Szukaj

Kia Niro I Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Kia Niro I Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2019 – 2022
Segment: Klasa średnia

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2016 roku. To pierwszy model Kii z napędem hybrydowym (oprócz tego dostępny też z silnikiem hybrydowym plug-in oraz elektrycznym). W ofercie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy mniejszym modelem Stonic i innym kompaktowym SUV-em, Sportage, który zasilany jest tradycyjnymi paliwami. Koncepcyjnymi pierwowzorami Niro były prototypy Niro Concept z 2013 roku i KX-3 Concept z 2014 roku. Auto jest spokrewnione z Hyundaiem Ioniq – zbudowano je na tej samej płycie podłogowej. Projektantem Niro jest Peter Schreyer, szef stylistów marki Kia.

czytaj więcej
Powagosław

Definicja nowego kompromisu pomiędzy autem miejskim i rodzinnym według marki Kia. Jeśli chodzi o wszystkie względy praktyczne, rachunek przemawia na korzyść Niro. Design to część tego kompromisu, ale to znaczy tylko, że w ostatnich latach Kia wysoko postawiła poprzeczkę.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Z trzech warunków modnego samochodu, Kia spełnia dwa. Po pierwsze, to crossover. Po drugie, z ekologicznym napędem. Czego brakuje? Żeby auto jakoś wyglądało. A jest dość nudnawe. Zupełnie jak ostatnie filmy z De Niro.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4355 mm
Szerokość 1805 mm
Wysokość 1545 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół - przód 1555 mm
Rozstaw kół - tył 1569 mm
Zwis przedni 870 mm
Zwis tylny 785 mm
Prześwit 163 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1000 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1354 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 356 l
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~krzysiek666
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Kia Niro Eco Hybryd Wersja L + Pakiet Biznes Line , auto jedyne w swoim rodzaju , atrakcyjny wygląd , dobry komfort , osiągi ok (choć silnik elektryczny mógł by być mocniejszy) , niskie spalanie , jedno z najniższych jeżeli chodzi o hybrydy (toyoty daleko z tył) aktualny przebieg 46.000 i wciąż rośnie. Niro użytkowany w różnych warunkach począwszy od krótkich dystansów do bardzo długich (wyjazdy na południe europy , Chorwacja , Albania 2300 km w jedną stronę) z boxem na dachu i dwoma rowerami na haku , auto latem ciągnie przyczepę , ale tylko w kraju i tak aktualna średnia spalania 4,8 l . Myślę że to bardzo dobry wynik spalania. Najniższa średnia jaką się udało uzyskać to 3,2 l , najwyższa z przyczepą kempingową to 6,8 l. Auto bardzo niedoceniane na naszym rynku , z jednej strony szkoda , a z drugiej to nawet dobrze , ponieważ na widok innego Niro pojawia się uśmiech na twarzy że ktoś tak samo jak ja dokonał doskonałego wyboru tak wyjątkowego auta. Zaskoczyło mnie na + prowadzenie auta i zawieszenie jest takie jak miało by być , tym bardziej że poprzednie auto hyundai tuscon też się dobrze prowadził ale miałem wrażenie że to taki ponton na kołach , w niro wszystko jest dopracowane do perfekcji , silnik , skrzynia biegów , zawieszenie , mnogość systemów wspomagania kierowcy (które na początku mogą nieco irytować , ale trzeba się z nimi zaprzyjaźnić wtedy będzie ok .Podsumowując - auto idealne !
Dodane 3 lata temu
5,0
~netmark
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Wersja L + pakiet Biznes Line. Wyjątkowe auto. W całości potwierdzam opinie, jakie czytałem i oglądałem w necie przed zakupem. Ten samochód ma coś w sobie, co sprawia, że nie mogę się doczekać kolejnego razu, gdy sie nim przejadę. Moim zdaniem świetna sylwetka. Rewelacyjnie wygodny i stabilny. Jadąc czujesz się jak w limuzynie. Prowadzi się niezwykle lekko i pewnie. Kapitalne łopatki do rekuperacji (prawie nie używam hamulców...!) oraz tryb "sport" (daje czadu). Miejsca w obu rzędach od groma, a do tego pełna wygoda. Bagażnik faktycznie malutki, ale mnie akurat większy nie jest potrzebny, więc nie ma problemu. Mnóstwo przydatnej elektroniki (asystenci), świetne, wielkie wyświetlacze, podgrzewane fotele, kierownica i automatyczne ledowe światła. Połączenie silnika spalinowego i elektrycznego daje naprawdę fajnego kopa, choć amatorzy jazdy powyżej 140 km/h nie będą zachwyceni powściągliwością auta przy dużych prędkościach... Spalanie po mieście ok. 5,4, w trasie ok. 4,0, a na autostradzie 5,5. Automatyczna skrzynia działa bez zarzutu - zapominasz, że prowadzisz. Po prostu samochód jedyny w swoim rodzaju i wart każdej wydanej na niego złotówki. No i wciąż rzadko spotykany na drodze, co jest fajne... Polecam każdemu. Już myślę o Niro - elektryku...
Dodane 5 lat temu
4,9
~Czarlss
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Bardzo dobry samochód. Szukałem czegoś oszczędnego, a że większość czasu spędzam w mieście to padło na hybrydę. Niro przekonało mnie fajnym wyglądem w środku, przestronnym wnętrzem, super wyposażeniem w wersji podstawowej (taką właśnie posiadam M+AEB) i zapewnieniem o niskim spalaniu. I faktycznie mam średnie spalanie w mieście na poziomie 4,3 l! Dla mnie - rewelacja. Co prawda nie mam nawigacji w mojej wersji ale Android Auto całkowicie spełnia moje oczekiwania - mapy Google są dokładniejsze niż mapy Kia/TomTom. Porównywałem z Toyotą CH-R i Toyota przegrała na każdym polu - to wycie skrzyni CVT podczas jazdy testowej było nie do zniesienia a ciasnota w środku wywołuje
Dodane 5 lat temu
Średnie spalanie dla Kia Niro I Crossover Facelifting
4,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Kupiłem w grudniu 2019 wersja XL, felgi 16. Przebieg 25000 tj ca 8000/rok głównie miasto, 2-3 wyjazdy dalsze po ok 700km. Średnie spalanie latem ca5,1 średnie zimą ca 5,4. Gdy chcę się postarać jeździć oszczędnie to latem 3,8 zimą 4,2 przy trasie min 15km. Można wymusić tryb EV trącając delikatnie pedał hamulca - komputer trochę zwleka przy przechodzeniu na EV. Łopatki do zwiększenia mocy rekuperacji działają rewelacyjnie. Jestem b. zadowolony z tego samochodu, chociaż jak dla emeryta jest więcej niż wystarczająco obszerny.
Dodane 3 lata temu
4,4
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Przejechałem autem 4000 km. Latem. Komputer pokazuje średnia 4.5l/100km. Najmniej w mieście na dystansie około 80km zużyłem 3.5l/100km jazda emerycka po Warszawie. Najmniej na trasie zużyłem 3.7l/100km jazda z prędkością aut elektrycznych - ok 80-100km/h. Zwykła trasa 100-130 - 4.5l Przy stałej 140 pali więcej. Aby spalić 3.5l/100km trzeba tak jeździć aby elektryczny mógł pracować.
Dodane 4 lata temu
5,2
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Od ostatniego tankowania przejechane 16 843 km. Średnie spalanie na poziomie 5,05 l/100km. Głównie miasto. W trasie spalanie wyższe, ale nie ma co narzekać. Optymalna temperatura dla auta to ok. 20-22 st. C na zewnątrz, wtedy jest najlepsze spalanie.
Dodane 5 lat temu

Usterki Kia Niro I

Liczba wpisów: 13
Problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej.
  • Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Usterka czujnika temperatury zewnętrznej .Usterka była naprawiana w autoryzowanym sewisie Kia na gwarancji. Był zciągany przedni zdrerzak i wymieniany czujnik na nowy.Do naprawy doszło przy 120 000.Odtatnio przy 170 000,usterka znów się pojawiła .Za tydzień jestem umóiony do elktro mechanika,na kolejną naprawę.
Dodane 11 miesięcy temu
Prędkość w ACC
  • Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022
  • inne
  • 35 tys. km
Po uruchomieniu adaptacyjnego tempomatu, na ekranie przed kierowcą wyświetla się wskazanie o utrzymaniu odległości od poprzedzającego pojazdu, ale w miejscu prędkości na jaką ustawiony jest tempomat, pojawiają się trzy kreski "---" i nie wiadomo na co jest nastawiony. Poza tym działa poprawnie. Gdy przejdziemy do trybu ogranicznika prędkości, prędkość tego ogranicznika się pojawia.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Sprawdź układ hybrydowy
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • 16 tys. km
Podczas jazdy wyświetla się komunikat" sprawdź układ hybrydowy" i zaświeca się pomarańczowa kontrolka trójkąt z napisem HEV oraz kontrolka silnika (check engine). Jak wyłączę zapłon i włączę ponownie, komunikatu, ani kontrolek już nie ma. W serwisie nie wiedzą co jest przyczyną.
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Kia Niro I Crossover Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów