Szukaj

Nissan X-Trail – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Nissan X-Trail

Lata produkcji: 2001 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan X-Trail, produkowany od roku 2001, to kompaktowy SUV (segment I). Był pierwszym autem japońskiej marki w tej klasie, obok terenowych modeli Patrol i Terrano. Nissana X-Trail także dostosowano do podróżowania po bezdrożach, co odróżnia go od innego kompaktowego SUV-a w ofercie japońskiego producenta – Qashqaia. Trochę niespodziewanie, auto odniosło rynkowy sukces – do dnia dzisiejszego znalazło prawie milion nabywców. Trzecia generacja modelu, wraz z którą X-Trail jest oferowany na całym świecie (stając się modelem globalnym), zadebiutowała na rynku w roku 2014. Na podstawie drugiej generacji X-Traila powstał także bliźniaczy Renault Koleos.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz

Oceny Nissan X-Trail

Liczba ocen: 308
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Piotr
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Użytkuję to auto od kwietnia 2025. Przejechane w różnych warunkach (najczęściej drogi krajowe, ale były też ekspresowe i autostrada z pełnym bagażnikiem i kompletem pasażerów). Jeżdżę w trybie eko, wykorzystuję też e-pedal. Zużycie paliwa z przejechanych niemal 9.000 km to 6,5 l/100 km. Nie szaleję, jeszcze elastycznie z opcją polus 10 km/h powyżej dozwolonej. Auto bardzo komfortowe i ciche w środku. Czasami bardzo "zawyje" doładowując baterię. Silnik tutaj pracuje wg własnego klucza. Wydajna klimatyzacja. Pojemny bagażnik. 4 osoby z walizkami mieszczą się bez problemu. Dużo miejska w środku. Jeździłem w wcześniej Tiguanem i XC60, tutaj jest lepiej i bardziej komfortowo.
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~Guru
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód super pod każdym względem. Duży w środku, bardzo dobre właściwości jezdne, także w lekkim terenie. Wystarczająca dynamika jazdy. Bardzo wygodny nawet dla dużego faceta. Sprawdza się w każdych warunkach, uwielbiam jeździć nim w trasy, nawet po kilku godzinach nie czuć zmęczenia. Na raz można przejąć 800km. Jedyne co.mi doskwiera to niepakowny bagażnik. Jes duży ale ciężko w niego zapakować 2 duże walizki. Pomaga co prawda możliwość przesunięcia tylnej kanapy. Kupił bym ten samochód jeszcze raz.
Dodane 1 miesiąc temu
4,6
~100procenth
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Samochód duży i przestronny. Bardzo dużo miejsca na tylnej kanapie. Duży prześwit plus napęd na 4 koła robi robotę w lekkim terenie i w zimie.Bardzo dobrze się podróżuje lecz nie jest to samochód do jazdy powyżej 150 km/h raczej do spokojnej jazdy. Bagażnik pakowny, fajne rozwiązania z dzieleniem podłogi i schowki które się tam znajdują. Silnik 2.0 to stara, sprawdzona dobra jednostka. Skrzynia cvt także trzeba się przyzwyczaić. Ogólnie dobra jakoś wykończenia wnętrza po tym przebiegu brak zużycia w środku. Jak nowy.
Dodane 1 miesiąc temu

Raporty spalania Nissan X-Trail

Liczba raportów: 409
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail
6,8 – 11,6
l/100 km
6,2 – 8,6
l/100 km
9,3 – 12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Wydawało mnie się, że samochód będzie palił jak smok. A tu zaskoczenie - jak na swoje gabaryty to jest bardzo oszczędne. Średnie spalanie z 15 tysięcy kilometrów to 6,9 litra na setkę. Jazda drogami wojewódzkimi/krajówkami (60-90 km/h) to spalanie średnie 5,2 litra na setkę. Jazda ekspresówką to 6,5 litra na setkę. W mieście po korkach zimą żłopie i spalanie idzie w 8,5 do 10,5 na setkę. Ogólnie jak się nie pałuje auta i spokojnie jeździ w limicie prędkości to spalanie przyzwoite - niewiele większe niż w Corsie żony, gdzie średnie spalanie to 6,4 litra benzyny na setkę.
Dodane 5 miesięcy temu
7,2
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Martwiły mnie komentarze o wysokim spalaniu na autostradzie i taka jest prawda, ale po przejechaniu 10 000km w tym połowa na autostradach to mogę powiedzieć że nie jest tak źle średnia 8,0l(styczeń-marzec). Jak na tak ciężkie auto i temperatury zimowe to wynik przyzwoity. Jazda w większości na tempomacie (tryb normal + D) przepisowo +10km/h. W zamian dostaje dobre przyspieszenie, rewelacyjne prowadzenie i wygodę (TEKNA +). Nie wiem jak palą tej wielkości hybrydy konkurencji ale wcześniej jeździłem Opelm Zafirą 2,0 CDI (170KM) i po 200000tyś średnie miałem 7,4l/h, a pamiętam że na początku było 8,3l/h. Więc mam nadzieję że jak się Nissana nauczę to będzie podobnie.
Dodane 8 miesięcy temu
7,7
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Podsumowanie po przejechaniu 4000km. wersja E-power 4x4 213km. koła 21cali: Ogólnie komputer pokazuje bzdury, zwłaszcza przez pierwsze 3km po ruszeniu, kiedy auto jedzie w trybie elektyczym a naspenie sie ładuje akumulator sie ładuje (np jedziesz 1km ze zużyciem zerowym -stajesz na światłach, odpala się silnik i nagle pokazuje 25 l/100 chociaż jeszcze nie ruszyłeś). Rzeczywiste spalanie średnie 7,4 l/100 (40% warszawskie korki, 40% ekspresówki ,20% autostrada). W tym rzeczyste spalanie: - miasto korki, tryb ECO+B z włączonym ePedal dystanse zazwyczaj od 5 do 30 km 6.2-7.1 l/100km. - autostrada tryb ECO + D, aktywny tempomat ustawiony na 145km/h (średnia prędkość 127km/h, dystans 320km) 9,2 l/100km.
Dodane ponad rok temu

Usterki Nissan X-Trail

Liczba wpisów: 36
Nissan strasznie kopci na szaro-niebieski dym przy odpaleniu po chwili już biały
  • Nissan X-Trail I 2.5 i 16V 165KM 121kW 2003-2007
  • układ wydechowy
  • 253 tys. km
Witam. Od pewnego czasu mam problemy z Nissan xtrail t30 2.5 16v 165km 121kw 4x4 2005r. Przy odpaleniu silnika strasznie kopci na szaro-niebieski dym. Po chwili nie ma już tego koloru tylko biały. Co może być przyczyną tego? Mam ubytek oleju, ale zauważyłem, że skądś mam przeciek, bo mam mokry silnik od dołu (nie mocno ale jest) w oleju nie przepalonego tylko świeżego tak jakbym dolał go. Nie widać skąd to może się wydobywać. Moze miał ktoś problem i może z jakiegoś czujnika był przeciek. Mokry jest z tyłu silnika. Tak jakby leciało pod kolektorem dolotowym gdzieś. Proszę o jakieś porady gdzie szukać usterki.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Silnik - problem z odpaleniem, gdy jest zimny
  • Nissan X-Trail I 2.5 i 16V 165KM 121kW 2003-2007
  • silnik
Przy odpaleniu silnika, po dłuższym czasie zalewają się świece, różnie np 1 i 3. Wymieniłem cewki, przepływkę, świece na irydowe (mam lpg) czujnik temperatury. Samochód gaśnie od razu po odpaleniu. Często, jak mi zależy, żeby odpalić, to po uruchomieniu dodaję gazu. Wtedy pojawia się chmurka, ale samochód nie gaśnie. Myślałem o tym, że mapy mogą się rozchodzić, ale wydaje się, że one są ok. Nawet jak podepnę kompa od lpg, pokazują się ok. Jak już się zaleją, to wystarczy je odkręcić osuszyć i odpala od 1 strzała.
Dodane 9 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
System e power
  • Nissan X-Trail III
  • inne
  • 928 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
3 minuty temu 0 Też siadł mi e power przy1400 km. Auto w serwisie dwa tygodnie i tylko kablami poruszali. Po serwisie jeździłem nim 450 km i kolejny raz auto blokuje e power. Napiszcie co wam wymieniali przy tej usterce.
Dodane ponad rok temu
Nissan X-Trail

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów