Szukaj

Informacje o Mazda 626 III Kombi

Lata produkcji: 1988 – 1996
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 III Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4600 mm
Szerokość 1700 mm
Wysokość 1440 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Rozstaw kół - przód 1450 mm
Rozstaw kół - tył 1455 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1315 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 430 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~marian
Mazda 626 III
Kombi 2.0 90KM 66kW
Kupiłem to auto z drugiej ręki po niewielkiej stłuczce, miało wówczas dwa lata i przebieg okolo 60tyś. km.-naprawiłem i mam je do dziś. Auto super ,wykonane z wielką dbałością o techniczną jakość, Przez tyle lat eksplotacji przy silniku wymieniłem tylko pasek rozrządu,rolki i napinacz paska, no i w 2008r,uszcz.pokr,zaworów ponieważ popękała ze starości, Dziś jeszcze mogę postawić na pracujący silnik szklankę z woda inie uroni się z niej ani jedna kropla wody -wielka kultura pracy tej jednostki napędowej,To samo mogę powiedzieć o układzie kierowniczym izawieszeniach kół.Po dwudziestu latach na stanowisku diagnostycznym pierwszy raz stwierdzono luz na końcówce dr, kier, i tulejach gumowych stabilizatora oraz cięgieł. Zupełnie zapomiałem że takie rzeczy bardzo czesto naprawia się w samochodach.Oczywiście w ciągu tylu lat dokonywałem również szeregu naprawtakich jak wym. tlumików,npr, ham. napr.alternatora, przeł. elektr, wym.termostatu,kopułki,palca, przew.elektr. filtrów ale to wszystko uważam za normalne naprawy eksploatacyjne.Miałem kilka aut i wiem co mówię-polecam tę markę każdemu. Dziś prawie nowe auto innej marki o lepszych osiagach dynamicznych a mimo to częściej jeżdzę MAZDĄ bo jestem jej pewien.
4,5
~viciu1@go2.pl
Mazda 626 III
Kombi 2.0 D Comprex 75KM 55kW
Od 5 lat mam Mazdę 626 kombi 2.0 D. Nie wiem jak diesle w innych samochodach innych marek, ale ten jest po prostu niezawodny. Osiągi. Nie jest to może samochód sportowy, ale dynamika stoi tutaj na bardzo przyzwoitym poziomie. Przyśpieszenie może nie takie, jak w benzynie, ale już niejeden w tzw ´luksusowym´ aucie widział tył mojego kombiaka znikający w oddali. Niezawodność. Mazda nie chciała tylko raz odpalić w ciągu tych pięciu lat - trzeba było wymienić stare akumulatory (2 sztuki - to dopiero niespodzianka, nie?). W każdej innej sytuacji - zawsze. Elastyczność. Każdy kto jeździł już dieslem wie o czym mówię - spróbujcie w benzyniaku tocząc się wrzucić dwójkę i puścić sprzęgło. Benzyna zgaśnie, ropniak będzie się toczył dalej:-) Żywotność. Mazda ma 10 lat i 300 tyś. km przebiegu. Podobno diesle wytrzymują do 400 tyś bez remontu silnika - nie wiem, zobaczymy w przyszłości. Oszczędność. Chyba tańsze jest tylko LPG. Mazda w cyklu miejskim spala okolo 6 - 7 litrów ropy na 100 km. Na trasie trochę powyżej piątki (przy spokojnej jeździe do 120 km/h). Podsumowanie. W moim aucie jest stary diesel, ma jedną główną wadę - przyśpieszenie. Jednak te nowe (common rail) nie dość, że nie ustępują benzynowym, lecz nawet nietóre (Volvo) je przewyższają w kwestii osiągów. Rada. Jeżeli już kupujesz samochód to wysupłaj jeszczę parę groszy z portfela i zainwestuj w diesela - na pewno ci się zwróci. Mazda-user
4,6
~rafal000rafal@poczta.onet.pl
Mazda 626 III
Kombi 2.0 D Comprex 75KM 55kW
Bardzo wdzięczny samochód. Duży, przestronny - w końcu to kombi. Nie psujący się, niezawodny. W porówaniu z Fordem i Citroenem, które też miałem to poezja. Wiem już, że kolejny samochód będzie Japoński. Może Nissan, może Toyota albo znów Mazda. Ale na pewno ten kierunek. Europejskie wozy są w porównaniu z nimi takie zawodne...
Średnie spalanie dla Mazda 626 III Kombi
8,5 – 9,6
l/100 km
6,7 – 6,8
l/100 km
9,6 – 10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Mazda 626 III
Kombi 2.0 90KM 66kW
przed założeniem gazu dwa lata temu bylo tak sobie teraz śmigałem taniej i nic się nie zmieniło, od trzech lat kompletnie nic w niej nie wymieniałem nawet olju i filtra a zrobiłem około 40tys szła do żyda to tylko troche dolałem bo juz się lampka zapalała śrenio liczyłem 10 gazu na 100. mało co w nią wkładałem a nigdy mnie nie zawiodła, spadło na niądrzewo, przywaliłem w płot sąsiada 40/h, wsadziłem w nią tube basową 1600W i nic jej nie było. dziś zamieniłem się na xedosa9 2.5 w manualu 98 :))) narazie mam banana na mordzie zobaczymy czy za 5 lat też takiego będe miał;)
7,5
Mazda 626 III
Kombi 2.0 D 60KM 44kW
mazda626 kombi 93r 2,0 diesel (silnik z roku 91.)1-miasto+krótkie trasy-miasto 2-miasto 3-daleka trasa z autostradą (140/godz} Przesiadłem się ze sportowego auta i zostały mi nawyki prostowania prawej stopy.Jak widzę wiele więcej nie tracę na paliwie od normalnych (spokojnych)użytkowników może tylko nadmiernie zarzynam silnik.auto w tych rocznikach ogólnie oceniam (skala 1-100) na 75-80.moje następne będzie jednak z silnikiem benzynowym+LPG.(brak kopyta w dieslu)
6,3
Mazda 626 III
Kombi 2.0 D Comprex 75KM 55kW
Części tanie niesłychanie, bo ze szrotów. Do tego cała masa tanich zamienników. Części do Nissana kosztowały mnie fortunę. Do tej Mazdy wszystko kupię za grosze. A zresztą te samochody się nie psują - chyba że ktoś trafi na pechowy egzemplarz. Największym kosztem jest nowe łożysko w turbinie COMPREX (1.500 zł na 100.000 km), ale to jednorazowy wydatek, no bo kto będzie takim starym gratem jeździł więcej niż 5 lat?! Tylko masochista albo miłośnik marki.

Usterki Mazda 626 III

Liczba wpisów: 4
Wachadlowa praca silnika na wolnych obrotach,wydostajacy sie dzwiek metaliczny od silnika.
  • Mazda 626 III Hatchback 2.0 90KM 66kW 1987-1990
  • inne
GDY AUTO JEST ZIMNE PO URUCHOMIENIU SIE AUTOMATYCZNIE ZSSANI TRZESIE CALYM SAMOCHODEM JEST TO NIE DO ZNIESIENIA PRZECIESZ MI TO SIE NIGDY NIE DZIALO A GDY AUTO SIE ZAGRZEJE CHODZI MI LADNIE SILNIK NA WOLNYCH PO OKOLO PIECIU KILOMETRACH JAZDY ZPADA MI ZWOLNYCH OPROTOW I GASNIE TAK W KOLO I SZARPIE NIM NATEPNY PROBLEM TO SCIAGANIE AUTA RAZ NA PRAWA STRONE POTEM NA LEWA STRONE ZBIEZNOSC BYLA USTAWIANA BYLEM U KILKU MECHANIKOW A NAWET W SERWISIE NACIAGNIETO MNIE NA DUŻE KOSZTY A REZULTATOW ZADNYCH NIGDY NIGDY NIEMIALEM PROBLEMOW Z TA MAZDA 626 i 2000cm III 1989 ROK STALO MI TO NIEDAWNO PO TYCH OSTATNICH MROZACH A SAMOCHÓD STOI NA POLU JEZDZILEM NIA PONAD DZIESIEC LAT I NIGDY MNIE NIE ZAWIODLA ZWRACAM SIE DO WSZYSKICH ABY W JAKIS SPOSOB POMOGLI MI USNAC TE USTEKE BO SAMOCHOD JEST MI POTRZEBNY DO PRACY ZA CO Z GORY I SERDECZNIE DZIENKUJE BOG ZAPLAC NIEROWNA PRACA SILNIKA SCIAGANIE RAZ NA LEWO I PRAWO SAMOCODU PO WLANCZENIE SWIATEL CZY DMUCHAWY GWALTOWNIE SPADAJA MI OBRORY SILNIKA WYDOBYWANIE SIE JAKIEGOS DZIWNEGO ZAPACHU W OKOLICY RORUSZNIKA
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Pedał hamulca wpada w podłoge.
  • Mazda 626 III Kombi 2.0 D Comprex 75KM 55kW 1992-1996
  • układ hamulcowy
Sprawdzałem skuteczność hamulców i po czwartym razie wciśnięcia pedału poszedł do podłogi. Wyglądało na zapowietrzone lub na stary płyn. Wymieniłem na nowy odpowietrzyłem i lipa! Na stacji diagnostycznej sprawdziłem je pierwsze trzy cztery wciśnięcia jest ideał a następne to skuteczność spada do 20%. "Szpece" mówią, że to c h y b a pompa podciśnieniowa. Czy to prawda?
Oczekuje na rozwiązanie
Zapala się kontrolka z lewej strony tablicy
  • Mazda 626 III
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Gaśnie po zwiększeniu szybkości
Mazda 626 III Kombi