Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4656 mm
Szerokość 1801 mm
Wysokość 1679 mm
Rozstaw osi 2695 mm
Prześwit 215 mm
Prześwit 4x4 190 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 913 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 477 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~Radek
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Plusy: + dobra widoczność + przestronne wnętrze + prosta stylistyka (mi akurat odpowiada) + niewyżyłowany silnik ( w dobie dzisiejszej optymalizacji przestrzeni pod maską i stosowania wielu turbosprężarek to ewenement) Minusy: - wyciszenie - jakość materiałów (bardzo niskiej jakości plastiki) - dłuższa jazda jest mocno odczuwalna (niedokońca ergonomiczne fotele + plus bardzo niewygodne podparcie dla lewego łokcia) - mało schowków przy tak dużej przestrzeni - fatalna praca automatycznej skrzyni biegów (porównuje do aut z grupy vw - skoda superb, kodiaq, vw touran) - głośny przy wysokich obrotach - mało dynamiczny silnik - wysokie spalanie (tutaj znowu w porównaniu do grupy vw - Kodiaq - stosunek jakość cena (oczywiście jego wysoka cena wynika w znacznej mierze z podatków wynikających z zamontowania silnika 2.2) - o zawieszeniu najlepiej świadczy fakt, ze boje się o moją Żonę kiedy jeździ nim sama, zakrety mniejsze czy większe wiążą się z turbulencjami wewnątrz kabiny Mam niezwykle mieszane uczucia, lubię nim jeździć, ale jego plusy stają się jednocześnie minusami - nie poleciłbym kumplowi, ale też bym nie odradził - trochę jak z dziewczyną - może nie jest bardzo ładna - ale ostatecznie lepsze to niż samotne wieczory.
4,4
~jan
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Auto, które ciężko jednym zdaniem opisać. Ma dyskusyjny wygląd i mało finezyjne wnętrze. Jest jednak niezawodne, pojemne (rewelacyjny zakres regulacji kanapy drugiego rzędu siedzień), ma chyba najlepszy (poza Subaru) napęd 4x4 w swojej klasie i cenie - działa nawet przy prędkościach autostradowych, co przydatne jest zimą/w deszcz. Jest też oszczędne i sprawia wrażenie bezpiecznego - FCM (system unikania kolizji) już kilka razy uratował mnie przed kolizją. Jest autem cichym (podobno przed I liftingiem tak nie było). Minusy są mało istotne, ale są - pomimo, że mam najwyższą wersję, brak jest regulacji odcinka lędźwiowego (same fotele są jednak wygodne)
3,4
~Rozczarowany
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Podoba mi sie prostota formy wewnątrz i na zewnątrz. Jednak kolejne już lifty rok po roku świadczą , ze coś jest nie tak. Konstruktorzy wycofują sie rakiem ze swej koncepcji. Mój model, ten po pierwszym facelifingu, uważam za optymalny, dodali nadkola , zmienili gril, felgi jest ok. Teraz idą w obrzydliwą, typowo japońska stylistykę hondy, toyoty. Nie podobała mi sie tez poprzednia wersja outlandera I, właśnie z powyższych powodów. Niestety, jestem zwolennikiem prostych form, ale nie prostactwa. Jestem zszokowany na jak niskim poziomie jest technologia Mitsubishi. Przecież to auto made in Japan a oni są już chyba w XXII w. Pociecha może taka , ze im prostsze tym mniej do psucia tylko czemu takie drogie. Można powiedzieć widziały gały co brały. Cóż, zazwyczaj dopiero po ślubie dowiadujemy sie wszystkiego (a na pewno więcej).
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting
9,2
l/100 km
7,9
l/100 km
9,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
2.0 MIVEC, skrzynia manualna, 2WD. Pali zadziwiająco mało jak na taką szafę na kółkach - w mieście (Wawa) od 8 do 10l/100km w zależności od korków. W trasie - średnia z ostatnich tankowań to ok. 8l/100km (50% - ekspresówka 130km/h na tempomacie, 25% - drogi lokalne, 25% miasto). Na autostradzie, przy tempomacie ustawionym na 140km/h spala ok. 9.5-10l/100km. Minimalne spalanie - odcinek ok. 40km, sznur samochodów poruszających się ok. 70-80km/h - 5.8l/100km, jak mały diesel! Nie używam Eco Mode.
8,5
Liczba komentarzy: 1
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
Ze skrzynią CVT auto jeździ dość dobrze, ale w trybie eko rozpędza się powoli i powoduje to mimo wszystko zwiększenie spalania. Mistrzowie od dealera sugerują szybkie przyspieszenie i potem już jazdę za stałą prędkością. Ja odkryłem, że szybkie przejście nawet w jeździe miejskiej powyżej 40 km/h na cruize control pozwala znacznie zmniejszyć spalania. Ale nie zawsze da się to włączyć niestety. Auto dość paliwożerne, choć nie można po nim się spodziewać spalania 5 l/100 km. Na autostradzie żłopie jak duże maszyny typu XC90, w końcu z tej samej grupy wysokich kombi zwanych SUV...
8,3
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
codzienna jazda do pracy po Warszawie w korkach, miesiąc w miesiąc wychodzi 8,8l mierzone z tankowań. lekka noga, zawsze włączony tryb eco, głownie bez klimy. na trasie ok 140-150 km/h trzeba liczyć 10l, rekord na tempomacie 95km/h na autostradzie 5,4l.
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting