Szukaj

Informacje o Lexus GS IV Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Wyższa klasa średnia
Diesli próżno tu szukać, ale za to są hybrydy i jednostki benzynowe. 209KM w tak dużym aucie nie robi wrażenia, choć w praktyce radzi sobie całkiem nieźle. Podczas wyprzedzania nie trzeba się stresować, a wóz płynnie rozwija moc i jest świetnie wyciszony. Podstawowy motor jest dobrą propozycją. Jeśli osiągi są najważniejsze to lepiej zwrócić uwagę na wariant 317-konny. Z kolei oszczędni pokochają hybrydy. W GS motor spalinowy i elektryczny są genialną kombinacją - auto niebywale dobrze przyspiesza i wyczuwalnie wgniata w fotel. Całość serwuje jednak w wyjątkowo łagodnym wydaniu. Można też powybrzydzać - jeśli 223KM to za mało, jest jeszcze wersja 290-konna.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1650-4400 obr/min
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Stosunek jakość/cena

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów
Średnie spalanie dla Lexus GS IV Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW 2015-2018
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,3
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Kategorie są trochę niepraktyczne i ciężko oszacować takie liczby. Praktyka jest taka: miasto: 12-16 w zależności od warunków trasa autostradowa - 9 - zmierzone na dystansie 1300km jazdy z prędkością +20 do dozwolonej. trasa wolniejsza - szacuję 8, ale nie testowałem. Jak ktoś nie jeździ co dzień po mieście to można na okrągło liczyć 10. Niby dużo ale jak się weźmie pod uwagę niezawodność, to się moim zdaniem bilansuje z różnej maści TDIkami i TSI, gdzie owszem jest taniej na stacji ale drożej w serwisie.
9,0
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Mało raportów spalania świadczy o tym, że to nowe auto nie ma jeszcze zbyt wielu właścicieli. Ja mam to auto od 3 miesięcy, w ciągu, których pokonało 12 tys. km. Pierwsze 8-9 tys. to rzeczywiście wysokie wartości rzędu 12-13 litrów, po tym przebiegu silnik jakby się ułożył. Szczególnie w jeździe na trasie i autostradowej mnie zaskakuje oszczędnością. Autostradowa jazda bez oszczędności daje wartości ca. 9,3 - 10.0. Na wolnej trasie do 110 km/h udało mi się zejść do 6,6! I to uważam za wartość genialną. Miasto (ja jeżdżę głównie w Szczecinie) to 11 l średnio. Przy krótkich odcinkach, częstym zapalaniu i gaszeniu da się dojść do 13.5. Ja nigdy nie widziałem więcej. Podkreślam jednak to, że silnik układa się dość długo i dopiero po 10 tkm otrzymuję wartości, o których piszę. Wskazania komputera pokładowego pokrywają się z obliczeniami na stacji paliw, to cieszy. Generalnie po przesiadce z niemieckiej konkurencji z podobnym silnikiem, jestem zadowolony. Lepsza jakość za rozsądniejszą niż u Niemców cenę!
9,9
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Bard,o wygodne auto, świetnie wyciszone. Spalanie w mies ie ok. 11 w trasie jazda spokojna minimalne przy pełnym obciążeniu nocą puste drogi 6.8 na 100km. Wynik rewelacja. Trasa pr,y prędkości ok. 120 ok. w 7 litrów.
Lexus GS IV Sedan Facelifting