Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting

Michał, 2 lata temu
Silnik 2.0 dCi 177KM 130kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : - pojazd bardzo uniwersalny do każdego zadania - skrzynia biegów - skuteczność hamulców - silnik - możliwości terenowe i transportowe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Bardzo praktyczny pojazd do przemieszczania się po wszelkiego rodzaju drogach, do miasta, na bezdroża i autostrady. Szczególnie dla osób aktywnych. Atrakcyjny w zakresie ceny w stosunku do innych pojazdów typu SUV, bardzo bogate wyposażenie pojazdu w wersja Tekna - wystarczające do codziennej eksploatacji nawet dla wymagających - jeżeli nie porównujemy do klasy premium. Można bez problemu zjechać z drogi utwardzonej, wystarczające napędy 4x4 z możliwością wyłączenia, według mnie szkoda tego pojazdu do prawdziwego offroad-u.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny i elastyczny, duży zapas mocy. Dostosowany do jazdy po mieście jak i autostradach. Zapotrzebowanie na paliwo bardzo uzależnione od techniki jazdy. Jak delikatnie przyspieszamy jest super 6,5 - 7 litrów ON jak pedał przyspieszenia w podłodze do około 9 -10 litrów.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia X-trinic bardzo sprawnie zmienia przełożenia - bez uwag. Dodatkowo tryb sport (zwiększone obroty) i możliwość zmiany biegów ręcznie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre prowadzenie szczególnie przy wyższych prędkościach np. powyżej 140 km/g. Zawieszenie ciche właściwe tłumi nierówności. Układ precyzyjny.
5,0
Karoseria
Nie zauważyłem żadnych niedociągnięć. Dobre czujniki parkowania i kamera 360 stopni. Dobre długie relingi umożliwiające mocowanie belek wg potrzeb do przewozu kajaków lub boksów. Okno dachowe z szyberdachem.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag i problemów. Samościemniające lusterko wsteczne i kamera 360 stopni. Duże lusterka boczne, kontrolki martwego pola - bardzo dobra sprawa szczególnie na autostradach.
5,0
Ergonomia
Drobny minus - brak dodatkowych miejsc na kubki jak w poprzednim modelu. Fotele dobrze wyprofilowane. Składana tylna kanapa (z 3 części) w środku możliwość przewozu dłuższych przedmiotów wewnątrz. W bagażnik można zmieniać poziom podłogi i dowolnie go konfigurować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawne, wydajne, nie zauważyłem żadnych niedogodności.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni dla kierowcy i pasażerów. Możliwość przesuwania tylnej kanapy i regulacji konta pochylenia kanapy. Regulacji foteli przednich elektryczna włącznie z ustawianiem podparcia lędźwiowego, fotele podgrzewane.
4,0
Wyciszenie
Poprawne, akceptowalne, nie sprawia problemów w codziennej eksploatacji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pojazd na gwarancji fabrycznej. Brak kosztów dodatkowych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena odpowiednia do wyposażenia i właściwości praktycznych pojazdu. Wysoki prześwit, napęd na 4 koła, pojemny bagażnik, silnik diesla - niskie spalanie przy delikatnym operowaniu pedałem przyśpieszenia ok 6,5 -7 litrów. W przypadku bardzo szybkiej i dynamicznej jazdy spalanie ok. 9 litrów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak na obecną chwilę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Nissan X-Trail III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting