Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Lancer Evolution IX 2.0 Turbo 280KM 206kW 2005-2007

Lata produkcji: 2005 - 2007
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) produkowany od 1992 roku. Powodem powstania Lancera w wersji Evo była potrzeba stworzenia auta rajdowego, zdolnego do sukcesów w rajdowych mistrzostwach świata (ówczesne przepisy wymagały od producenta produkcji modelu seryjnego w ilości 2500 sztuk). Poprzednikiem Lancera Evo był model Galant VR-4 i to właśnie na nim pierwszy Evo bazował. Dotychczas powstało 10 generacji auta, które oprócz osiągnięć wyczynowych, świetnie radzi sobie też na rynku cywilnym, zdobywając wiele nagród i notując sprzedaż na poziomie ok. 150 tys. egzemplarzy.
Powagosław
Można zaryzykować stwierdzenie, że tak piękny Lancer nie był jeszcze nigdy. A bywał wcześniej naprawdę piękny. Jeden z najszybszych i najmocniejszych sedanów na rynku. Czapki z głów! ~Powagosław
Luzacjusz
Piękny, agresywny i bardziej charakterny niż Sylwester Stallone we wszystkich częściach „Rocky’ego” i „Rambo” razem wziętych. Nową Imprezę połyka na śniadanie. Po prostu Lancer. Lancer Evolution. Nie dla idiotów. ~Luzacjusz

Oceny Mitsubishi Lancer Evolution IX Sedan 2.0 Turbo 280 KM 206 kW

Ogólna ocena
4,13
Średnia dla segmentu 4,21
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Układ jezdny
WADY - Koszty utrzymania - Wyciszenie - Karoseria

Dane techniczne Mitsubishi Lancer Evolution IX 2.0 Turbo 280KM 206kW 2005-2007

Podstawowe parametry Mitsubishi Lancer Evolution IX 2.0 Turbo 280KM 206kW
Produkowany od 2005 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM (206 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 355 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi Lancer Evolution IX 2.0 Turbo 280KM 206kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny

Publikacje o Mitsubishi Lancer Evolution

Newsy o Mitsubishi Lancer Evolution

Mitsubishi Lancer Evolution IX Sedan
Aktualnie przeglądasz Mitsubishi Lancer Evolution IX Sedan