Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Nissan Note I Mikrovan Facelifting 1.6 110KM 81kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 - 2013
Segment: VANy
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2006-2012. Rok przed wprowadzeniem Note w Europie, samochód debiutował tylko na rynku japońskim. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Tone Concept z 2004 roku. Wersja produkcyjna była spokrewniona z Nissanami Murano i Qashqai. Płytę podłogową dzieliła natomiast ze swoim bliźniaczym modelem, Renault Modusem (Nissan B platform). W 2005 i 2009 roku na rynek wprowadzano Note po niewielkich modernizacjach.
Powagosław

Jeden z ciekawszych Nissanów ostatnich lat, wciąż jeden z najbardziej praktycznych i funkcjonalnych, choć można mieć zastrzeżenia do projektu wnętrza, które zapożyczono z modelu Micra.

~Powagosław
Luzacjusz

Znacznie ładniejszy od poprzednika, choć mógł być jeszcze znaczniej. Gdyby tylko księgowi Nissana nie storpedowali wszystkich pomysłów zastosowanych w urodziwym prototypie Invitation, może człowiek poczułby jakieś emocje.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Nissan Note I Mikrovan Facelifting 1.6 110KM 81kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 310
Koszt ogólny 33,88 PLN
PB28.46 PLN
Wydatki serwisowe 1,62 PLN Pozostałe wydatki 47,60 PLN

Dane techniczne Nissan Note I Mikrovan Facelifting 1.6 110KM 81kW 2010-2013

Podstawowe parametry Nissan Note I Mikrovan Facelifting 1.6 110KM 81kW
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 153 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 78 x 83,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)

Autorentgen Nissan Note I

Liczba wpisów: 12

zapach palonego sprzęgla w warunkach normalnej eksploatacji jak np ruszanie pod górę, wjazd po pochylni do garażu

dodał: ~Jan J., 6 lat temu
Może warto oduczyć się jeździć nie na tzw. półsprzęgle. Jeżdżę każdego dnia po parkingu wielopoziomowym na wysokość 4-5 piętra i nie mam żadnego problemu.

Tarcze z papieru.

dodał: ~jaś, 6 lat temu
Witam po przejechaniu 20 tyś.km sam.NOTE-1,4 udałem się do serwisu nissana w Warszawie ul.Górczewska w celu zrobienia przeglądu auta .Podczas przeglądu stwierdzono że tarcza prawa klocki oraz lewy wachacz są do wymiany dodatkowo stwierdzono wycieki między silnikiem a skrzynią . Straszne badziwie odradzam to co teraz oferuje nissan to straszny syf auta zrobione z papieru a serwis to jedna klika naciągaczy pozdrawiam .

Pęknięcia reflektorów.

dodał: ~Zniechecony do aut marki Nissan produk. w Europie, 8 lat temu
Po trzech latach użytkowania: - błędnie podłączony alarm, który tylko był i "wył" - zmarnowano dużą ilość czasu na interwencję, aż w centrali Nissan`a w Europie!!! celem poprawy - czujnik poduszki powietrznej pasażera alarmował błąd - dopiero po trzeciej wizycie w serwisie błąd nie występuje - popękały reflektory - wymieniono w serwisie na nowe. Brak wyjaśnienia powodu pękania reflektorów. - Przeciekajaca uszczelka przedniej szyby, woda dostaje sie na dywaniki - zacinajace sie wycieraczki - prawdopodobnie korozja - samochod nie przeszedl badnia tecznicznego mimo, ze minelo 9...

Publikacje o Nissan Note

Newsy o Nissan Note

Nissan Note I Mikrovan Facelifting
Aktualnie przeglądasz Nissan Note I Mikrovan Facelifting