Szukaj

Informacje o Lexus LS

Lata produkcji: 1989 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Produkowana od roku 1989, luksusowa, flagowa limuzyna Lexusa (segment F) jest, obok modelu ES, najstarszym modelem japońskiego producenta, stworzonym niedługo po powstaniu marki Lexus. Koncepcja samochodu zrodziła się w roku 1983 w Toyocie – projekt nazywał się F1 (F jak flagowy), a ostatecznym rezultatem okazał się być właśnie LS. Jest jednym z najważniejszych sukcesów rynkowych i wizerunkowych w historii Lexusa. LS jest laureatem szeregu prestiżowych nagród, m.in. tytuł Światowego i Międzynarodowego Samochodu Roku, jak również wielu wyróżnień w plebiscytach pism motoryzacyjnych. Piąta generacja Lexusa LS produkowana jest od roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

Limuzyna z wielką klasą. LS jest dostojny, ale nie tak nadęty jak poprzednie modele oznaczone tym symbolem, czy niektórzy rynkowi rywale. Jak widać, prostsze rozwiązania często bywają skuteczniejsze.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Lexus, jakiego widziałem, w którym projektanci marki mogli swobodnie rozwinąć skrzydła. No i wyszła przepiękna limuzyna - elegancka, stylowa i zupełnie nienachalna. Pokażcie mi człowieka, który narysował to cudo.

~Luzacjusz

Lexus LS – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Lexus LS

Liczba ocen: 68
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Krys k7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Do niedawna istniały dla mnie trzy marki: BMW w klasie 5 i 7, Mercedes w klasie S i Cadillac z lat 90tych. Dzisiaj po zakupie i niespełna rocznej przygodzie z LS-em 3 generacji wiem że Lexus jest na pierwszym miejscu. Komfort i wyciszenie lepsze jak w Mercedesie, trakcja i zachowanie auta podczas jazdy bardzo zbliżone do BMW. Jest to fenomen motoryzacyjny, bije na głowę Mercedesa brakiem usterek. Jest to samochód ponadczasowy który jest zbudowany według starych dobrych zasad solidności a z drugiej strony ma przydatne innowacje (dodatkowe opcje bez dopłat) które inne marki zaczęły wprowadzać dużo później i to za dopłatą. Ktoś kto nie siedział w tym samochodzie, nie jest w stanie wyrazić miarodajnej opinii, dalej będzie tkwił w przekonaniu, że Audi, BMW czy Mercedes to najlepsze auta. Lexus LS430 udowadnia że jest inaczej. Jeśli miałbym kupić kolejne auto z segmentu F, to byłby to ponownie LS430 poliftowy. Ważne by kupować LS-a po lifcie z 6-biegową skrzynią. Jest to samochód, który każdemu kto poszukuje auta z tego segmentu jest w stanie coś zapewnić, czy to komfort najlepszego Mercedesa, czy trakcję dobrego BMW, czy też ergonomię amerykańskiej limuzyny :).
4,9
~TADE
Lexus LS IV
Sedan 600h 445KM 327kW
Lexus LS to dzieło sztuki techniki (wizualnie nie rzuca na kolana). Dynamika po odpaleniu Sport powala i mimo aż 6sek do 100 to do 200 tylko super auta mogą konkurować. Oczywiście wszystkie niemieckie odpadają powyżej 250 a Leszek idzie dalej, ściągniecie kagańca pozwala dobić do 300 i jedzie dalej :))))) Fabryczny kaganiec do 270. Bez kagańca ponad 300. Powyżej 250 ucieka trochę jedynie Panamera GT. Pozostałe fabryczne odpadają przy 250. To taka namiastka wrażeń z jazdy i dynamiki silnika, który musi unieść prawie 3t Hybrydy.
4,2
~Robert
Lexus LS V
Sedan 500h 359KM 264kW
Gwoli wyjaśnienia, nie posiadam tego auta na własność ale podzielę się wrażeniami z jazdy testowej... Przez 4 lata miałem LS600hL z 2008 roku i to auto podniosło poprzeczkę bardzo wysoko. Obecnie poprzeczka spadła... Auto wyglądowo...hmmm kwestia gustu jednym się będzie podobało innym nie ale moja opinia jest taka, że za sportowo poszli z flagowym modelem, który przecież powinien być duży, dostojny, widoczny na ulicy a tu? ciut większy GS, sportowy charakter aż za sportowy a szkoda wnętrze, piękne, wygodne, dopracowane do najdrobniejszego szczegółu, brawo LEXUS ...tylko trochę Japończycy przeczą sami sobie, bo niby dbają o bezpieczeństwo podczas jazdy i masz wyświetlacz HUD na przednią szybę by nie odrywać oczu z drogi ale jak chcesz podgrzać tyłek bo fotele zimne czy kierownicę to trzeba przedzierać się przez dość skomplikowany komputer...czyż nie prostsze były przyciski włącz/wyłącz przy kierownicy lub pokrętło do sterowania grzaniem/wentylacją foteli...może ktoś lubi grzebać w systemach :)?

Raporty spalania Lexus LS

Liczba raportów: 83
Średnie spalanie dla Lexus LS
9,4 – 12,7
l/100 km
13,7 – 16,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,6
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Spalanie rewelacyjne. Samochód w zasadzie bezawaryjny - podzespoły eksploatacyjne wytrzymują bardzo długo. Polecam osobom doceniającym jakość i bezawaryjność. Żałuję że dopiero od kilku lat zwróciłem uwagę na tą markę. Wcześniej głównie Audi Merc - głowa mi osiwiała od kosztów, itd... Najistotniejsze by znać co kiedy było wymieniane, np. zawieszenie pneumatyczne w ASO to koszt ponad 20tyś zł. Ja zakupiłem samochód który był serwisowany w PL ASO i było wymienione na nowe - tak wiec spokój na kolejne 200-300tyś km. Tak więc gdy chce się pojeździć, to polecam samochód może z większym przebiegiem lecz znaną historią, można w ten sposób wyeliminować przykre niespodzianki.
10,4
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Polecam, bardzo komfortowy i bezawaryjny samochód. Mam go od prawie 10 lat. Jazda nim to poezja. Spala bardzo mało w stosunku do mocy i osiągów. Samochód na kusi wariowania, butowania. Lecz jeśli jest potrzeba po wciśnięciu gazu wybija go jak z procy. Zużycie paliwa przy normalnej jeździe. Gdy się chce można spalić więcej, lecz nie bardzo się chce i jest gdzie (mandaty, punkty itd). Polecam samochody z znaną historią, samochód może mieć ponad 500tyś i wyglądać jak inne auta po przebiegu 100tyś - tak więc można się naciąć. Gdy samochód w środku ma popękane poprzecierane skóry nie może mieć 200, 300 tyś. Obstawiał bym 500, 600tyś i w górę.
10,5
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Super samochód, ma go od 6 lat. Zrobiłem nim prawie 80 tyś. km, głównie trasy. Nigdy nie miałem wcześniej tak komfortowego i bezawaryjnego samochodu. Najmilej mnie zaskoczyła oprócz niskiego spalania, bezawaryjność tego samochodu. Dosłownie zero awarii. Tylko eksploatacyjne materiały, które są bardzo tanie - komplet zamienników filtrów można kupić poniżej 100zł. Oleje, i inne płyny jak do wszystkich aut. Już nigdy nie wrócę do niemieckich aut premium - w porównaniu do Lexa - porażka. Najważniejsze by kupić samochód z pewną przeszłością, udokumentowaną, najlepiej ASO Polska. Ja taki samochód kupiłem od firmy która zakupiła go nowego w Polskim salonie Lexusa, był do końca serwisowany tylko w ASO, i to mi się wróciło z zawiązką. Odradzam samochody z innych krajów gdzie wiadomo nadal kwitnie proceder cudownego odmłodzenia po przekroczeniu granicy. A największe miny to samochody z USA (dla nie znających tematu, w prawie wszystkich stanach nie ma czegoś takiego jak badania techniczne - nikt na to nie zwraca uwagi). Tak więc polecam, jak dla mnie super, i mimo przebiegu dochodzącego do 300tyś km - samochód wygląda i jeździ jak nowy.
Lexus LS