Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.3 Cleartec MIVEC 95KM 70kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 - 2011
Segment: Auta małe
W tym aucie jest silnik, który idealnie dogada się zarówno z autem, jak i kierowcą. Spożywa benzynę, ma 1.3l i zgrane stado 95KM, które zazwyczaj trzeba pogonić wysokimi obrotami i pedałem gazu. Fakt, przy wyższych obrotach motor jest trochę za głośny, ale pozwala na sprawne poruszanie się autem w każdych warunkach i to, co ucieszy właśnie kierowcę – jest oszczędny. Podstawowa jednostka 1.1 wyciąga aż 75KM, ale wszystko jest osiągnięte kosztem sposobu pracy. Na niskich obrotach nie ma ona bladego pojęcia, co tak naprawdę ma robić – ożywa dopiero w drugiej połowie obrotomierza, zresztą podobnie jak 1.3l. Flagowy motor ma już 1.5l i 109KM – wyraźnie czuć, że jest elastyczniejszy. Do tego jest też dostępny w wersji hot – 150-konnej!
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Mitsubishi Colt VII

Liczba wpisów: 23
Silnik przy odpalaniu, gdy jest zimno albo mokro szarpie.
dodał: Piotr_N, 4 lata temu
Problem pojawił się tydzień temu, gdy rano przed wyjazdem do pracy odpalam silnik owszem odpalił ale trzymał obroty ok. 500rpm i nie wiem jak to nazwać ale "burczał" jakby się dławił albo coś zaraz po odpaleniu jak lekko dodałem gazu i go potrzymałem chwile na ok 3000rpm to po dłuższej chwili sie uspokoił. A jak się śpiesze gdzieś i nie mam czasu by go rozgrzać to wogule nie jedzie. Przeczytałem już podobny artykuł na tej stronie i tam pomogła wymiana aparatu obrotowego, czy u mnie też pomoże?
P2513, P2015 - Po 2 min od odpalenia auto wchodzi w tryb awaryjny.
dodał: maciekl, 7 lat temu
Po starcie silnik jedzie normalnie ok 2 min, potem ogranicza obroty do 3000 obr/min i nawet do tych 3000 strasznie muli. Miał czyszczony EGR, sprawdzany czujnik położenia pedału sprzęgła, wymieniany rezonator. Po odczycie w ASO Mitsu pojawił się błąd P2513, który niestety nie jest opisany w ASO, po podłączeniu prywatnego komputera program wykazał błąd P2015 - błąd przełącznika/czujnika położenia "intake manifold runner" - zakres/funkcjonowanie. Pomocy!:)
brak iskry
dodał: magda, 7 lat temu
Samochod stał ok tygodnia na dworze nie odpalany.W między czasie padały deszcze. Po ok tygodnie chcialam odpalic samochod a tu sie nie da.Zapalił na sekunde po czym sam zgasł i po tym rozrusznik kreci ale nie moze odpalic. Jaka to moze byc przyczyna?

Dane techniczne Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.3 Cleartec MIVEC 95KM 70kW 2008-2011

Podstawowe parametry Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.3 Cleartec MIVEC 95KM 70kW
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 75,4 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.3 Cleartec MIVEC 95KM 70kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Mitsubishi Colt

Newsy o Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d
Aktualnie przeglądasz Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d