Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting 1.5 CRDi VGT 110KM 81kW 2010-2011

Lata produkcji: 2010 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia

W tym modelu jest kilka silników do wyboru. Nie są ani nadzwyczaj dynamiczne, ani irytująco powolne – ot takie jednostki dla zwykłych ludzi. Oszczędni zainteresują się pewnie niedużym dieslem 1.5 CRDi o mocy 110KM. Spala trochę więcej niż podaje producent, ale i tak nie jest źle. Do tego pracuje dość cicho i ma fajny gadżet – zmienną geometrię łopatek w sprężarce. Fakt, przy większych przebiegach mogą okazać się problematyczne, zresztą jak każda turbosprężarka, ale za to poprawnie działające minimalizują efekt turbodziury na początku obrotomierza. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe – jedna jest mocniejsza, a druga słabsza. 1.4l ma niecałe 100KM i zdecydowanie lepiej czuje się na wysokich obrotach, a wtedy pracuje trochę za głośno. 1.6l liczy z kolei 112KM, jest bardziej paliwożerna i naprawdę całkiem żwawo reaguje na pedał „gazu”. Na trasę w sam raz.

Powagosław

Zwraca na siebie uwagę nie tylko wyglądem, ale i ceną. Jedno i drugie godne starannej uwagi. Poza tym, cieszmy się, że Rio idzie wbrew modzie na miejskie auta o kształtach minivanów. Duży plus.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedniemu Rio najchętniej wsadziłbym dynamit w tyłek. Na tle nudziarskiego ostatnio segmentu B, nowy Rio to niemal dynamit sam w sobie. Rio brawo!

~Luzacjusz

Dane techniczne Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting 1.5 CRDi VGT 110KM 81kW 2010-2011

Podstawowe parametry Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting 1.5 CRDi VGT 110KM 81kW
Produkowany od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1493 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm przy 1900-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 84,5 mm
Przeniesienie napędu Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting 1.5 CRDi VGT 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Kia Rio

Newsy o Kia Rio

Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting
Aktualnie przeglądasz Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting