Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Lancer VII

Mitsubishi Lancer VII
Lata produkcji: 1995 - 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Siódma generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Lancer VI został unowocześniony i uatrakcyjniony stylistycznie, choć wprowadzone zmiany nie były rewolucyjne. Na niektórych rynkach, w tym w Europie Lancer został zastąpiony przez bliźniaczy model Carisma. Lancer VI w ogóle nie był sprzedawany w Polsce. Powiązany z nim wyczynowy model Evolution okazał się jednym z najbardziej udanych samochodów rajdowych w historii. Choć Lancer VI zniknął z rynku w 2000 roku, od 2002 roku do dziś jest nadal produkowany w Wenezueli.
Powagosław
Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii. ~Powagosław
Luzacjusz
Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota. ~Luzacjusz

Mitsubishi Lancer VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autorentgen Mitsubishi Lancer VII

Liczba wpisów: 20

Słaba, podatna na pęknięcia szyba przednia.

dodał: ~Cezariusz Ścisiński, 8 lat temu
Dużo jeżdżę, jest to kolejny mój samochód i jak do tej pory szyba przednia najbardziej podatna na pęknięcia i odpryski (małe kamyczki powodują trwałe znaki na szybie). Poza tym samochód niezawodny - 230 tys. km i spisuje się bezusterkowo.

Obroty silnika spadają zbyt wolno

dodał: ~Janusz, 7 lat temu
Podczas jazdy gdy silnik nie jest rozgrzany w czasie zmiany biegów bardzo wolno schodzi z obrotów a nawet po zamknięciu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty zwiększają się co jest bardzo denerwujące-krótkie wycie silnika przy zmianie biegów.Jeździłem wieloma autami osobowymi ale z takim przypadkiem spotkałem się po raz pierwszy.W serwisie mówią,że nic się nie da zrobić.

Zawieszenie, końcówka drążka kierowniczego, stabilizator mcphersona.

dodał: Niebieska perła Lancer, 6 lat temu
Po 24 tysiącach przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające szurają chyba wszystkie tuleje wahaczy. Po za tym jest co najmiej dobrze.

Podatność lakieru na zarysowania i inne uszkodzenia

dodał: ~gzesiolek, 7 lat temu
jestem posiadaczem czerwonego lancera rocznik 2010, jestem po oficjalnym zgloszeniu reklamacji, oczywiście mitsubishi od ponad pół próbowało mi wmówić, że uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Na dniach poszukam rzeczoznawcy, który może wskarze mi jakąś konkretną drogę dochodzenia moich praw. Samochód ma odpryski praktycznie wszędzie, nie tylko na masce, ale też na drzwiach i krawędziach . Macie jakieś pomysły, jak sie do tego zabrać? Proszę o pomoc, mój e-mail modzelewski@wp.eu

Parujące lampy przód i tył.

dodał: ~nudi, 8 lat temu
auto mitsubishi lancer mam 2 miesiące. po tygodniu od kupna zaczęły parować lampy przednie pózniej tylne. para po 1 do 2 godz. ustepuje ,ale nachodzi ponownie. ręce opadają - nowy samochód za 60000zł. to mój 10 samochód w życiu i żaden nie miał takich wad , a były to teoretycznie gorszej marki auta.

Dane techniczne Mitsubishi Lancer VII

Moc silników 75–205 KM
Pojemność silników 1,3–1,8 l
Prędkość maksymalna 160–210 km/h
Przyspieszenie 0-100 7,5–15,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mitsubishi Lancer VII
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 11
Koszt ogólny 84,92 PLN
LPG36 PLN
Wydatki serwisowe 58,10 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Publikacje o Mitsubishi Lancer

Newsy o Mitsubishi Lancer