Szukaj

Mazda 3 II Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Mazda 3 II Hatchback

Lata produkcji: 2009 – 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2009 druga generacja Mazdy 3. Pierwowzorem auta był prototyp zaprezentowany rok wcześniej, o takiej samej nazwie. Pod względem stylistycznym Mazda 3 kontynuuje idee z których korzystano u poprzednika. Tak jak pierwsza generacja samochodu, druga również zbudowana została na płycie podłogowej C1, opracowanej we współpracy Forda, Mazdy oraz Volvo. Auto jest jednak większe od modelu I generacji. Podobnie jak on dostępna jest w wariantach sedan oraz hatchback.
Powagosław

Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.

~Powagosław
Luzacjusz

Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4460 mm
Szerokość 1755 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Prześwit 155 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 987 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 964 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1395 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1371 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 340 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Dawid
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Moje pierwsze kupione przeze mnie auto, po przesiadce z Hondy Civic 2005 czuć ze auto jest o wiele lepsze. Wnętrze przyjemne i całkiem dobrze zrobione. Silnik do spokojnej jazdy jest w porządku, wyprzedzić tez raczej da się na spokojnie. mój egzemplarz jest w bardzo dobrym stanie dlatego na temat korozji się nie wypowiem ale faktem jest ze lakier jest strasznie cienki, od dmuchnięcia pojawi się jakiś odprysk. Najgorsza jak dla mnie wada tego auta to wygłuszenie, przy 120 nie jedzie się w ogóle komfortowo, nie kupiłbym ponownie tego auta. Za bezawaryjność plus, nie mam z tym autem żadnych problemów.
Dodane 8 miesięcy temu
4,4
~MK
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
Ocena dotyczy 109 konnej wersji silnika. Mazda sprawuje się bardzo dobrze, eksploatowana głównie w mieście, parę razy jechałem nią w dłuższą trasę. Samochód świetnie wykonany, stylistyka wolno się starzeje, a wnętrze jest przyzwoicie spasowane. Bardzo ekonomiczne i tanie w naprawach auto. Bardzo porządne wnętrze auta: deska obszyta miękką a'la skórą, podobnie podłokietnik i ten element drzwi, na którym zwykle ląduje łokieć; fotele wygodne, funkcja podparcia lędźwiowego sprawia, że nawet dłuższe trasy nie męczą.
Dodane 3 lata temu
4,4
~Robert
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Przyjemne auto ze sportowym zacięciem, ale ma swoje (drobne jak dla mnie) wady. Jeżeli lubicie japońskie auta w stylu lat 90., czyli proste w obsłudze, z wolnossącym silnikiem i bez bajerów, będziecie zadowoleni. Minusem jest wyciszenie i zbyt krótkie siedziska foteli, a także cienki, delikatny lakier. Rekompensuje to jednak bezawaryjność oraz przyjemnosć z jazdy - każda wycieczka to banan na twarzy dzięki sztywnemu zawieszeniu i fantastycznej skrzyni biegów oraz zwartemu układowi kierowniczemu.
Dodane 4 lata temu
Średnie spalanie dla Mazda 3 II Hatchback
7,7 – 9,8
l/100 km
5,5
l/100 km
8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,8
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Tak jak inni piszą, Madzia lubi dużo spalać :) Nie lubi korków na tyle że czasem lepiej jechać znacznie dłuższą trasą niż stać w korku. Posiadam i-stop ale to się sprawdza tylko na światłach a nie w korkach. Tak samo krótkie odcinki gdzie nie zdąży nawet silnik się rozgrzać (do pracy mam 4km). Prowadzę dziennik tankowań, więc na przestrzeni 6 m-c mogę się pochwalić swoimi wynikami które są wiarygodne i potwierdzone. --Po mieście będzie brała 10l gdzie mam krótkie odcinki w korku, oraz trochę dłuższe bez kortów. UWAGA- zimą minimum 12l. --Na trasie (autostrada) będzie brała: ---------- 8 l przy prędkości 110km/h -----------10,0 l przy prędkości 140km/h -----------ok. 19 l przy prędkości 210km/h jest to maks jaki może wyciągnąć, może trochę więcej z górki. Wynik jest w przybliżeniu ponieważ był to jednorazowy test na tempomacie ale na jednym odcinku 250km ponieważ paliwo się skończyło.
Dodane 7 lat temu
6,7
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Moja Mazda juz przejechalem okolo 10000 km. Podzial rodzaju pokonywanych tras to: 60% cykl autostradowy - moja srednia predkosc to okolo 120 km/h, gdzie spalanie wynosi okolo 6,6 l/ 100 km , 30 % tryb pozamiejski - spalanie na poziomie okolo 6 litrow (przy predkosci okolo 90 km/h) oraz 10 % tryb miejski - i tutaj najwiekszy wynik 7,5 litra. Generalnie w trasie spalanie bardzo niskie, a w miescie jak widac wzrasta. Moj styl jazdy: w miescie unikam gwaltownych przyspieszen,, hamuje czesto silnikiem. W trasie bardzo podobnie jak w miescie, staram sie utrzymywac stala predkosc. W opcji autostradowej zauwazyle ze powyzej 120 km/h spalanie zaczyna drstycznie rosnac, tzn. przy 130 km/h wynosi okolo 7,3, przy 140 km/h to juz okolo 8
Dodane 8 lat temu
8,1
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Napisze tak, miasto dynamika średnia, nieraz do 5-6 tyś obr nieraz b. spokojnie - średnio wychodzi ok 10 litrów, Trasa predkość ok 100 km/h na 6 biegu wychodzi ok 6 litrów ale juz na autostradzie przy 130-140km/h wychodzi przynajmiej 8-9 litrow ale poza 150km/h to juz szykujcie sie na 12 i wiecej. Natomiast od dłuższego czas ma na komp. pokł. pokazuje ciągle srednią 8.7 litra i tak też wychodzi po sprawdzeniu na stacji, także Madzia lubi troche benzynke ale wrażenia jazdy pod 7 -8 tyś obr w mieście suuuper!
Dodane 9 lat temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 9
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
WITAM WSZYSTKICH. WPISALEM SIĘ W FORMUM WIELOKROTNIE JAKO , ŻE OD 1993 ROKU ROBIŁEM W TYM ZAKLADZIE WIELE SAMOCHODÓW. ( FORD MUSTANG 1964R POJ 5000 CCM, FORD MUSTANG 1964 POJ 3200CCM, CHEWROLET CHEVI VAN 1972 R , NAST. OPEL OMEGA MV6 POJ 2600 CCM FORD MONDEO ROK 2000 POJ 2600 , W ROKU 2012 I 2013 SUBARU FORESTER ORAZ MAZDA 3.W LATACH 90-TYCH KILKA MERCEDESÓW...
Dodane 12 lat temu
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 6 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Zamontowaną mam instalację BRC Sequent 32. W mojej cenie sprawdza się ona bardzo dobrze, auto od samego początku jak ją zamontowałem nie zmieniło stylu pracy silnika. Auto stało się bardzo ekonomiczne, można na prawdę odczuć to po kieszeni. BRC godne jest polecenia.
Dodane 6 lat temu
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto pięknie przyjęło LPG. Instalacja BRC SQ 32 z OBD pracuje bez zarzutu. Spalanie w trasie wchodzi mi w granicach 10% więcej tego co na benzynie. Na gaz przełącza się szybko, nawet przy mroźnych porankach. Nie miałem ani razu problemu z odpaleniem i przejsciem na LPG.
Dodane 9 lat temu
Mazda 3 II Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów