 roku oferowana jest jego druga generacja. W 2009 roku Magentis został poddany kolejnej modernizacji autorstwa nowego stylisty Kii, Amerykanina Petera Sheyera.
czytaj więcej
Powagosław
Odświeżony Magentis kojarzy się z Hondą Accord (z przodu) i Lexusem IS (z tyłu). Wzorce dobre, ale ostateczny efekt dość blady. Jedyny argument za głosem na tak, jest cena. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla niemieckiego emeryta. Gdybym nim był, kupiłbym dla siebie i dla brata. W końcu na starość odłożyłem trochę marek. Jawohl, Herr Reinhard? ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1991 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 1800-2500 obr/min
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Układ jezdny

Wybrane oceny

2,9
~jenois
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
kia power to surprise!!! Na pewno Magentis sprawi nam wiele niespodzianek i to nie miłych....wręcz żenujących poczynając od spalania.. (diesel) jest on wysoce nieekonomiczny mimo 6 stopniowej skrzyni i jazdy do 100 km/h spala na trasie 8l według wskazań komputera i to nie w 5 osób i bagaż... wiec te książkowe spalanie mogą sobie wsadzić razem z ta gwarancją:D 7 lat gwarancji na.....waciki hehe a autoryzowany serwis hmm jest to grupa wykwalifikowanych złodziei którzy okradną Cie z ostatniej złotówkowi przykładowo wymiana oleju na gwarancji na fakturze najdroższy olej i części a w praktyce jak już wymienią to na najgorszy i najtańszy olej jak mamy fart bo i nieraz wcale nie wymienią nic auto postoi parę godzin lub dzień otworzą maskę przetrą szmatką wystawią fakturę a Ty płać i żyj w błogiej nieświadomości mimo chęci to nadal jest koreańska kiła której się nie da leczyć.... NIE POLECAM jak ktoś się chce zdecydować na nową lub używaną KIA lepiej kupić auto japońskie, niemieckie lub francuskie....byle nie koreańska kiłę bo to żenua!!!!po prostu wyrzucenie pieniędzy w błoto...a spróbujecie ją potem sprzedać :D życzę powodzenie :/
3,5
~Toperz
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Wbrew opiniom przedmówców porównałbym to do Daewoo. Kiedyś też mówiono że Lanos czy Leganza nie odbiega od innych aut w swojej klasie, dziś wydaje się to śmieszne. Myslę że tak też będzie Magentisem. Materiały użyte do wykonania auta nieco psują obraz całości. Po prostu czar pryska po wejściu do środka. Nie jest to Honda Opel czy nawet Renault. Pomimo dużych wymiarów zewnętrznych auto nie jest zbyt przestronne po prostu przeciętnie. CO przemawia za zakupem to cena( 65000 po rabacie w bogatej opcji) i zmiana wizerunku. Po kilku latach auto ma porównywalną wartość do dwukrotnie droższych konkurentów, więc mniej stracimy po leasingu. Jeżeli komuś wszystko jedno, nie interesuje się motoryzacją, i nie ma porównania do inych aut z wyższej klasy to będzie zapewne zadowolony.
4,4
~Piotr
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
stosunkowo wygode auto z przyzwoitym silnikiem, fotele z przodu mogły by być bardziej wygodne, poprzednio jeździłem Toyotą Avensis III generacji i jakość wykończenia wnętrza oceniam wyżej w Kia (Magentis wersja Gold)
Średnie spalanie dla Kia Magentis II Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW od 2009
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
kia power to surprise!!! Na pewno Magentis sprawi nam wiele niespodzianek i to nie miłych....wręcz żenujących poczynając od spalania.. (diesel) jest on wysoce nieekonomiczny mimo 6 stopniowej skrzyni i jazdy do 100 km/h spala na trasie 8l według wskazań komputera i to nie w 5 osób i bagaż... wiec te książkowe spalanie mogą sobie wsadzić razem z ta gwarancją:D 7 lat gwarancji na.....waciki hehe mimo chęci to nadal jest koreańska kiła której się nie da leczyć.... NIE POLECAM jak ktoś się chce zdecydować na nową lub używaną KIA lepiej kupić auto japońskie, niemieckie lub francuskie....byle nie koreańska kiłę bo to żenua!!!!
7,0
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
W odróznieniu od większości traktorów ten jest ekonomiczny, można osiągnąć 5l na 100. W D na autostradzie przekraczał 10 przy jeździe jak wszyscy, ale wiadomo traktor dobry do PL gdzie jeżdzisz 80-90 i tak jesteś piratem. Miasto 8l, w małym miasteczku dojazdy 3km do pracy to ponad 10l wychodzi bez wariacji.Diesel nielubi krótkich odcinków. Naprawy nie wiem, ale jak wiadomo przy 100.000km w dieslu zaczyna się wszystko sypać i trzeba uciekać, póki naród to łyka. Zapewne koło dwumasowe, DPF, wtryski,turbo i inne traktorowe przypadłośći bedą również męczyć Kijanę. A koszt napraw będzie przekraczał wartość pojazdu.
6,3
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Niestety, auto azjatyckie. Nie ma co liczyć, że będzie tanio. Zwłaszcza, że brakuje zamienników. Przykładowo rozrząd z pompą wody dobrej jakości to wydatek ok. 700-800 złotych. Regeneracja turbiny - 1200 (jeszcze nie regenerowałem). Na szczęście dzięki zastosowaniu z przodu klasycznych kolumn MaC Pe
Kia Magentis II Sedan Facelifting