Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006

Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006
Lata produkcji: 2004 - 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2001 r. ten średniej wielkości SUV (segment I) to jedno z najlepiej sprzedających się aut w gamie japońskiego producenta (wyprodukowano go w liczbie ponad miliona egzemplarzy). Pierwsza generacja modelu była w Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawana pod nazwą Mistubishi Airtrek. Nazwa Outlander zaczęła funkcjonować na wszystkich rynkach dopiero w momencie wprowadzenia drugiej generacji. Mitsubishi Outlander II był już owocem kooperacji z koncernem PSA, stąd jego modelami bliźniaczymi były Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser. Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w roku 2012.
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Oceny Mitsubishi Outlander I Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202 KM 149 kW

Ogólna ocena
4,40
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Silnik + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WADY - Widoczność - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

solo4u
Mitsubishi Outlander I Terenowy
2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW (2004-2006) 4,69
Świetny, bardzo dynamiczny szatan na drodze. POLECAM każdemu, kto lubi auta z charakterem i duuużym zapasem mocy pod nogą. WADA: Strasznie spartański, surowy, brzydki w środku... auto z innej epoki - wnętrze 10 lat do tyłu, silnik 10 lat do przodu.
dodano 7 lat temu przez Solo
Domin32134
Mitsubishi Outlander I Terenowy
2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW (2004-2006) 5,00
Samochód dziki, surowy, niepowtarzalny. To nie auto dla osób ceniących sobie ciszę i wygodę. Bliżej mu do jego mocniejszego brata (evo, z którego zaczerpnięto jego serce) niż do typowego suwa od którego oczekuje się dobrego wybierania polskich dziur. Samochód bezawaryjny, doskonale znosi gaz, można bez problemu zwiększyć mu moc o kilkadziesiąt koni. Nie ma żadnych systemów które pomogą w opresji, kierowca jest zdany na siebie i swoje...
dodano ponad rok temu przez Domin32134
Jarosław
Mitsubishi Outlander I Terenowy
2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW (2004-2006) 4,46
Zdecydowanie nie żałuję, poza wyborem sprzedawcy. Ostrzegam wszystkich przed autoryzowanym mitsubishi auto serwis sikorski spółka jawna w Olsztynie !!!!!!!. Nigdy więcej do tego salonu!!!! Uważajcie, przy zakupie nowego samochodu w listopadzie uzgodniłem z sprzedawcą - pracownikiem, że za darmo będą przełozone opny z letnich na zimowe. A przy dobiorze pojazdu Pan Sikorski zażądał doplaty 100!!! zł. Zapłaciłem pod groźbą, że te 100 zł zapłaci...
dodano 11 lat temu przez Jarosław

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1235
Koszt ogólny 16,75 PLN
LPG32.65 PLN
PB8.45 PLN
Wydatki serwisowe 7,46 PLN Pozostałe wydatki 17,39 PLN

Dane techniczne Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006

Podstawowe parametry Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Produkowany od 2004 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 202 KM (149 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 303 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4

Publikacje o Mitsubishi Outlander

Newsy o Mitsubishi Outlander