Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 2.1 (220 CDI) 170KM 125kW 2006-2009

Lata produkcji: 2006 – 2009
Segment: Wyższa klasa średnia
Mercedes Klasa E produkowany jest od roku 1993. Należy do klasy wyższej średniej premium (segment E). W tym segmencie jest najpopularniejszą na świecie limuzyną i zarazem największym sukcesem rynkowym w historii niemieckiej marki – do tej pory auta tej serii znalazły prawie 14 mln nabywców. Mimo że wprowadzenie Mercedesa Klasy E na rynek datowane jest na rok 1993, w którym Mercedes tak nazwał zmodernizowany model W124 (poprzednik oficjalnej Klasy E), to początek całej linii aut przypada na rok 1947. Zgodnie z chronologią Mercedesa piąta generacja modelu (W213) sprzedawana jest od roku 2016 i oferowane jest w wariantach: sedan, kombi, coupe oraz kabriolet.
czytaj więcej
Powagosław

Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.

~Powagosław
Luzacjusz

Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2009 roku
Pojemność skokowa 2148 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 88 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,2
~Chrustu
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.1 (220 CDI) 170KM 125kW
Witam moją gwiazdę posiadam od 5 lat miała udokumentowane 191000 km przebiegu ja nakręciłem 105000 km głównie były wymieniane części eksploatacyjne raz tarcze przód 2 x klocki przód i oczywiście oleje i filtry co około 18-20 tyś km . Przy 230 tyś km zaczęła poszarpywać ASB koszt naprawy z częściami i robocizną 1500 zł oczywiście poza ASO , przy 250 tyś km uszkodzeniu uległ zawór nagrzewnicy koszt części w hurtowni to około 200 zł ( wymiana we własnym zakresie ) co jeszcze czujnik temperatury paliwa 70 zł i nie dawno czujnik temperatury płynu chłodniczego . Blisko 292 tyś km zaczęły dochodzić stuki z zawieszenia do wymiany 1x wachacz 250 zł markowy TRW , 1x sworzeń piasty 70 zł Lemforder i 1x końcówka drążka 65 zł lemforder i to by było na tyle dlatego ocena na 5. Jeśli chodzi o przyszłość to napewno też będzie panna MERCEDES.
4,6
~canner@onet.eu
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.1 (220 CDI) 170KM 125kW
Można śmiało powiedzieć że Mercedes powraca do Dawnej jakości. Skrzynia 7G-TRONIC zmienia bieg bajecznie. Ja posiadam E280 CDI ( w silnikach podałem 2.2 ale to dlatego że tego silnika tam nie było) 2.8 to niezawodna V6-óstka. Polecam prestiż, komfort i przy poliftingowych egzemplarzach Jakość...
5,0
~Szakallkr
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.1 (220 CDI) 170KM 125kW
Nie ma się do czego przyczepić mam auto do pierwszego właściciela salon polska
W 211 350 B automat
  • Mercedes Klasa E W211
  • silnik
  • 190 tys. km
Cześć Jeżdżę Mercedesem E Klasa W 211 3,5 bezyna, od jakiegoś czasu mam następujące objawy, nie zależnie od tego, czy pracuje na benzynie czy na gazie, silnik po rozgrzaniu zaczyna nie równo pracować, jest duży problem z przyspieszaniem, gdy dodaje gazu autem szarpie, nie równo pracuję, przy każdej prędkości, zostały wymienione świece , brak poprawy, problem z upływem kilometrów tylko się pogłębił, komputer nie wskazuje żadnych błędów, czy ktoś miał taki problem?? Bardzo proszę o pomoc, Pozdrawiam Maciek
Problem rozwiązany
1 komentarz
silnik nie ma mocy
  • Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 2.1 (200 CDI) 122KM 90kW 2002-2006
  • silnik
silnik po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu sie traci moc obroty tylko do 3000 na 1 biegu 3000 a 2,3,4 bieg 2000 5 do 3000. Po wyłączeniu samochodu jest ok ale gdy przejade kawałek a wszczegulności gdy zatrzymuje się na światłach w mieście włancza mu sie mulenie. Nadmieniam iż wymieniłem turbine i nic to nie dało. Na autostradzie gdy jade szybko i obroty są powyżej 3000 mode jecha dużo kilometrów. modół sterujący turbiną po prawej stronie została wymieniona cała turbina z modółem sterującym ale usterka nie znikła
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Rdza w ukladzie chlodzenia
  • Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW 2002-2006
  • układ chłodzenia
  • 285 tys. km
Niedawno nabylem auto po przejechaniu 200km przy predkosci 180-200km /h auto sie zagotowalo ubylo ok 4l plynu w ulkladzie chlodniczym pojawila sie rdza Przejechalem kolejne 300km trasy po dolaniu wody duzo syfu w ukladzie . W czym szukac problemu . Nie mam informacji ile samochod mogl stac nieuzytkowany
Oczekuje na rozwiązanie
Mercedes Klasa E W211 Sedan W211