Szukaj

Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2014, trzecia generacja Nissana X-Trail. Zapowiedzią jego wprowadzenia na rynek, była, mająca miejsce dwa lata wcześniej, prezentacja prototypu o nazwie Hi-Cross Concept, którego design posłużył w wykreowaniu wersji produkcyjnej X-Traila trzeciej generacji. Przynosi ona pod względem stylistycznym rewolucyjne zmiany względem dwóch pierwszych generacji modelu, chociaż zauważalnymi są wpływy innych samochodów japońskiego producenta z tego segmentu: Patrol, Murano i Juke. Trzecia generacja Nissana X-Traila powstała na nowej platformie podłogowej CMF stworzonej w kooperacji z Renault. W USA Nissan X-Trail sprzedawany jest jako Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4690 mm
Szerokość 1820 mm
Wysokość 1710 mm
Rozstaw osi 2705 mm
Rozstaw kół - przód 1575 mm
Rozstaw kół - tył 1575 mm
Zwis przedni 935 mm
Zwis tylny 1140 mm
Prześwit 210 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 565 l
Kąt natarcia 18,1 stopnie
Kąt zejścia 26,5 stopnie
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~100procenth
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Samochód duży i przestronny. Bardzo dużo miejsca na tylnej kanapie. Duży prześwit plus napęd na 4 koła robi robotę w lekkim terenie i w zimie.Bardzo dobrze się podróżuje lecz nie jest to samochód do jazdy powyżej 150 km/h raczej do spokojnej jazdy. Bagażnik pakowny, fajne rozwiązania z dzieleniem podłogi i schowki które się tam znajdują. Silnik 2.0 to stara, sprawdzona dobra jednostka. Skrzynia cvt także trzeba się przyzwyczaić. Ogólnie dobra jakoś wykończenia wnętrza po tym przebiegu brak zużycia w środku. Jak nowy.
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~Michał
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Bardzo praktyczny pojazd do przemieszczania się po wszelkiego rodzaju drogach, do miasta, na bezdroża i autostrady. Szczególnie dla osób aktywnych. Atrakcyjny w zakresie ceny w stosunku do innych pojazdów typu SUV, bardzo bogate wyposażenie pojazdu w wersja Tekna - wystarczające do codziennej eksploatacji nawet dla wymagających - jeżeli nie porównujemy do klasy premium. Można bez problemu zjechać z drogi utwardzonej, wystarczające napędy 4x4 z możliwością wyłączenia, według mnie szkoda tego pojazdu do prawdziwego offroad-u.
Dodane 4 lata temu
4,9
~obadam
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 118kW
Dziwią mnie komentarze dotyczące głośności i rzekomo niewygodnych foteli pasażerów z tyłu. Głośność jest bardzo dobra, w aucie jest cicho, oczywiście przy prędkościach rzędu 150+ to się zmienia. Ja na takich prędkościach zwykle nie jeżdżę, więc nie narzekam. Fotele z tyłu natomiast są bardzo wygodne. To, że siedzi się wyżej jest o tyle atrakcyjne, że dużo więcej widać niż siedząc na tej samej wysokości co kierowca. Bardzo cenię sobie pojemność tego samochodu. Jest przesuwna tylna kanapa, która ma też regulację kąta oparcia. Te dwa gadżety powodują, że nie mam najmniejszych problemów z zapakowaniem całej rodziny na dwutygodniowe wyjazdy, gdzie mam do zapakowania podwójny wózek (dzieciaki 3 mce i 2 latka), 3 walizki i kilkanaście różnego rodzajów toreb, torebeczek i innych drobiazgów, plecaków. Przed zakupem Nissana byłem bliski kupienia VW Tiguana Allspace. Nie żałuję. Za cenę Nissan (~120 tys.) w VW dostałbym kompletnie łysą wersję, z jedynym plusem w postaci bardzo duużego bagażnika. W nissanie dostałem teknę z prawie najwyższym wyposażeniem, w automacie, z dachem panoramicznym (który jest moim ulubionym dodatkiem w samochodzie). I niewiele mniejszym bagażnikiem. Zalety: 1. wygoda; 2. silnik w miarę dynamiczny 3. brak cyfrowych zegarów i innego tego rodzaju badziewia odwracającego jedynie uwagę kierowcy od jazdy. 4. pojemność 5. stosunek jakość/cena 6. wygląd. 7. piękny panoramiczny dach (frajda dla dzieciaków gwarantowana - od starszego słyszę za każdym razem "wow" i "o, słońce"). w aucie dzięki temu jest bardzo jasno. 8. podgrzewane fotele przednie i tylnie. 9. bardzo dobre światła. w nocy jest jasno jak w dzień. 10. bardzo dobrze się prowadzi i w mieście i w trasie (z jedną wadą w postaci skrętności auta). Z wad: 1. nie rozumiem, czemu nie ma pamięci ustawień fotela dla kierowcy mimo tego, że fotel ustawia się elektronicznie. W ten sposób jeśli jest kilku kierowców samochodu każdy musi sobie przestawiać na preferowane ustawienia. 2. nawigacja jest dobra ale przestarzała. ogólnie komputer pokładowy jest jeszcze "analogowy". mógłby być odrobinę nowocześniejszy. 3. w mieście pali około 10-12 L (benzyna 1,4) przy umiarkowanej jeździe. 4. otwierania bagażnika na ruch nogi, które po prostu nie działa lub działa słabo. 5. skrętność mogłaby być lepsza. Mam porównanie z Volvo XC 60, które jest po prostu skrętniejsze mimo podobnych gabarytów. pozdrawiam
Dodane 4 lata temu
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting
7,3 – 9,2
l/100 km
6,3 – 8,3
l/100 km
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Wydawało mnie się, że samochód będzie palił jak smok. A tu zaskoczenie - jak na swoje gabaryty to jest bardzo oszczędne. Średnie spalanie z 15 tysięcy kilometrów to 6,9 litra na setkę. Jazda drogami wojewódzkimi/krajówkami (60-90 km/h) to spalanie średnie 5,2 litra na setkę. Jazda ekspresówką to 6,5 litra na setkę. W mieście po korkach zimą żłopie i spalanie idzie w 8,5 do 10,5 na setkę. Ogólnie jak się nie pałuje auta i spokojnie jeździ w limicie prędkości to spalanie przyzwoite - niewiele większe niż w Corsie żony, gdzie średnie spalanie to 6,4 litra benzyny na setkę.
Dodane 4 miesiące temu
10,1
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 158KM 116kW
Niestety - duży samochód - duże spalanie. W szczególności w mieście i na krótkich odcinkach. Przy przejazdach do 1km z niską prędkością i przyczepką, po brzydkiej drodze (ciągłe hamowanie i przyspieszanie) spalanie potrafi wynieść i ponad 30l/100km. Ale już jazda w normalnym ruchu drogowym około 50km przejeżdzając przez centra miast potrafi zejść do 6 litrów. Takie są niestety uroki dużego samochodu, małego wysilonego silnika i automatu. Jeśli ktoś liczy na racjonalne spalanie w nieracjonalnym samochodzie :) niech sobie daruje. Średnia 8 i raczej w górę, chyba że mieszkacie na wsi, nie wjeżdzacie do miast i minimalne odcinki mają powyżej 10 km.
Dodane 3 lata temu
8,1
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 118kW
W jeździe podmiejskiej, na umiarkowanych dystansach (ok. 10km) można spokojnie osiągnąć 7,0-7,5 l/100km... Najniższe moje spalanie jakie udało mi się osiągnąć to jazda pozamiejska, lokalnymi drogami po zmierzchu (stąd średnia prędkość był równa ok. 60-70km/h): na odcinku ok. 20km osiągnąłem spalanie średnie 5.9l / 100km. Moje średnie zużycie paliwa po zrobieniu ok. 9000 km wynosi 8.3 l, z czego ok. 2500 km po ekspresówkach i autostradach (50/50), na ekspresówce tempomat 125-130 km/h, na autostradzie tempomat 135-140km/h; pozostałe 6500 km zrobione 50/50 jazda podmiejska i miejska na odcinkach ok. 10 km.
Dodane 5 lat temu
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów