Szukaj

Informacje o Mitsubishi ASX II

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2010, MItsubishi ASX to pierwszy kompaktowy crossover (segment I) w ofercie japońskiej marki. ASX zajął miejsce obok większego brata Outlandera, uzupełniając tym samym ofertę "uterenowionych" modeli marki. Tak jak Outlander, ASX (którego pierwowzorem był prototyp z roku 2007, noszący nazwę Concept-cX) zaprojektowany został zgodnie z nową filozofią stylistyczną Mitsubishi o nazwie „Jet Fighter”. Nazwa ASX ma być skrótem (zmodyfikowanym) od słów „Active Sports Crossover”. W Stanach Zjednoczonych Mitsubishi ASX jest oferowany pod nazwą Outlander Sport. Między innymi w Kanadzie i Japonii ASX znany jest jako RVR (nie mając przy tym nic wspólnego z produkowanym w latach 1991-2002 - vanem RVR).
czytaj więcej
Powagosław

„Rekinopodobny” wygląd nowych Mitsubishi jest wciąż na tyle świeży, żywotny i drapieżny zarazem, że bezpiecznie można przeszczepiać go na kolejne modele marki. ASX robi znakomite wrażenie i zasługuje na plusy również za ładny tył i całkiem dynamiczny profil.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem trochę jak z oswojonym, znudzonym tygrysem w zoo. Porykuje w klatce, rzuca złowrogie spojrzenia, ale interesuje go tylko to, co przyniosą mu w wiaderku do jedzenia, bo sam nie upolowałby nawet kiełbasy w sklepie mięsnym. ASX też wygląda groźnie (fakt: rekin, nie tygrys), ale to milusi familycar. Choć dość ciekawy, przy okazji.

~Luzacjusz

Mitsubishi ASX II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
NA ŻYWO

Nowy Mitsubishi ASX

Cena od: 101 990 PLN
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,9
~Mirek
Mitsubishi ASX II
Crossover 1.3 M Hybrid 158KM 116kW
Kupiłem 1.3 M Hybrid 158KM Intense w listopadzie 2024. Małe samochody kupuje się przede wszystkim dla niskich kosztów eksploatacji a silnik 1.3 M Hybrid 158KM ma absurdalnie wysokie zużycie paliwa– min 8l/100km w trasie i min. 9,5 l/100km w mieście – nijak się ma do tego co podaje Mitsubishi (średnie 5,9l/100km) - oni sprzedają to jako hybrydę ale to zwykłe oszustwo! Miało być małe, oszczędne, ekologiczne autko – zostało tylko małe, tej wielkości samochody 30 lat temu paliły mniej. Poza tym jak dla mnie zegary (prędkościomierz, obrotomierz) kompletnie nieczytelne, niby jest komputer ale żadnych danych nie można wyciągnąć – pod tym względem tragedia. Elektronika czasami wariuje – radio się wyłącza, lusterka się nie rozkładają przy otwarciu auta, czasami Android Auto łączy się automatycznie, czasami nie (nie można tego ustawić) - niby drobiazgi ale irytujące. Pozytywne – zawieszenie ok i w miarę cicho jak na małe auto.
4,2
~PiotrWr
Mitsubishi ASX II
Crossover 1.3 M Hybrid 158KM 116kW
Dziwne rozwiązania - np lampka oświetlenia bagażnika jest sprzężona z oświetleniem kabiny, niezbyt wygodne fotele (w wersji elektrycznej zdecydowanie lepszy komfort z podparciem pod krzywizn kręgosłupa) wpływają na zmniejszenie ogólnej oceny.
4,1
~Robi26
Mitsubishi ASX II
Crossover 1.3 M Hybrid 158KM 116kW
ładne autko, kopia Renault Captur ale dobrze wyposażone niestety w wersji Intense AT+style+cold wyświetlacz multimedialny mały starego typu i brak możliwości zamówienia większego wyświetlacza czy pakietu nawi. Dla mnie duża wada.
Mitsubishi ASX II