Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 626 III

Mazda 626 III
Lata produkcji: 1987 - 1996
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Mazda 626 III

Liczba wpisów: 43
falowanie obrotow
dodał: fukeros, 6 lat temu
Pomocy.Mam taki problem,silnik po uruchomieniu nagrzewa sie do swojej temp. roboczej no obroty nie spadaja tj.trzyma jakies 1500 obrotow,po gdzies 5 min.jazdy zaczynaja sie skoki obrotow od 700 do 1500 i tak sobie skacze jeszcze 5 min po czym wszystko wraca do normy.Dzieje sie tak kazdy raz po uruchomieniu silnika.
usterka pracy wentylatora
dodał: ~Leszek, 7 lat temu
Po wymianie czujnika wląnczania wentylatora,wentylator zalancza sie przy wiekszej temperaturze niz wczesniej co to moze byc.Czy jeszcze wymienic termostat, czy to moze wina przekaznika.Czy wogole wentylator zrobic na odzielny wloncznik.Prosze o pomoc.
MAZDA 626 prędkościomierz
dodał: tomekj14, 4 lata temu
Kupiłem tydzień temu Mazdę 626 2000r. 2,0 i mam problem z prędkościomierzem- anie działa. I mam pytanie jaka może być przyczyna, i jak to naprawić . Z góry dzięki za odpowiedź
nie odpala na benzynie
dodał: ~pawel, 7 lat temu
witam wszystkich uzytkownikow mazdy 626. problem polega na tym, po przekręceniu kluczyka nie załącza się pompa paliwa, silnik nie odpala od pierwszego razu tylko za drugim lub trzecim razem. podczas jazdy na benzynie samochod niejest dynamiczny. czy to może być wina pompy paliwa?? (zbyt małe cisnienie) pozdrawiam meil pavlov22@interia.eu odpiszcie na meila. pozdrawiam Paweł
twardy pedał hamulca
dodał: marek, 7 lat temu
Po kilku krotnym wciśnięciu hamulca raz za razem pedał hamulca robi się twardy skok jego maleje i hamulce przestają działać. Płyn był wymieniany i wszystkie koła odpowietrzane. Czy to wady pompy podciśnieniowej?

Autorentgen Mazda 626 III

Liczba wpisów: 27

Czujniki ABS tył.

dodał: ~mz marcin, 9 lat temu
Mam auto od nowości Mazda 626 kombi 2001 rok przebieg 140tyś km. Z tego co słyszałem wcześniej i później się sprawdziło to to że czujniki ABS-u tylne padają co około 10tyś. km. Jeden padł mi przy przebiegu 90tyś a zaraz po nim drugi. Nie jest to jakiś duży problem bo można je wymienić samemu (koszt jednego około 250zł oryginał), a potem tylko trzeba skasować błędy zarejestrowane przez komputer o byłym uszkodzonym czujniki. Kasowanie błędów także można zrobić samemu bez podłączania się do kompa (informacje na ten temat są w internecie). Po za tym autko bez awaryjne.

Uszczelniacze popychaczy zaworów.

dodał: ~Robert, 8 lat temu
Uwaga na sprzedawców na "ciepły silnik". Padają uszczelniacze popychaczy zaworów. Olej ścieka do cylindrów i na zimno spala ten olej strasznie kopcąc. Po rozgrzaniu silnika objaw znika. Droga naprawa. Sama wymiana zaczyna się od 800zł. Doświadczenia z 626, 1999, poj.1.8, 90km.

Stukające popychacze zaworów.

dodał: ~Marcin, 8 lat temu
U mnie czasami stuka przy temp ok 70 stopni, po pełnym rozgrzaniu cisza. Polecają Mobil Połsysntetyczny - taki też mam i również polecam.

Krótki żywot siłowników w tylnej klapie (hatchback).

dodał: ~RaduŚ, 8 lat temu
W moim egzemplarzu na razie nie odnotowałem tej usterki.Siłowniki pracują znakomicie!(mazda 626 2.0 DOHC 1993)

Pompa wtryskowa DiTD.

dodał: ~nie_jestem_anonimowy, 7 lat temu
Po 200 (niektórzy po 300) tysiącach km pompa wtryskowa (Denso) w DiTD cymaga regeneracji/wymiany. Ceny zaczynają się od 3500-4000 zł.

Dane techniczne Mazda 626 III

Moc silników 60–140 KM
Pojemność silników 1,8–2,2 l

Publikacje o Mazda 626