Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2010 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia

Druga generacja modelu (oznaczona symbolem JB) produkowana w latach 2005-2011. W przeciwieństwie do pierwszego modelu, Rio II nie był już miejskim kombi, a oferowano go w wersjach 5-drzwiowego hatchbacka i 4-drzwiowego sedana. Kolejna zmiana to zbliżenie auta do analogicznego w ofercie Hyundaia modelu Accent – Rio II został zbudowany na jego płycie podłogowej. W 2010 roku Rio II został poddany face-liftingowi, po którym otrzymał charakterystyczny element designu nowych aut Kia, czyli tzw. grill „Tiger nose”. W Azji model znany pod nazwą New Pride, w Ameryce Południowej – jako Sephia Sport lub Rio Xcite.

Powagosław

Zwraca na siebie uwagę nie tylko wyglądem, ale i ceną. Jedno i drugie godne starannej uwagi. Poza tym, cieszmy się, że Rio idzie wbrew modzie na miejskie auta o kształtach minivanów. Duży plus.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedniemu Rio najchętniej wsadziłbym dynamit w tyłek. Na tle nudziarskiego ostatnio segmentu B, nowy Rio to niemal dynamit sam w sobie. Rio brawo!

~Luzacjusz

Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting

Ogólna ocena
3,62
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(0%) NIE(100%)
ZALETY + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik
WADY - Drobne usterki - Poważne usterki - Karoseria

Dane techniczne Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting

Podstawowe parametry Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting
Długość 4240 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2500 mm

Autodiagnoza Kia Rio II

Liczba wpisów: 7
Zmienia obroty
dodał: ~E2RD, 7 lat temu
Odpalam jest dobrze z obrotami po chwili wskakują na 2 tyś i tak przez chwile, i potem znowu jest dobrze.
Podczas wymiany czynnika nie maszyna nie odzyskała oleju i rozłączała się przy próbie dobicia nowego
dodał: autre2003, 4 lata temu
Podczas odzyskiwania czynnika, którego odzyskano 350g maszyna nie odzyskała oleju z układu. Maszyna tez wskazała błąd podczas próby doładowania oleju po wymianie czynnika. Wyrzuciło coś w stylu zbyt długi czas ładowania oleju. Zaproponowano mi dobicie 10 ml strzykawką i nie wiem czy to dobry pomysł. Zastanawiam się też nad przyczyną takiego stanu rzeczy. Dodam iż co rok uzupełniam czynnik i wykonuje ozonowanie. Test szczelności wypadł pomyślnie.
Brak nawiewu kabiny i jednoczesna awaria elektryki szyb
dodał: ~Basia, ponad rok temu
W mojej KIA RIO padł nagle wczoraj nawiew kabiny. Włączyłam ciepły nawiew na przednią szybę na najwyższe obroty podczas sporej mżawki, żeby odparować szybę. Po około minucie nawiew nagle przestał działać, a z nim uległa awarii elektryka szyb (mam uchylone okna, których nie mogę zamknąć). Podejrzewam, że nastąpiło gdzieś zwarcie... Niby poczułam jakiś zapach przegrzanej elektryki, ale jadąc w korkach ciężko powiedzieć czy to pochodziło z mojego samochodu. Nie działa też przełącznik obiegu wewnętrznego. O dziwo kokpit jest podświetlony, mogę ładować telefon, działa radio, oświetlenie...

Publikacje o Kia Rio

Newsy o Kia Rio

Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting
Aktualnie przeglądasz Kia Rio II Hatchback 5d Facelifting