Szukaj

Wsparcie posprzedażowe – czyli na co należy zwrócić uwagę kupując nowy samochód

Po długich poszukiwaniach, godzinach spędzonych w konfiguratorach oraz licznych jazdach testowych wybrany został samochód najlepiej spełniający oczekiwania w zakresie stylistyki, bezpieczeństwa, jakości wykonania, dynamiki prowadzenia lub ceny. Przed finalną decyzją warto jednak zwrócić szczególną uwagę na jeszcze jeden aspekt – na co możemy liczyć po wyjechaniu samochodem z salonu. Kilkuletnia gwarancja jest już standardem i coraz więcej producentów podchodzi do posprzedażowej obsługi klienta w coraz bardziej kompleksowy sposób. W rezultacie kierowcy otrzymują szereg rozwiązań wspierających codzienny komfort użytkowania auta. Doskonałym przykładem są programy Obietnica Nissana i You+Nissan, dzięki którym klient otrzymuje zapewnienie, że proste, wygodne i korzystne cenowo będzie nie tylko prowadzenie auta, ale także jego serwisowanie.

Dodano: 6 lat temu,
autor: Nissan PR,
zdjęcia: Nissan PR
Zobacz również nasz wideotest
Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...