| Silnik (kultura pracy, elastyczność) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Skrzynia biegów |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Hamulce |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Komfort siedzenia |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Pozycja i komfort za kierownicą |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Ekonomiczność (zużycie paliwa) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Niezawodność (drobiazgi) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Stosunek jakość/cena |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Długodystansowość |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Ochrona przed wiatrem (do 100 km/h) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Ochrona przed wiatrem (od 100 do 150 km/h) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Ochrona przed wiatrem (powyżej 150 km/h) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Łatwość prowadzenia |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Fun factor - radość z jazdy |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Właściwości miejskie (praktyczność w korkach) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Właściwości terenowe |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Właściwości wyścigowe |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Właściwości turystyczne |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Wypadkowość |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Całokształt |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
| Niezawodność (poważne usterki) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |