Szukaj

Informacje o Mitsubishi Lancer VII

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Siódma generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Lancer VI został unowocześniony i uatrakcyjniony stylistycznie, choć wprowadzone zmiany nie były rewolucyjne. Na niektórych rynkach, w tym w Europie Lancer został zastąpiony przez bliźniaczy model Carisma. Lancer VI w ogóle nie był sprzedawany w Polsce. Powiązany z nim wyczynowy model Evolution okazał się jednym z najbardziej udanych samochodów rajdowych w historii. Choć Lancer VI zniknął z rynku w 2000 roku, od 2002 roku do dziś jest nadal produkowany w Wenezueli.
czytaj więcej
Powagosław
Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii. ~Powagosław
Luzacjusz
Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota. ~Luzacjusz

Mitsubishi Lancer VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~ojrzyk
Mitsubishi Lancer VII
Sedan 1.3 12V GL 75KM 55kW
Ogólnie jestem z tego auta bardzo zadowolony. Wiedziałem co kupuję. Kupiłem 15-letniego sedana klasy niższej-średniej z 200 tyś km przebiegu. Posiadam go już 2 lata, przejechałem 60 tyś, jeździłem nim po wertepach, woziłem materiały budowlane. Wytrzymałe te trudne warunki i nie odnotowałem żadnej większej ustarki. Poza tym jak na auto tej klasy jest dość wygodny i pojemny i jak na swój rocznik dość ładny i bezawaryjny. Nie ma mocy ale jest b. ekonomiczny. Idealnie pracuje z instalacją gazową.
4,5
~stanley70
Mitsubishi Lancer VII
Sedan 1.3 12V GL 75KM 55kW
blacha troszkę cienka i miękka , ale ok. , tapicerka rewelka uważam że to b. dobre auto choć z małym silnikiem i dalej bym nim pomykał żeby nie wypadek! - jego strefy zgniotu - super choć przed dzwonem to miałem mieszane uczucia ale po wypadku zresztą b. poważnym na autostradzie na trasie Dublin-Cork wyszedłem bez szwanku i jakiegokolwiek zadrapania! - albo cud , albo dobrze to skonstruowali - gorąco polecam .
4,2
~epiqr
Mitsubishi Lancer VII
Sedan 1.3 12V GL 75KM 55kW
Ogólnie samochód sprawia frajdę, da się nim jeździć oszczędnie, ale da się też dynamicznie, hamulec ręczny skonstruowany w taki sposób że zawsze trzyma, można zawijać bokiem nawet po szorstkim asfalcie :) Wygodny, elektryka działała perfekcyjnie, jak w nowym samochodzie, jest to auto niepowtarzalne i oryginalne. Zdecydowanie posiada ono więcej zalet niż wad i jest to samochód który się kocha, a nie tylko nim jeździ! :)
Średnie spalanie dla Mitsubishi Lancer VII
7,0 – 18,5
l/100 km
8,3 – 10,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,5
Mitsubishi Lancer VII
Sedan 1.8 GSR 205KM 151kW
czesc mam gsr´a od kilku miesiecy. mieszkam na wyspach i uwazam, ze jak na osiagi auta to nie ma masakry. staly naped 4x4 przydaje sie na sliskiej drodze i deszczu. jest to bardzo szybkie auto wiec nie polecam go dzieciakom co dopiero wsiadly za kolko!!! zawsze obawialem sie ze gsr bedzie duzo palil. jezdze na trasach o dlugosci ok40-180km i musze przyznac ze to co potrafi na autostradzie to poezja :) jadac z przepisowa predkoscia bez gwaltownych przyspieszen zmiescimy sie w 8-8.2l/100km ale jak wiadomo takie auto az kusi zeby mu wdepnac. nooo i tu sprawdza sie powiedzenie TURBO ZYJE TURBO PIJE no coz...prawda i w tym momencie spalanie zalezy tylko od nogi kierowcy. w miescie nie szalejac na swiatlach zmiescimy sie w 12l a jezdzac jak babcia nawet w 10,5. nie testowalem go na torze ani nic takiego ale moji znajomi jezdza nimi rajdowo wrecz no i rezultaty sa odstraszajace hehe - srednio ponad 30l/100km. ogolnie plusy: wygodne kubelki Recaro, niezawodne, nic sie nie psuje, tanie czesci moj (przynajmniej) nie pali oleju przekrecamy kluczyc i po 2 min spokojnej jazdy mamy juz tmperature idealna dla turbiny, spalanie bajka minusy: drogie oleje... warto 1 w roku wymienic lozysko walu - zrobione poduszki dyferencjalu siadaja dosc czesto - ja juz swoje zrobilem :) przydatny turbo timer brak dolnej oslony silnika - po wyjezdzie na ryby pod maska bloto ze glowa boli warto zalozyc dobre sprzeglo bo standardowe przy sportowej jezdzie dlugo nie pociagnie podobno warto go zmapowac, bo mniej pali ale zdania sa podzielone. dzieki
6,5
Mitsubishi Lancer VII
Sedan 1.3 12V GL 75KM 55kW
posiadam to auto 2 miesiace, 1 co to sprawdzilem spalanie, auto mialo przejechane 229tys km teraz ma 234tys, super swietne osiagi w spalaniu:)) przy oszczedenej jezdzie zszokowalo mnie, sedan ktory pali 6,2l/100km!! SZOK!! autem jezdzilem wiecej w trasie niz w miescie, wiec postanowilem sprawdzic jak sie zachowuje w mkiescie otorz jezdzilem w miescie wiecej niz na trasie i o wiele dynamiczniej(nie oszczednie) auto spalilo mi 7,3l/100km!! Dla mnie super:)) podejrzewam(nie sprawdzalem) ze auto w miescie samym spali mi ok 8l/100km. Przy naprawde oszczednej jezdzie na trasie mozna zjechac do 6 litrow!!! POLECAM!! (Auto nabylem bardzo zadbane, jestem 3 wlascicielem w Polsce,od 1997 do 2007 auto mialo tego samego wlasciciela w PL, w Niemczech jezdzilo 2 lata u starszego pana i mialo przejechane lekko ponad 1000km)
7,2
Mitsubishi Lancer VII
Sedan 1.3 12V GL 75KM 55kW
Części zamienne są tanie, i utrzymują się na średniej cenie do innych Japońców. Jednak spalanie jest ciut za duże jak na ten silnik , ale jakoś to przeboleje bo buda jest duża. W przyszłości planuje SWAP na 1.6 bądź 2.0 ale skłaniam się ku 2 l jednostce
Mitsubishi Lancer VII