Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 - 2012
Segment: Klasa średnia
Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 7
Koszt ogólny 39,95 PLN
PB39.95 PLN
Wydatki serwisowe 32,62 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW 2010-2012

Podstawowe parametry Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 193 Nm przy 4500 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 83,1 mm

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 II Kombi Facelifting