Szukaj

Mazda MX-5 II 1.8 16V 146KM 107kW 2000-2005

Informacje o Mazda MX-5 II 1.8 16V 146KM 107kW 2000-2005

Lata produkcji: 2000 – 2005
Segment: Auta sportowe
Produkowany od roku 1989 (w Europie dostępny od roku 1990) mały, dwumiejscowy samochód sportowy o nadwoziu typu roadster (segment H). Mazda MX-5 stała się jednym z największych sukcesów rynkowych japońskiego producenta, będąc najczęściej nabywanym roadsterem na świecie. Od debiutu na rynku, Mazda MX-5 została sprzedana w liczbie ponad miliona egzemplarzy, była również często nagradzane (m.in. tytuły Samochodu Roku w Japonii i Australii), stając się samochodem kultowym. Czwarta generacja modelu dostępna jest od roku 2015. Na japońskim rynku Mazda MX-5 funkcjonuje jako Mazda Roadster (wcześniej Eunos Roadster), na amerykańskim natomiast pod nazwą Mazda Miata.
czytaj więcej
Powagosław

Dzięki swojej renomie i kultowym statusie, MX5 to wizytówka i najważniejszy ambasador japońskiej marki. A ponieważ Mazda projektuje ostatnio wyjątkowo piękne samochody, jej kultowy roadster wygląda dziś jeszcze lepiej niż wygląda. Kiedykolwiek.

~Powagosław
Luzacjusz

Gdyby James Bond, w całej swojej playboyowatej szykowności, nabrał trochę hipsterskiego luzu, przesiadłby się z Aston Martina do MX5. Szczególnie, że nowa MX5 wygląda tak, jak powinien wyglądać mały sportowy Jaguar.

~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1840 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 146 KM (107 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 168 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 83 x 85 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~TG 2560 ..Lagarto
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V 146KM 107kW
Autko po modyfikacjach 220 ps i 260nm.To nie jest samochod...to rasowy mx5 roadster.Swietna zabawka ,niezawodny przyjaciel "kretych" podrozy. Im ich wiecej na Twojej drodze tym lepiej...Zakrety juz na seryjnym zawieszeniu swietnie polyka.A jesli nawet "zdarzy mu sie pojsc bokiem " -to latwo mozna to kontrolowac .Silnik i skrzynia kocha redukowanie ....Wlasciwie zadbany oraz bewypadkowy daje zawsze przyjemnosc z jazdy.Wsiadanie i wysiadanie to najwiekszy minus.Lecz kiedy juz siedzisz i wbijesz jedynke a potem dwojeczke a do tego swieci sloneczko to nie chce sie juz wysiadac...Koniecznie nalezy dbac o stan blach,wskazane zabezpieczenie podwozia.
Dodane 7 lat temu
4,4
~Jakub
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V 146KM 107kW
Świetne auto, ale nie dla każdego. Nie każdy zrozumie fenomen tego auta. Ktoś powie, że jest ciasno, głośno i powinno być szybsze. Ale właśnie o to chodzi, żeby było ciasno, po to, żeby czuć się jednością z autem, ma być głośno, żeby mieć lepsze wrażenia z jazdy, mogłoby być szybsze, ale jak na czasy, w których było produkowane to było szybkie, to nie jest auto jakich jest wiele.
Dodane 8 miesięcy temu
4,7
~Eliaszko
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.8 16V 146KM 107kW
Auto - marzenie które spełniłem. Każdy człowiek chociaż raz w życiu powinien sobie kupić cabrio sprzedać je a następnie kupić na resztę życia rasowego Roadstera. :) Wiatr we włosach, super trzymanie na zakrętach, kontrolowane poślizgi for fun. Tego właśnie oczekuje się od MX-5 i ona to wszystko daje z nadwyżką
Dodane 6 lat temu
Mazda MX-5 II

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów