Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus GS IV Sedan

Mariusz, 10 lat temu
Silnik 450h 345KM 254kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW od 2012 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Trzeba sie przejchać aby poczuć, a jak sie komfortowo wyprzedza!
4,0
Całokształt
Jest nieźle, choć do parę drobiazgów irytuje. Słaba możliwość doboru dodatków przy nowym aucie, dodatki bardzo drogie, a pakiety nie każdemu odpowiadają. Auto za bardzo amerykańskie (stylistyka) . np model IS jest już bliżej Europy...
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi jedwabiście, i ma ładny dźwięk Potrafi być sportowy, jak rownież stateczny
5,0
Skrzynia biegów
Super, dziala znacznie lepiej niż stopniowane automaty, cóż konkurencja coraz wiecej przełozeń stosuje 6,7,8,9 biegów, nie lepiej odrazu bestopniowo? Jadę sobie 140 km/h ( bez przyspieszania) a obroty silnika wynoszą...1400 obrotów/na minutę !
5,0
Układ jezdny
Jest naprawdę dobry, odpowiednio sztywny, a jednocześnie komfortowy, (nie mam AVS) Dzięki tylniemu napędowi nie czuć na kierownicy żadnych drgań i jest gładko. Silnik po prostu rakieta. Wrażenia porównywalne z przyspieszeniem startującego odrzutowca, ciągły jednostajny przyrost prędkości, wspaniała elastyczność, żadnych szarpań ( zmian) jak przy klasycznych automatach...
Komfort
5,0
Widoczność
Mam kamerę i dobre lusterka, słupki są dość wąskie
3,0
Ergonomia
Tu niestety słabo... Inne marki np Volvo znacznie lepiej. Menu jest zawikłane, brakuje wielu przycisków do bezpośrednich funkcji. Irytujące kierunkowskazy które często nie wracają po wykonaniu manewru, trzeba pilnować i wyłączać ręcznie. Brakuje np funkcji automatycznej blokady drzwi. Brakuje dostępu z kierownicy do wielu funkcjonalności samochodu np. telefonu, a sterowanie głosowe to porażka...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam żadnych uwag. Jest tak jak powinno być Szybko sie nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na gabaryty auta nie jest źle, widziałem mniejsze wnętrza w tej klasie... Fotele są bardzo wygodne. Pozycja z kierowncą też (lepiej niż w Volvo)
4,0
Wyciszenie
To jest hybryda więc cicho jest. Jest jedno ale... W zwykłych autach poziom hałasu rośnie wraz z prędkością auta, a w tym aucie nie do końca tak jest... Włączanie różnych trybów napędu jest wyczuwalne dzwiękowo i dość niespodziewane, więc dźwięki nie są przewidywalne jak w zwykłym aucie, co trochę psuje harmonię dźwiękową
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przed zakupem jeździłem tym autem kilka dni aby sprawdzić różne mity i fakty. Faktem jest iż to auto mało pali o 20% mniej mój poprzedni diesel 2.4l 217kM. A ma nieprorównywalną moc i frajdę z jazdy,
3,0
Stosunek jakość/cena
Trochę lepsze materiały to by mogły być, plastikowe klamki i tandetne niekóre plastiki pusują dobry wizerunek i nie odpowiadają klasie premium. za tą cenę powinni sie bardziej postarać! Ty, bardziej iż to po prostu widać...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko posiadam, nic sie nie dzieje oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 450h 345KM 254kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Lexus GS IV Sedan