Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW od 2012

Lata produkcji: 2012 - 2015
Segment: Wyższa klasa średnia
Diesli próżno tu szukać, ale za to są hybrydy i jednostki benzynowe. 209KM w tak dużym aucie nie robi wrażenia, choć w praktyce radzi sobie całkiem nieźle. Podczas wyprzedzania nie trzeba się stresować, a wóz płynnie rozwija moc i jest świetnie wyciszony. Podstawowy motor jest dobrą propozycją. Jeśli osiągi są najważniejsze to lepiej zwrócić uwagę na wariant 317-konny. Z kolei oszczędni pokochają hybrydy. W GS motor spalinowy i elektryczny są genialną kombinacją - auto niebywale dobrze przyspiesza i wyczuwalnie wgniata w fotel. Całość serwuje jednak w wyjątkowo łagodnym wydaniu. Można też powybrzydzać - jeśli 223KM to za mało, jest jeszcze wersja 290-konna.
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz

Dane techniczne Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW od 2012

Podstawowe parametry Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 3456 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 345 KM (254 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 4800 obr/min
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Dodatkowe informacje dane silnika elektrycznego:
Typ (MG 1 i 2) Silnik asynchroniczny na
prąd przemienny, z magnesem stałym
Maks. moc (KM DIN / kW — MG 2) 200 / 147
Maks. moment obrotowy (Nm — MG 2) 275
Napięcie (V — MG 1 i 2) 650
Przeniesienie napędu Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Publikacje o Lexus GS

Newsy o Lexus GS

Lexus GS IV Sedan