Szukaj

Informacje o Nissan Pulsar 1.5 dCi 110KM 81kW 2014-2018

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2015 Nissan Pulsar to przedstawiciel segmentu C (klasa niższa średnia). Tym modelem Nissan powrócił do segmentu kompaktów na europejskim rynku. Wycofał się z niego wraz z pierwszą generacją modelu Tiida, która w Europie została zastąpiona właśnie przez Pulsara (jedynie na rynku rosyjskim Pulsar funkcjonuje jako Tiida). Nissan Pulsar powstał na platformie podłogowej Nissan V Platform. Dostępny jest wyłącznie w jednym wariancie nadwozia – jako pięciodrzwiowy hatchback. W odmianie sedan oferowany jest jedynie w Nowej Zelandii oraz Australii pod nazwą Nissan Sylphy. W tychże krajach jako Pulsar sprzedawano model Tiida drugiej generacji.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan nie wyważa otwartych drzwi – skoro udało mu się znakomicie z Qashqaiem, nowy kompakt wystylizował na podobną modłę. Nie jest to jednak żadna zabójcza stylizacja. Na coś bardziej efektownego trzeba chyba poczekać do drugiej generacji. ~Powagosław
Luzacjusz
W „Pulp Fiction” Marcellus Wallace mówi do Butcha: „Wyjedziesz, a kiedy cię nie będzie, to cię nie będzie”. Nissan wyjechał z segmentu C w Europie i patrząc na to, co zmajstrowano pod nazwą Pulsar, można przypomnieć słowa ze słynnego filmu. Nie wiem, na co komu taki powrót. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76 x 80,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,9
~M
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
Pulsarem jeżdżę ponad 3 miesiące, czyli od dnia dostania prawa jazdy do ręki i jest to moje pierwsze auto. Z czystym sumieniem śmię stwierdzić, że lepszego auta na początek nie mogłam sobie wyobrazić. Gabarytowo jest wręcz magiczny - spokojnie I wygodnie zapakuje się 5 osób, nawet z tylu gdzie miejsca jest naprawdę dużo, ale w mieście zgrabnie zajmie nawet ciasne miejsca parkingowe. Silnik diesla pracuje bardzo dobrze i cicho, biegi wchodzą jak bajka ale najważniejsze dla młodego kierowcy - SPALANIE 3.3 l /100km (nie żartuję) w cyklu pozamiejskim, do 4.5l/100 w mieście. Tankując za 200 zł mogę spokojnie przejechać 800 km i to jak dla mnie jest najważniejszy aspekt tego auta. Nie wspominając już o bardzo fajnej estetyce wewnątrz i na zewnątrz. Jedyny maleńki minus to ciężko wymienialny filtr (trzeba zdejmować wycieraczki!) i cieknącą klimatyzacja, ale to mogą już być zaniedbania poprzedniego właściciela.
4,7
~slawbor
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
przejechałem ponad 10 tys. km i jestem bardzo zadowolony, spalanie ok. 4,5 l/średnio, wygoda i komfort jak w autach wyższej klasy, bezpieczeństwo (radar), bezawaryjność to cechy pozytywne. Minus mały bagażnik ale nie można mieć wszystkiego. Gdyby miał światła LEDowe i skrzynię automatyczną byłby idealny ale to tylko kwestia wersji.. :)
4,5
~ArtB
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
Bez szału, ale solidnie. Auto dla rodziny - bardzo pojemne wnętrze, niezły bagażnik. Bagażnik dachowy tylko "obejmowy". Świetny partner długich podroży, choć mógłby być minimalnie cichszy. Dobra relacja jakości do ceny.
Nissan Pulsar