Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mazda 5 II

Lata produkcji: 2010 - 2015
Segment: VANy
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, którą wprowadzono na rynek w 2010 roku. Samochód powstał w oparciu o pomysły zastosowane w prototypach Mazda Nagare z 2006 roku i Furai z 2008 roku. „Nagare Flow” (od prototypu wzięła się cała koncepcja obowiązująca w nowych autach marki) zakłada m.in. inspiracje kształtami spotykanymi w naturze. Nowa „Piątka” została zbudowana na płycie podłogowej Mazdy 3. W porównaniu do swojej poprzedniczki, wyraźnie powiększyły się jej rozmiary.
Powagosław
Poprzednia Mazda 5 nie miała awangardowych ambicji, za to cieszyła oko wyważonymi proporcjami i zgrabną sylwetką, jak na auto tego typu. Teraz kształty pozostały praktycznie te same, za to poszaleli designerzy. Spodziewałem się przełomu, na który wskazywały prezentowane prototypy. Nie ma przełomu, jest niedosyt. ~Powagosław
Luzacjusz
Choroba uśmiechniętego Peugeota dopadła Mazdę na całego, bo po „Trójce” teraz „Piątkę” upiększono z przodu w sposób, który upodabnia ją do Buttheada z pamiętnej kreskówki w MTV. Widzicie to? Mazda 3 i Mazda 5 – motoryzacyjni „Beavis and Butthead”. ~Luzacjusz

Mazda 5 II – wybierz silnik

Autodiagnoza Mazda 5 II

Liczba wpisów: 9
Szarpie przy odpalaniu
dodał: Rado1980, 4 lata temu
Podczas goracego silnika zdarza sie sze szarpnie autem, przyspieszanie itd dziala bez zarzutu. jest to pojedyncze szarpniecie tak jakby zatrzeslo bardziej. Widzialem w necie kilka takich problemow czy ktos spotkal sie z podobnym w Mazdzie bo nie moge wyznaczyc diagnozy. Przy zimnym silniku sie to nie zdarza.
Lpg
dodał: Maciek_68, 3 lata temu
Witam mam mazdę 5 1.8 benzyna joż 3 lata przebieg prawdopodobnie 143000 tyś nie miałem z nia problemów no ale gaz robi swoje gasnie jak silnik jest zimny.Okazało się że w mazdach 5 i 6 silnki 1.8 i 2.0 maja regulowane zawory na szklankach a to kosztowne w serwisie minimum 1000 zł.Przy jeżdzie na gazie kontrola co 5000 tyś koszt 150 zł ,
intensywne kopcenie z webasta
dodał: ~Krzysztof, 5 lat temu
W okresie zimowym przy uruchomieniu się webasta pojawia się bardzo intensywny dym spod samochodu ( miałem wrażenie ,że samochód się zapalił) aż do wyłączenia się webasta. W serwisie powiedzieli,że powinno ustąpić jak się przepali po sezonie w którym nie działa, niestety nic z tego dalej kopci.
klekocze przy nie rownym podjezdzie
dodał: ~roman, 8 lat temu
w momecie podjazdu lub zjazdu z nie rownej powieszchni kola a raczej zawieszenie klekocze jakby brakowalo czegos tam ,jakby amortyzatory nie dzialaly
Po uruchomieniu i przejechaniu kilometra zapala się lampka silnika , a jeśli zapale na postoju i silnik złapie tęperature to jest ok.
dodał: waldi-w70, 4 lata temu
Witam i proszę o rozwiązanie mojego problemu. Uruchamiam silnik i ruszam po przejechaniu kilometra zapala się lampka silnika, silnik pracuje równo, zaznaczam że dzieje się to tylko rano, po ostygnięciu silnika . Po skasowaniu błędu uruchamiam na zimnym lecz p[ozostawiam na wolnych obrotach do chwili złapania tęperatury silnika i jest wszystko ok . Na stacji diagnostycznej wyszło iż trzeba wymienić ; wtryski , świece ,cewki wszystko zostło wymienione i dalej to samo .Znajomy wspominał coś o czujniku stukowym ale poczekam na opinie może to coś jeszcze innegi . Pozdrawiam i dzięki za każdą pomoc.

Dane techniczne Mazda 5 II

Moc silników 110–150 KM
Pojemność silników 1,6–2,0 l
Prędkość maksymalna 177–196 km/h
Przyspieszenie 0-100 11,0–13,9 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 5 II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 168
Koszt ogólny 42,80 PLN
ON42.56 PLN
Wydatki serwisowe 4,55 PLN Pozostałe wydatki 3,77 PLN

Publikacje o Mazda 5

Newsy o Mazda 5

Mazda 5 II