Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa E W212 Limuzyna 300 CDI BlueEFFICIENCY 231KM 170kW 2011-2012

Lata produkcji: 2011 - 2012
Segment: Wyższa klasa średnia

Taki samochód z dieslem pod maską jest dobrą inwestycją – zakup się zwróci. Najsłabszą wersję lepiej sobie odpuścić, ale 220CDI o mocy 170KM jest w sam raz - dzięki niej auto staje się naprawdę dynamiczne i oszczędne. Jeśli jesteście w stanie wyłożyć jeszcze więcej, to są też wersje 250CDI, 300CDI oraz 350CDI o mocach 204, 231 i 252KM. Wśród jednostek benzynowych ta najtańsza jest doładowana i oferuje 184KM. Góra 9l/100km i trochę ponad 8 sekund do 100km/h wystarczą do codziennej jazdy. W razie czego są też mocniejsze motory – oferują od 204KM do 408KM w E500. Również tutaj nie mogło zabraknąć wersji AMG. Możecie ją mieć za blisko pół miliona złotych, ale dla 558KM warto – przynajmniej w teorii.

Powagosław

Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.

~Powagosław
Luzacjusz

Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

~Luzacjusz

Dane techniczne Mercedes Klasa E W212 Limuzyna 300 CDI BlueEFFICIENCY 231KM 170kW 2011-2012

Podstawowe parametry Mercedes Klasa E W212 Limuzyna 300 CDI BlueEFFICIENCY 231KM 170kW
Produkowany od 2011 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2987 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 231 KM (170 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 1550-2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Mercedes Klasa E W212 Limuzyna 300 CDI BlueEFFICIENCY 231KM 170kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
System start&stop Dostępny ECO start-stop

Publikacje o Mercedes Klasa E

Newsy o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E W212 Limuzyna
Aktualnie przeglądasz Mercedes Klasa E W212 Limuzyna