Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 II Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 - 2010
Segment: Klasa średnia
Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Autodiagnoza Mazda 6 II

Liczba wpisów: 35
Wymiana włącznika świateł awaryjnych.
dodał: kojak20, 4 lata temu
Zniknęły kierunkowskazy, myślę że problem pojawił się podczas szukania kierunkowskazów w przyczepce. Włączyłem awaryjne w aucie i grzebałem w lampach przyczepki. Wymieniłem przerywacz, który jest pod licznikiem ale nie pomogło. nie mogę dostać się do włącznika awaryjnych tzn nie chcę niczego połamać. proszę o poradę ps przy okazji : wcześniej zniknęły też światła cofania, żarówki są całe... również proszę o poradę.
Tylnia klapa
dodał: ~Rysiek, 2 lata temu
Opadająca tylnia klapa, jak się nie myle klapa jest wsparta pneumatycznymi dwoma siłowniczkami, co najciekawsze opada tylko wtedy kiedy jest temperatura otoczenia niższa od ok 10 stopni C. Pewnie jest to zwiąwane ze zmianą ciśnienia w tych właśnie siłowniczkach. A moje pytanie brzmi co można z tym fantem zrobić oprócz wymiany? dzieki.
Silnik ma za duże obroty
dodał: 87rafix, 4 lata temu
Witam, mam problem z diagnozą mojej MADZI, iz po odpaleniu ''zimnego'' silnika obroty są zbytnio za wysokie ok 1500-2000 dodając że jest instalacja LPG Sekwencja. Gdy silnik troche sie rozgrzeje spadaja do 800-1000, oczywiście rozruch odbywa sie na benzynie, występuje nierówna praca silnika na biegu jałowym, przy np. gwałtownym cofaniu silnik skacze do ok 2000 obrotów i ma oznaki jak by się ''dusił'' czasami gaśnie. Wcześniej miałem większy problem z gaśnięciem na drogach szybkiego ruchu czy autostradach przy zjazdach i redukcji biegu zapalała sie...

Dane techniczne Mazda 6 II Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW 2007-2010

Podstawowe parametry Mazda 6 II Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1798 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 165 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 83,1 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik wyposażony w łańcuch rozrządu
Przeniesienie napędu Mazda 6 II Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 II Sedan