Szukaj

Informacje o Lexus RX IV SUV

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, czwarta generacja Lexusa RX (symbol AL20) została wyraźnie przeprojektowana, nawiązując stylistycznie do innych modeli w gamie marki (zwłaszcza do mniejszego Lexusa NX). Samochód jest nieco większy od swojego poprzednika (o 11 cm dłuższy i o 1 cm szerszy). Lexus RX IV zaprojektowany został przez Japończyka Gen Ikeda. Model powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu III generacji – Toyota K Platform.
Powagosław
Flagowy SUV Lexusa potrzebował trzech generacji, by przezwyciężyć wizualną nieśmiałość i końcu wyglądać jak na flagowca Lexusa przystało. Dziś to kulturysta wśród luksusowych SUV-ów. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwszy samochód na świecie, który z przodu ma tylko grill. Powinien być zdejmowany – ze dwa kilo karkówki, worek śląskiej i jeszcze łokieć kaszanki by się na nim zmieściło. Powiedziałbym, że RX jest w końcu ciekawy, ale jest też tak krzykliwy jak fluoroscencyjne mazaki w piórniku gimnazjalisty. ~Luzacjusz

Lexus RX IV SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4890 mm
Szerokość 1895 mm
Wysokość 1720 mm
Rozstaw osi 2789 mm
Prześwit 185 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 553 l

Oceny Lexus RX IV SUV

Liczba ocen: 24
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Todi
SUV 450h 313KM 230kW
Lexus RX IV
To mój drugi Lexus. Po NX hybryd przyszedł czas na większego brata w topowej wersji. W skrócie można napisać „Samochód kompletny” Co rozumie przez to stwierdzenie? W mojej oczywiście subiektywnej opinii. Poziom wykonania, komfort, osiągi silnika V6 oczywiście co do silnika to umierający gatunek w Europie wiec dodatkowy plus. Bezawaryjność. Teraz rozwinę myśl. Samochód jest wykonany i wykończony z bardzo wysokiej klasy materiałów. Skóra po 130 tys jak nowa. Wyciszenie, resorowania izolacja od otoczenia wyśmienita. Odpoczywam w tym samochodzie. Przejechać 1000 km to przyjemność. Audio Mark&Lewison gra audiofilsko. Dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Bagażnik wyglada na średniej wielkości ale mimo tego jest pojemny. Na Wakacje pakujemy się z rodzina bez boxa. Dobra dynamika. W mieście jeździ się majestatycznie natomiast na autostradzie jedzie bardzo żwawo. Spalanie jest przyzwoite jak na auto 2.3 tony i moc 313 kucyków: hybryda ma sporo mniej części które się psują co tez było powodem decyzji zakupu. Żadnej usterki od nowości i myśle ze dalej tak zostanie. W NX nie mailem żadnych technicznych problemów wiec liczę na powtórkę przynajmniej do 200 tys km :) wyposażenie mam ful wiec nie mam co dodać. Jedyna wada to wielkość samochodu. Parkowanie w dużych miastach jest wyzwaniem dla kierowców bojących się takich manewrów. Dla mnie nie ma z tym problemów zwłaszcza ze kamery mam 360 st. Generalnie świetny samochód. Mega dopracowany. Lexus oby tak dalej. Nie róbcie oszczędności jak wielka trójca niemiecka
4,8
~piotr_konowalski
SUV 300t 238KM 175kW
Lexus RX IV
Generalnie auto super wygodne, robi wrażenie na każdej osobie , szczególnie jak jest w kolorze ciemny srebrny ...Nie jest to wyścigówka ale do normalnej jazdy zarówno po mieście jak i w trasie zupełnie starczy...zrobiłem do tej pory około 5,5 tyś.km i nie ma żadnego problemu czy usterki. Jedyną rzeczą do poprawki to światła są fabrycznie ustawione za nisko...z auta wysiadam nie zmęczony jazdą. Z tyłu mieszczą się trzy dorosłe osoby-szczególnie ważne jest to że nie ma z tyłu tunelu jak we wszystkich autach o podobnej wielkości np.MB GLE, BMW X5 czy VOLVO XC90. Teraz o słabszych stronach tego auta...multi media i nagłośnienie auta pozostawia trochę do życzenia. Po lifcie media poprawione. Najsłabsza strona tego auta to duże spalanie w jeździe tylko miejskiej / 13-16 /, na trasie nie jest źle /10-12 / Może po przejechaniu większej ilości km trochę spadnie. Pokonuję rocznie mało km około 10-12 tyś więc mi to nie przeszkadza i świadomie nie kupiłem droższej o 55 tyś hybrydy , która zwróciła by mi się po 6-8 latach...a i ubezpieczenie dwa razy droższe ,ale każdy musi sobie sam to przemyśleć. Najważniejsza sprawa która przemawia za tym autem to fakt że zapomnicie o mechanikach co akurat właściciele BMW , AUDI czy innych marek szczególnie z silnikami diesla nie mogą na pewno powiedzieć. Nie polecam longa , gorzej wygląda,większy promień skrętu,prędkość tylko do 180 i brak możliwości założenia ewentualnie haku i tylne siedzenia tylko dla dzieci zupełnie małych...ale jak kto woli.
2,4
~Artur
SUV 450h 313KM 230kW
Lexus RX IV
Ogólnie autko przyjemne ale ma usterkę i serwi nie potrafił sobie poradzić. Dział techniczny z Toyota Warszawa wziął auto na kilka dni i też nie wiedzą co jest . poddali się robiac opinie ze wszystko jest ok. Problem polega na tym że przy 1100obrotach auto drży, do tego stopnia że lusterko wsteczne nawet drży. wszystke lexy mają tę usterkę , Na początku twierdzili że to program do pompy paliwa, wgrali niowy z upodate i jest to samo,. potem przepychanki że wszystkie tak mają , ostrzegam potencjalnych nabywców przed kupnem tego auta, chyba że ktoś chce żeby za 400 tysięcy złotych auto chodziło jak traktor. jeśli ktoś ma auto na gwarancji zalecam sprawdzenie i posłuchanie jak podczas jazdy przy 1100-1150 obrotów silnika zachowuje sie auto. Sluże również , jesli ktoś chce przetestowac i sprawdzić pomocą w ustaleniu i pokazaniu usterki. prosze pisac na email praca-magazyn -kalisz@wp.pl , powiem co jest dokładnie nie tak. dziś dostaełm opinie Działu technicznego ze auto sprawne . rozbawili mnie smiechem . nie kupujcie tych aut. miałem czekać za nowym modelem który ma mieć prezentacje w czerwcu ale to tylko kosmetyczne zmainy , jednak dział techniczny Toyota Poland wyleczył mnie skutecznie z zakupu tego auta. Artur
Średnie spalanie dla Lexus RX IV SUV
8,2 – 11,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
SUV 450h 313KM 230kW
Lexus RX IV
Konfiguracja samochodu: Lexus RX450hL PRESTIGE + Pakiet Luxury Wszystkie trasy z okolic Sosnowca, stany według komputera pokładowego: 1. Makarska /Chorwacja w obie strony +200 km na miejscu. 4 dorosłe osoby + całkowicie załadowany bagażnik (nic więcej się nie zmieściło). W sumie 2600 km trasą przez Węgry (nie wjeżdżałem do Austrii). Jazda 3/4 autostradą z prędkościami 130-150 km/h (czasami wolniej, czasami szybciej). Spalanie 8.4l na 100 km. 2. Kielce w dwie strony przez Siewierz, Zawiercie, Jędrzejów -6.8l na 100 km (prędkości normalne) 3. Wadowice przez Oświęcim, Kety, Andrychów (gdzie się dało to "ile fabryka dała"w trybie SPORT+) 9.6l na 100 km, z powrotem normalne prędkości spalanie z całości spadło do 8.5l na 100 km. Według mnie komputer nieco zawyża spalanie bo tankując na tej samej stacji przy tym samym dystrybutorze (pozostałe warunki pojazdu też takie same) paliwo 95miles PLUS udało mi się wlać "pod korek" mniej paliwa niż wychodziło to z prostego przeliczenia spalania i przejechanych km (tankowany cały bak 50l paliwa).
8,4
SUV 450h 313KM 230kW
Lexus RX IV
Generalnie myślałem, że katalogowe spalanie rzędu 5.2 l można włożyć między bajki jak w przypadku wszystkich takich danych podawanych przez Bme, Mercedesa, Audi, Peugota itd. gdzie ich wartości są brane z jakiś dziwnych, mistycznych warunków laboratoryjnych i normalny człowiek nie jest w stanie nawet się do nich zbliżyć. W tym aucie czekało mnie naprawdę miłe zaskoczenie. Pewnego dnia jadąc spokojnie dystans kilkudziesięciu km do ścisłego centrum Wrocławia,nie przekraczając bodajże 70-80 wcale nie starając się jechać jakoś ekonomicznie zdziwiłem się gdy zobaczyłem na liczniku 5.5 litra ! Jednak jeżdżąc tym samochodem na codzień, z dosyć dużymi prędkościami (auto prowokuje do tego doskonałym wyciszeniem,dynamiką oraz kompletnym nieodczuwaniem nawet wysokich prędkości) osiągam spalanie 7.8l . I to przy mojej dosyć zrywnej i szybkiej jeździe, nie bacząc specjalnie na ekonomie. Przy jeździe autostradowej czyli jakoś 150km/h itd możemy zauważyć 9-10 litrów, przy około 120km/h 8.1 litra, a przy mocnym gazowaniu 180-220km/h 10-11, czasem nawet i 12 przy agresywnej jeździe. Wyniki rewelacyjne biorąc pod uwagę, że to duuży, ciężki samochód z 313 KM pod maską i 3.5l V6 . Aha i jescze jedno, być może te wartości jeszcze spadną, jak silnik się może "dotrze" bo od 0 km kupionych w salonie zrobiłem dopiero kilka tysięcy. Generalnie jak na te osiągi, taką dużą moc i świetną jak na ten segment dynamikę spalanie jest (wybaczcie za kolokwializm) śmiesznie niskie
15,0
SUV 300t 238KM 175kW
Lexus RX IV
Nie wiem kto pisze te komentarze ale na pewno nikt z tych ludzi co deklarują 11 litrów nie siedział w tym samochodzie. Realne spalanie po mieście w trybie eco to miedzy 14, a 18 litrów, na trasie przy 90 km/h to 11 litrów, a przy 140 km/h 14 litrów.
Lexus RX IV SUV