Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Nissan

4,5
Sedan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Nissan Sentra V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Bardzo dobre auto z mocnym silnikiem. Praktycznie jednostka nie do zajeżdżenia jeśli się dba o podstawowe czynności eksploatacyjne. Do auta dorzuciłem instalację gazową BRC Sequent i przejeździłem na niej kolejne 60 tys km. Zero problemów, auto cały czas żwawe aż miło się jeździ.
4,5
SUV 3.5 i V6 24V 234KM 172kW
Nissan Murano I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Przejechałem na instalacji dobre 120 tys km. Przez cały ten okres nie było żadnych problemów instalacja dobrze sobie radzi z tym silnikiem. Nie ma żadnego przymulania na gazie. Osoby które jeżdżą na pb wiedzą ile ten potwór potrafi spalić dlatego montaż jest tu wskazany.
5,0
Hatchback 5d 1.0 68KM 50kW
Nissan Pixo
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 600 tys. km
Po założeniu instalacji LPG jestem bardzo zadowolona ze spalania. Trochę żałuję, że nie zdecydowałam się wcześniej na takie rozwiązanie. Samochód nie sprawia żadnych problemów, a słyszałam że po instalacji gazu w niesprawdzonych warsztatach, można liczyć na różne niespodzianki.
4,5
Sedan 2.5 i 16V 175KM 129kW
Nissan Altima IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Dobra i sprawdzona instalacja BRC Pull&Drive. Auto było bardzo drogie w utrzymaniu dlatego zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej. Odczucia bardzo pozytywne, spore oszczędności, auto nie straciło na mocy. Jestem zadowolony z decyzji i wyboru instalacji.
4,5
Hatchback 5d 1.2 80KM 59kW
Nissan Micra IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 9 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km
Niezawodna Micra z silnikiem 1.2 80KM. Pokonałem nią dystans 340 tys km z czego 220 tys przeszło na lpg. Auto jak i instalacja (model Winner) nie do zajeżdżenia. Poza regularnym serwisem nic nie dokładałem do instalacji nadal jeździ na tych samych podzespołach.
5,0
Hatchback 5d 1.2 i 16V 65KM 48kW
Nissan Micra III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Założona instalacja Zavoli Winner. Silnik dobrze współpracuje z gazem, mam ją prawie dwa lata i serwis odwiedzałem jedynie na przeglądy. Spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od warunków. O mocy nie piszę, bo auto typowo miejskie. Zimą żadnych problemów z przechodzeniem na LPG. Ogólnie instalację oceniam pozytywnie, montaż zwrócił się po niecałym roku.
5,0
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Nissan Primera III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik na gazie pracuje równo i miarowo. Żadnych odstępstw od tego do czego jestem przyzwyczajony. Auto mam od nowości. Po montażu nie straciło na mocy, ani na dynamice. Włożona instalacja BRC SQ Alba.
5,0
Hatchback 5d 1.2 i 16V 65KM 48kW
Nissan Micra III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 114 tys. km
użytkowana przez: 71 tys. km
Zdecydowałem się na montaż instalacji Zavoli. Nie powiem bo przekonała mnie głównie cena za jaką ją zamontowałem ale nie żałuję wyboru. Auto przejechało na lpg już 70 tys, uważam że to bardzo dużo i jest pod wrażaniem żywotności instalacji. Według mnie inwestycja w pełni udana.
5,0
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Nissan Almera II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Zakładana w zeszłym roku. Jak na razie po przejechaniu pierwszych 25 tys. km. wszystko gra. Silnik nic nie stracił po montażu. Moc, dynamika, przyspieszenie - na swoim poziomie. Nie jest to demon mocy ale nic nie mogę mu zarzucić. Współpracę z LPG znosi bardzo dzielnie.
4,5
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Nissan Primera III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI ALISEIN
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalację polecił mi znajomy u którego sprawdza się bardzo dobrze. Jedna z tańszych i dobrych instalacji. Mam za sobą dwa przeglądy i nie ma żadnych powodów do zmartwień. Spalanie bardzo fajne ok 8l/100 km. Duże oszczędności z jazdy. Nie żałuję montażu.