Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Kia Rio III Hatchback 5d 1.1 WGT 75KM 55kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 - 2014
Segment: Niższa klasa średnia

To budżetowe auto, najmniej trzeba zapłacić za motor benzynowy pod maską. Do wyboru są dwa - oba pracują cicho. Jednak 1.2 85KM cierpi podczas wyprzedzania, można go polecić niewymagającym kierowcom. W razie czego jest jeszcze 1.4l 109KM. Jeśli będzie się go trzymało na wysokich obrotach, za którymi przepada, to pokaże, co potrafi. Podstawowy diesel jest strasznie ospały, dlatego jeśli motor wysokoprężny, to 1.4 90KM.

Powagosław

Zwraca na siebie uwagę nie tylko wyglądem, ale i ceną. Jedno i drugie godne starannej uwagi. Poza tym, cieszmy się, że Rio idzie wbrew modzie na miejskie auta o kształtach minivanów. Duży plus.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedniemu Rio najchętniej wsadziłbym dynamit w tyłek. Na tle nudziarskiego ostatnio segmentu B, nowy Rio to niemal dynamit sam w sobie. Rio brawo!

~Luzacjusz

Oceny Kia Rio III Hatchback 5d 1.1 WGT 75 KM 55 kW

Ogólna ocena
2,46
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(0%) NIE(100%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Ergonomia
WADY - Stosunek jakość/cena - Silnik - Widoczność

Autodiagnoza Kia Rio III

Liczba wpisów: 7
Silnik nie odpala
dodał: ~Karol Stępka, 2 lata temu
Proszę o pomoc .Czasem podczas jazdy silnik tracił moc , nie wchodził na obroty , po zatrzymaniu samochodu , kiedy auto pochodziło na wolnych obrotach wszystko wracało do normy. Wymieniłem filtr paliwa . Po wymianie trzeba dużej kręcić rozrusznikiem by auto odpaliło .Raz nie odpaliło , Nie widać wycieków paliwa. Czy montaż zaworków zwrotnych może coś pomóc? Proszę o pomoc. Dziękuję. Pozdrawiam
Brak nawiewu kabiny i jednoczesna awaria elektryki szyb
dodał: ~Basia, ponad rok temu
W mojej KIA RIO padł nagle wczoraj nawiew kabiny. Włączyłam ciepły nawiew na przednią szybę na najwyższe obroty podczas sporej mżawki, żeby odparować szybę. Po około minucie nawiew nagle przestał działać, a z nim uległa awarii elektryka szyb (mam uchylone okna, których nie mogę zamknąć). Podejrzewam, że nastąpiło gdzieś zwarcie... Niby poczułam jakiś zapach przegrzanej elektryki, ale jadąc w korkach ciężko powiedzieć czy to pochodziło z mojego samochodu. Nie działa też przełącznik obiegu wewnętrznego. O dziwo kokpit jest podświetlony, mogę ładować telefon, działa radio, oświetlenie...
Podczas wymiany czynnika nie maszyna nie odzyskała oleju i rozłączała się przy próbie dobicia nowego
dodał: autre2003, 5 lat temu
Podczas odzyskiwania czynnika, którego odzyskano 350g maszyna nie odzyskała oleju z układu. Maszyna tez wskazała błąd podczas próby doładowania oleju po wymianie czynnika. Wyrzuciło coś w stylu zbyt długi czas ładowania oleju. Zaproponowano mi dobicie 10 ml strzykawką i nie wiem czy to dobry pomysł. Zastanawiam się też nad przyczyną takiego stanu rzeczy. Dodam iż co rok uzupełniam czynnik i wykonuje ozonowanie. Test szczelności wypadł pomyślnie.

Dane techniczne Kia Rio III Hatchback 5d 1.1 WGT 75KM 55kW 2011-2014

Podstawowe parametry Kia Rio III Hatchback 5d 1.1 WGT 75KM 55kW
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1120 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 1500-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Kia Rio III Hatchback 5d 1.1 WGT 75KM 55kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Kia Rio

Newsy o Kia Rio

Kia Rio III Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Kia Rio III Hatchback 5d