Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 129KM 95kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 - 2012
Segment: Klasa średnia
Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Oceny Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 129 KM 95 kW

Ogólna ocena
4,46
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny
WADY - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Autodiagnoza Mazda 6 II

Liczba wpisów: 35
Wzrosły obroty i wyparował płyn w chłodnicy
dodał: ~HANNA ORZECHOWSKA, ponad rok temu
Po przejechaniu ok. 80 km wzrosły bardzo obroty i wyparował płyn z chłodnicy. Okazało się, że w chłodnicy jest pusto, ponieważ weszło 3 l płynu. Płyn uzupełniałam przed wyjazdem z domu. Jaka może być przyczyna?
Uruchamia się Tryb Awaryjny
dodał: ~Adrian, ponad rok temu
Mam problem z moja mazda 2004r , silnik w czasie jazdy uruchamia tryb awaryjny i na każdym biegu maksymalne obroty 2000. Komputer na diagnostyce wykazał błąd P0093 wyciek paliwa.I teraz moje pytanie czy przed regeneracja/ wymiana wtrysków jest opcja że mogło coś innego się zepsuć ? Zawór SCV czyszczony wycieku nigdzie nie widać . Również strasznie kopci na czarno po przekroczeniu 2500 obrotów, zawór EGR czysczony.
Silnik ma za duże obroty
dodał: 87rafix, 4 lata temu
Witam, mam problem z diagnozą mojej MADZI, iz po odpaleniu ''zimnego'' silnika obroty są zbytnio za wysokie ok 1500-2000 dodając że jest instalacja LPG Sekwencja. Gdy silnik troche sie rozgrzeje spadaja do 800-1000, oczywiście rozruch odbywa sie na benzynie, występuje nierówna praca silnika na biegu jałowym, przy np. gwałtownym cofaniu silnik skacze do ok 2000 obrotów i ma oznaki jak by się ''dusił'' czasami gaśnie. Wcześniej miałem większy problem z gaśnięciem na drogach szybkiego ruchu czy autostradach przy zjazdach i redukcji biegu zapalała sie...

Dane techniczne Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 129KM 95kW 2010-2012

Podstawowe parametry Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 129KM 95kW
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2183 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 129 KM (95 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1800-2600 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86X94 mm

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 II Kombi Facelifting