Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 626 III Kombi 2.0 16V 140KM 103kW 1988-1992

Mazda 626 III Kombi 2.0 16V 140KM 103kW 1988-1992
Lata produkcji: 1988 - 1992
Segment: Klasa średnia

Autodiagnoza Mazda 626 III

Liczba wpisów: 43
Wskaźnik poziomu paliwa - wskazówka nie opada
dodał: Dadii, 2 lata temu
Witam. Niedawno zatankowałem do pełna i wskazówka powędrowała mi kawałem ponad F na skali. Teraz wskazówka nie chce opaść ani trochę nawet po wyjęciu kluczyka i zostawienia samochodu - od tankowania przejechałem ok. 60km. Co może być przyczyną tego zjawiska oraz jak to rozwiązać?
Wymiana rozrządu instalacja gazowa
dodał: lukasssz, ponad rok temu
Mam pytanie dotyczące rozrządu. Posiadam Mazdę 626 V sedan 2.0 115KM 2002 z zamontowaną instalacją LPG. Jestem już po wymianie rozrządu i na spisie przeprowadzonych napraw jest usługa "Wymiana rozrządu instalacja gazowa". Ciekawi mnie fragment "instalacja gazowa" - czy to znaczy, że coś robili w instalacji gazowej? Rozrząd ma coś wspólnego z rodzajem paliwa? Czy może wymienili mi nie to, co chciałem? Fakt - wydaje mi się, że pedał gazu inaczej działa, nie czuję prawie, że go wciskam, jego zakres się zmniejszył, ale przyspieszenie takie same i się nie dusi na niskich obrotach.
klekocze silnik
dodał: ~siwy, 6 lat temu
kupilem swoja madzie w 2007r z niemiec sam osobiscie (rodzyneczek;) przejechane 270tys. teraz. wymieniam tylko co trzeba i nigdy nie zawiodla. niepokoi mnie tylko jedna rzecz po kupnie nie wiedzialem nawet czy jest odpalona czy nie tak pieknie chodzil silniczek jednak od jakiegos czasu klekocze mi silnik jak dieselek nie zauwazylem spadku mocy ( no moze troszeczke) nie bierze oleju wszystko jest cacy oprocz tego dzwieku Panowie co to moze byc?????????? pomocy!

Dane techniczne Mazda 626 III Kombi 2.0 16V 140KM 103kW 1988-1992

Podstawowe parametry Mazda 626 III Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Produkowany od 1988 do 1992 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW)
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Autorentgen Mazda 626 III

Liczba wpisów: 27

Przycinanie się zacisków hamulcowych (tył) po wymianie tarcz+klocki

dodał: ~RaduŚ, 9 lat temu
troche uciążliwe, niestety takim incydentem przypaliłem klocki w tylnym lewym kole. Rozbieranie na części pierwsze, czyszczenie i zestawy naprawcze nic nie pomagały... po pewnym czasie gdy klocki się troche podtarły wszystko wróciło do normy. hamulec ręczny przynajmniej w moim przypadku automatycznie się ustawił :)moja rada w takim przypadku to: TRZEBA PRZY TAKIEJ WYMIANIE ZETRZEĆ TROCHĘ KLOCKI PRZY POMOCY PAPIERU ŚCIERNEGO NA LUSTRZE LUB SZYBIE, powinno pomóc

Stukające popychacze zaworów.

dodał: ~Marcin, 8 lat temu
U mnie czasami stuka przy temp ok 70 stopni, po pełnym rozgrzaniu cisza. Polecają Mobil Połsysntetyczny - taki też mam i również polecam.

Czujniki ABS tył.

dodał: ~mz marcin, 9 lat temu
Mam auto od nowości Mazda 626 kombi 2001 rok przebieg 140tyś km. Z tego co słyszałem wcześniej i później się sprawdziło to to że czujniki ABS-u tylne padają co około 10tyś. km. Jeden padł mi przy przebiegu 90tyś a zaraz po nim drugi. Nie jest to jakiś duży problem bo można je wymienić samemu (koszt jednego około 250zł oryginał), a potem tylko trzeba skasować błędy zarejestrowane przez komputer o byłym uszkodzonym czujniki. Kasowanie błędów także można zrobić samemu bez podłączania się do kompa (informacje na ten temat są w internecie). Po za tym autko bez awaryjne.

Publikacje o Mazda 626