Szukaj

Mercedes Klasa E W211 Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW 2003-2005

Informacje o Mercedes Klasa E W211 Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW 2003-2005

Lata produkcji: 2003 – 2005
Segment: Wyższa klasa średnia
Mercedes Klasa E produkowany jest od roku 1993. Należy do klasy wyższej średniej premium (segment E). W tym segmencie jest najpopularniejszą na świecie limuzyną i zarazem największym sukcesem rynkowym w historii niemieckiej marki – do tej pory auta tej serii znalazły prawie 14 mln nabywców. Mimo że wprowadzenie Mercedesa Klasy E na rynek datowane jest na rok 1993, w którym Mercedes tak nazwał zmodernizowany model W124 (poprzednik oficjalnej Klasy E), to początek całej linii aut przypada na rok 1947. Zgodnie z chronologią Mercedesa piąta generacja modelu (W213) sprzedawana jest od roku 2016 i oferowane jest w wariantach: sedan, kombi, coupe oraz kabriolet.
czytaj więcej
Powagosław

Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.

~Powagosław
Luzacjusz

Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2005 roku
Pojemność skokowa 2685 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1800-2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 88 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje maksymalna prędkość obrotowa: 4750 obr./min
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Widoczność + Karoseria + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,4
~MG
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
W211 2.7 kombi to bardzo dobre, rodzinne auto ale jednak nie idealne. Najpierw plusy: bardzo dobry komfort, ogromny bagażnik, nawet po dużym przebiegu materiały we wnętrzu dobrze znoszą trudy eksploatacji, znośne zużycie paliwa jak na te gabaryty i dynamikę. Prowadzenie przyjemne i naprawdę sprawia frajdę, bardzo dobra zwrotność. Ogólne poczucie solidności - nawet przy wysokim przebiegu. Na minus: ilość miejsca w kabinie jest duża ale na tle nowszych rywali nie błyszczy (inaczej niż bagażnik), utrudnione składanie siedzeń tylnego rzędu przez solidną roletę, mało schowków w kabinie, auto wymaga serwisu znającego się na marce bo niektóre rozwiązania są przykładem over-engieering-u, elektronika nie jest taka zła jak z opowieści ale wymaga np. dobrego akumulatora (agm), blachy są grube ale wiek robi swoje.
Dodane 9 miesięcy temu
4,6
~Dominik
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Jeśli ktoś lubi mercedesy to jest to jeszcze jakaś namiastka prawdziwej gwiazdy. Zawieszenie pneumatyczne sprawia że po naszych polskich drogach poprostu się płynie. Progi zwalniające to fikcja dla tego auta zawieszenie je wybiera . Jest droższe w eksploatacji ale jeśli ktoś raz zainwestuje i zrobi dobrze to ma spokój na 100tys km . Niestety przy większych przebiegach występuje już problem z elektroniką , komunikację can itd lubią świrować ale też da się to ogarnąć i dalej użytkować
Dodane 6 miesięcy temu
2,3
~Lukasz
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Poza wyglądem zewnętrznym nic nie mnie nie urzekło w tym aucie
Dodane 7 lat temu
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa E W211 Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW 2003-2005
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Po przesiadce ze starego audi 100 c42.5tdi uczucia mieszane. Znacznie wyższe spalanie którego nietłumaczy ani masa pojazdu bo audi czesto jeździło z kompletem pasażerów i załadowane, ani pojemność, ani moc, bo audi miało zrobione jakies 220KM i prawie 500Nm. Po za tym brak dynamiki. Merc z tym silnikiem w pojedynku z pod świateł zostanie pokonane przez w/w auto ale dobrze utrzymane a nie zajeżdzone. Fotele równierż nie sąwygodne jak w starym audi wwersji kubełkowej. Podsumowując auto jest paliwożerne, i ociężałe, z nieprecyzyjne działającą skrzynią manualną, jeśli już bym miał ponownie kupić takie samo rozważyłbym zakup z pieciobiegowym automatem. Zalety, znacznie bardziej komfortowe zawieszenie, które na drodze sie zachowuje znacznie lepiej, bardzo zwrotne auto. Ogromny bagażnik, który po złożeniu foteli jest poprostu ogromny i bezproblemu zmieści trzy trupy w wyprostowanej pozycji.przetestowane :-) Wracając do spalania moimzdanie powinno być sporo mniejsze bo to auto przy delikatnej jeździe zjada tyle ile audi przy ostrej dynamicznej jeździe, Normy emisji CO2 to czysta kpina bo gdzie się podziewa dwutlenek węgla ktory powstaje ze spalenia dodatkowych 50% paliwa?
Dodane 7 lat temu
8,7
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Samochód pali sporo. Nie ma co się oszukiwać że jest to auto oszczędne to nie golf 1.9sdi że spali 4.5l . Myślę że przy ciężkiej nodze 10l lekko zje może nawet pod 12. Komputer w tym modelu tak oszukuje że nie warto sprawdzać obliczone spalanie 8.3 w trasie 700km a komputer pokazuje 4.9l . Mielem wcześniej w203 z tym silnikiem i tam komputer zaniżał ale max 1l a tu przepaść
Dodane 2 lata temu
9,0
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Trasa mad morze 350 km 3 osoby, bagaz i klima drogami krajowymi z predkoscia 90-115 spalanie 7.5 . minimalne spalanie na drodze ekspresowej w zimie przy predkosxi 80krajo na dystansie 80 km. (Jednostajna jazda na tempomacie) 5.5 litra. Srednie spalanie z 3000 km 10 litrow. Z czego 50% drogi ekspresowe z predkoscia 120-130 km/h. 30% bardzo dynamiczna jazda po miescie (wroclaw) na kródkich odcinkach do 5 km. 20% drogi krajowe i gminne. Auto ma zalozonen opony 245/35/19
Dodane 6 lat temu
Brak hamulca
  • Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 1.8 (200 Kompressor) 184KM 135kW 2006-2009
  • układ hamulcowy
  • 122 tys. km
Auto posiadam 9 lat i przez ten czas zrobilem okolo 50 tys.km.Do tej pory nie mialem zadnych powazniejszych napraw za wyjatkiem wymiany weza gumowego odpowietrzajcego skrzynie korbowa.Wracalem z zakupow i na szczescie bylem juz blisko garazu i przy hamowaniu przed malym skrzyzowaniem zabraklo mi hamulca.Totalne zero hamowania.Dojechalem do garazu i nastepnego dnia auto zholowalem do stacji Mecedesa.Ustalono.ze padla druga bateria zasilajaca system BSC.Nowa Baterie zamontowano i wymieniono plyn hamulcowy.Naprawa 700 Euro/mieszkam w Niemczech.Do dzisiaj mysle o tym co wyprodukowal Mecedes,zadnej informacji o potrzebie wymiany baterii i jakie skutki mogly byc gdyby sie to stalo np. na autostradzie.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
W 211 350 B automat
  • Mercedes Klasa E W211
  • silnik
  • 190 tys. km
Cześć Jeżdżę Mercedesem E Klasa W 211 3,5 bezyna, od jakiegoś czasu mam następujące objawy, nie zależnie od tego, czy pracuje na benzynie czy na gazie, silnik po rozgrzaniu zaczyna nie równo pracować, jest duży problem z przyspieszaniem, gdy dodaje gazu autem szarpie, nie równo pracuję, przy każdej prędkości, zostały wymienione świece , brak poprawy, problem z upływem kilometrów tylko się pogłębił, komputer nie wskazuje żadnych błędów, czy ktoś miał taki problem?? Bardzo proszę o pomoc, Pozdrawiam Maciek
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
silnik nie ma mocy
  • Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 2.1 (200 CDI) 122KM 90kW 2002-2006
  • silnik
silnik po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu sie traci moc obroty tylko do 3000 na 1 biegu 3000 a 2,3,4 bieg 2000 5 do 3000. Po wyłączeniu samochodu jest ok ale gdy przejade kawałek a wszczegulności gdy zatrzymuje się na światłach w mieście włancza mu sie mulenie. Nadmieniam iż wymieniłem turbine i nic to nie dało. Na autostradzie gdy jade szybko i obroty są powyżej 3000 mode jecha dużo kilometrów. modół sterujący turbiną po prawej stronie została wymieniona cała turbina z modółem sterującym ale usterka nie znikła
Dodane 15 lat temu
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Mercedes Klasa E W211 Kombi S211

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów