Szukaj

Informacje o Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW od 2012

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Wyższa klasa średnia
Diesli próżno tu szukać, ale za to są hybrydy i jednostki benzynowe. 209KM w tak dużym aucie nie robi wrażenia, choć w praktyce radzi sobie całkiem nieźle. Podczas wyprzedzania nie trzeba się stresować, a wóz płynnie rozwija moc i jest świetnie wyciszony. Podstawowy motor jest dobrą propozycją. Jeśli osiągi są najważniejsze to lepiej zwrócić uwagę na wariant 317-konny. Z kolei oszczędni pokochają hybrydy. W GS motor spalinowy i elektryczny są genialną kombinacją - auto niebywale dobrze przyspiesza i wyczuwalnie wgniata w fotel. Całość serwuje jednak w wyjątkowo łagodnym wydaniu. Można też powybrzydzać - jeśli 223KM to za mało, jest jeszcze wersja 290-konna.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 3456 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 345 KM (254 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 4800 obr/min
Dodatkowe informacje dane silnika elektrycznego:
Typ (MG 1 i 2) Silnik asynchroniczny na
prąd przemienny, z magnesem stałym
Maks. moc (KM DIN / kW — MG 2) 200 / 147
Maks. moment obrotowy (Nm — MG 2) 275
NapiÄ™cie (V — MG 1 i 2) 650
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Ergonomia
Åšrednie spalanie dla Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW od 2012
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Decydując sie na ten samochód przetestowałem konkurencję niemiecką głównie w wersji diesel o mocach powyżej 300 km i spalanie konkurencji znacząco mnie zniechęciło, a do tego to zawsze będzie diesel i po przejechaniu 120 tyś km czar bezawaryjności pryska. To co zaoszczędziło się na stacji z nawiązką zostawi się w serwisie. Samochodem w przeciągu 5 miesiecy przejechałem 30 tyś km i jestem pozytywnie zaskoczony niskim spalaniem, nawet przy dynamicznej jeździe po niemieckoch autostradach z prędkościami powyżej 200 km/h splanie dalej zadawalające ok 12 litrów na 100 km. I jeszcze jedna frajda z użytkowania GS 450 h f sport to mina panów bez włosów w swych BMW z pakietem M jak zostają na światłach z tyłu. Wrażenie bezcenne.
7,0
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Spalanie 5,5 powtarzalne; udało mi się kilkukrotnie osiągnąć na trasach 50km. Ciężko o mniej ale raz na trasie Cisna (zimny silnik) - Lesko udało mi się zejść do 5,3. Na dłuższych trasach generalnie do 7 nie dochodzi. Jak szaleje około 9.
8,1
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Auto jak na swoja moc i osiągi bardzo oszczędne, w mieście przy normalnej jeździe w trybie Normal pali około 8.5l/100km latem, na autostradzie przy stabilnej jeździe można zejść poniżej 7l/100km, w trybie SPORT + z ciężka nogą 15l.
Lexus GS IV Sedan