Szukaj

Informacje o Mazda 5 II 1.8 MZR 115KM 85kW 2010-2015

Lata produkcji: 2010 – 2015
Segment: VANy
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, którÄ… wprowadzono na rynek w 2010 roku. Samochód powstaÅ‚ w oparciu o pomysÅ‚y zastosowane w prototypach Mazda Nagare z 2006 roku i Furai z 2008 roku. „Nagare Flow” (od prototypu wzięła siÄ™ caÅ‚a koncepcja obowiÄ…zujÄ…ca w nowych autach marki) zakÅ‚ada m.in. inspiracje ksztaÅ‚tami spotykanymi w naturze. Nowa „PiÄ…tka” zostaÅ‚a zbudowana na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej Mazdy 3. W porównaniu do swojej poprzedniczki, wyraźnie powiÄ™kszyÅ‚y siÄ™ jej rozmiary.
czytaj więcej
Powagosław
Poprzednia Mazda 5 nie miała awangardowych ambicji, za to cieszyła oko wyważonymi proporcjami i zgrabną sylwetką, jak na auto tego typu. Teraz kształty pozostały praktycznie te same, za to poszaleli designerzy. Spodziewałem się przełomu, na który wskazywały prezentowane prototypy. Nie ma przełomu, jest niedosyt. ~Powagosław
Luzacjusz
Choroba uÅ›miechniÄ™tego Peugeota dopadÅ‚a MazdÄ™ na caÅ‚ego, bo po „Trójce” teraz „PiÄ…tkÄ™” upiÄ™kszono z przodu w sposób, który upodabnia jÄ… do Buttheada z pamiÄ™tnej kreskówki w MTV. Widzicie to? Mazda 3 i Mazda 5 – motoryzacyjni „Beavis and Butthead”. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1798 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 165 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 83 x 83,1 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
5,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność
Mazda 5 II