Szukaj

Informacje o Lexus LS I 4.0 245KM 180kW 1989-1996

Lata produkcji: 1989 – 1996
Segment: Auta luksusowe
Produkowana od roku 1989, luksusowa, flagowa limuzyna Lexusa (segment F) jest, obok modelu ES, najstarszym modelem japońskiego producenta, stworzonym niedługo po powstaniu marki Lexus. Koncepcja samochodu zrodziła się w roku 1983 w Toyocie – projekt nazywał się F1 (F jak flagowy), a ostatecznym rezultatem okazał się być właśnie LS. Jest jednym z najważniejszych sukcesów rynkowych i wizerunkowych w historii Lexusa. LS jest laureatem szeregu prestiżowych nagród, m.in. tytuł Światowego i Międzynarodowego Samochodu Roku, jak również wielu wyróżnień w plebiscytach pism motoryzacyjnych. Piąta generacja Lexusa LS produkowana jest od roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

Limuzyna z wielką klasą. LS jest dostojny, ale nie tak nadęty jak poprzednie modele oznaczone tym symbolem, czy niektórzy rynkowi rywale. Jak widać, prostsze rozwiązania często bywają skuteczniejsze.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Lexus, jakiego widziałem, w którym projektanci marki mogli swobodnie rozwinąć skrzydła. No i wyszła przepiękna limuzyna - elegancka, stylowa i zupełnie nienachalna. Pokażcie mi człowieka, który narysował to cudo.

~Luzacjusz
Produkowany od 1989 do 1996 roku
Pojemność skokowa 3969 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Damian
Lexus LS I
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
Chorowałem na BMW 7 E38, nie widziałem alternatywy dla tego samochodu i trafiła się okazja na LS 400, sceptycznie do niego podchodziłem i traktowałem go raczej jako "nagrodę pocieszenia" po nieudanych próbach odnalezienia swojej 7er i wiecie co? W ogóle nie żałuję że zdecydowałem się na LS'kę, te auto jest tak urzekające że nie chce się z niego wysiadać, piękny pomruk V8, jak trzeba jest cichutkie i subtelne, jak wdepniemy gaz w podłogę nie ma osoby która by się nie odwróciła zobaczyć co się dzieje. Komfort, prestiż, wyjątkowość, niezawodność, znakomite audio to nieliczne cechy które można wymieniać dla tego wspaniałego dzieła. Zakochałem się nim, jak będę zmieniał to tylko na LS430! Sercem dalej za 7er, ale rozumem za LS. :)
4,9
~thefatandthefurious
Lexus LS I
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
Ogólnie rzecz ujmując - wspaniały samochód. Wielki, ciężki, drogawy w utrzymaniu i nie rzuca się w oczy, jak BMW 7 czy S-Klasa. Komfort jazdy nie do opisania, powyżej 140 km/h (oczywiście tyle nie jeżdżę po Polsce, bo ograniczenia:P) słychać jedynie szum powietrza. Wyposażenie zgodne z segmentem, jest wszystko, włącznie z podgrzewaniem tylnych siedzeń. Pewnie za 2-3 lata zacznę się zastanawiać nad kupnem nowszego LS'a, tylko będę sobie zadawał jedno pytanie - po co? Przecież w tym, 22-letnim, skatowanym przez poprzedniego właściciela aucie, jest wszystko, czego mi trzeba?
4,2
~Mireczek
Lexus LS I
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
Reprezentacyjne, robi wrażenie. Pop prostu piekne klasyczne auto. Komfortowe wnętrze.
Średnie spalanie dla Lexus LS I 4.0 245KM 180kW 1989-1996
12,7
l/100 km
16,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,2
Lexus LS I
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że auto kupiłem za cenę sekwencji do V8 i 1.8 tony złomu, czy jakoś tak. Więc przekonałem się, ile kosztują elementy eksploatacyjne do Lexusa LS400, spodziewając się tego w momencie podejmowania decyzji. Tragedii nie ma drodzy Państwo, poza tym nie kupowałem nigdy aut na pół roku, tylko na dłużej, więc i tak wymiany rozrządu, płynów, filtrów itp robiłem po zakupie. Tu trzeba było "trochę" więcej, ale tarcze i klocki - relatywnie niedrogie. Co do spalania - jeżdżę na LPG, więc koszt przejechania stu kilometrów jest znośny. Z ostatnich kilku tysięcy spalanie średnie waha się między 16 a 17 litrów, jak dla mnie wynik bardzo dobry. Demonem prędkości nie jestem, ale zwykłem jeździć dynamicznie, choć w Poznaniu jest to bez mała niewykonalne, w tymi miejscu pozdrawiam jeżdżących Hetmańską lewym pasem 50 km/h.
15,3
Lexus LS I
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
Na gazie niskie spalanie. W miescie 18l na trasie 500km schodzi do poniżej 14l. Koszty części do przyjęcia. Trochę poszukiwania cześci na aukcjach ebay za granicą. Lubi sie psuć osprzęt elektryczny. Plus że daje sie go naprawić
16,0
Lexus LS I
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
jak widać- bardzo oszczędne auto biorąc pod uwagę jego masę i pojemność silnika. Podane spalanie dotyczy LPG. w mieście można osiągnąć 15 litrów na setkę- ale jak sie jezdzi normalnie. Jak mu depniesz to nawet 23litry wciagnie. Trasa maksymalnie 10-12litrów. pali jak omega.tyle ze sie nie psuje i nie gnije.
Lexus LS I